خواندنی

موس گیمینگ برای گیمرهای حرفه ای “لیست 5 عددی”

موس های گیمینگ حرفه ای در بازار ایران

در این لیست ۵ عددی موس گیمینگ، سعی کرده ایم که به شما لیستی کامل و حرفه ای را ارائه کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر خریدی حرفه ای و مطمئن را تجربه کنید. بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

موس های گیمینگ موجود در بازار ایران اکثرا فیک بوده و با قیمت هایی بسیار نجومی و فضایی به گیمرهای مختلف ارائه میشوند. در لیست پنج عددی ما موس هایی که قاعدتا در بازار بصورت اورجینال موجود هستند، نام برده شده اند.

نوشته های مشابه

پس از شناخت این موس های حرفه ای برای گیم میتوانید موسی را انتخاب کرده، که برای شما سال های زیادی کارایی و ماندگاری داشته باشد.

لیست ۵ عددی بهترین موس های گیمینگ در ایران

سعی کرده ایم که در فهرست زیر، ۵ تا از بهترین های موس گیمینگ را لیست کرده و قدری در مورد هر کدام توضیح داده ایم تا شما کاربر عزیز براحتی بتوانید خرید موس گیمینگ مورد نظر خود را برای گیمی حرفه ای انجام دهید:

۱. موس گیمینگ ونزو مدل V9

ما به شدت موس ونزو مدل V9 را به عنوان بهترین موس گیمینگ میان رده توصیه می کنیم. موس ونزو مدل V9، یک موس باسیم خوش‌ ساخت و خوش‌ دست است که با طراحی ارگونومیک خود، تجربه‌ای راحت و لذت ‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. این موس با قیمت مناسب و مشخصات قابل قبول، انتخابی ایده‌آل برای گیمر ها، برنامه نویسان و طراحان می باشد.

موس گیمینگ برای گیمرهای حرفه ای "لیست 5 عددی"

یکی از قابلیت های ویژه موس ونزو مدل V9 نرم افزار موجود در این موس می باشد که قابلیت شخصی سازی به ۱۰ حالت مختلف دکمه را می دهد.

مشخصات فنی موس ونزو مدل V9

  • دارای اسکرول نرم و روان
  • دارای کلیدهای DPI برای تنظیم دقت
  • دارای طراحی ارگونومیک برای راحتی بیشتر
  • سازگار با سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک
  • مناسب برای همه سلیقه ها

۲. موس Pulsar X2V2

این موس با طراحی ساده و جذاب خود همواره به هر محیطی زیبایی خاصی می ‌دهد و بسیار خوش دست است. همچنین با شکل متقارن و راحت، به اندازه متوسط و قوز عقب نسبتاً پهن، برای اکثر اندازه ‌ها و انواع دست ها مناسب است. علاوه بر این، با وزن کمتر از ۵۴ گرم بسیار سبک بوده که انجام حرکات سریع و دقیق را بسیار آسان می کند.

عملکرد موس گیمینگ Pulsar X2V2 بسیار عالی است. از سنسور PAW 3395 پرچم ‌دار PixArt استفاده می ‌کند که عملکرد بی ‌سیم عالی را ارائه داده و تقریباً با عملکرد بازی ارائه شده توسط موس برتر Razer Viper V2 Pro مطابقت دارد. با خرید دانگل ۴K که به صورت جداگانه فروخته می شود از نرخ نظرسنجی ۴۰۰۰ هرتز پشتیبانی می ‌کند.

به طور کلی، این موس گیمینگ بسیار سبک وزن است که برای انجام حرکات سریع و دقیق در عناوین سریع و رقابتی ایده آل است. با این حال، چند نقطه منفی در آن وجود دارد.

اولاً، از سوئیچ ‌های نوری استفاده می‌کند که باعث کاهش تأخیر کلیک می ‌شود، اما به اندازه اجرای Razer رضایت ‌بخش نیست.

همچنین، طراحی غیر متعارف صفحه پایه ممکن است باعث ورود گرد و غبار و زباله به داخل موس شود.

۳. موس Razer DeathAdder

موس Razer DeathAdder به عنوان یکی دیگر از محبوب‌ ترین و معروف ‌ترین موس ‌های مخصوص گیمینگ در جهان شناخته می ‌شود. این موس دارای یک طراحی ساده است که با ارگونومی بالا، از اذیت شدن دست شما در طول استفاده طولانی مدت جلوگیری می ‌کند.

طراحی این موس از سال ۲۰۰۶ تاکنون تغییرات کمی داشته است، اگر چه برخی ممکن است دکمه‌ های کلیک راست و چپ آن را برای دست شما اذیت کننده بدانند، اما از دید دیگر کاربران بسیار راحت و مقاوم در برابر سایش است.

استفاده از این موس بسیار راحت بوده و فقط کافی است کف دست خود را روی اشاره ‌گر پیکسلی آن قرار دهید و از آن استفاده کنید. نقطه قوت اصلی موس DeathAdder Elite در سنسور بسیار دقیق آن است که از سیستم PixArt PMW 3389 نوری به ‌صورت سفارشی استفاده می ‌کند.

این محصول اصلی توسط PixArt با همکاری Logitech طراحی شده و برخی از اصلاحات سیستم ‌عاملی نیز توسط ریزر روی آن انجام شده است. به لطف این همکاری، این موس در بازی ‌ها، عملکرد فوق‌ العاده دارد و با حداکثر ۱۶۰۰۰ واحد CPI بدون هیچ گونه لرزشی قابل استفاده است.

همچنین نرم ‌افزار Synapse ریزر نیز به شما امکان می ‌دهد تا از این موس برای همه‌ ی سناریو های بازی خود استفاده و آن ‌ها را تنظیم کنید. سوئیچ‌ های این موس نیز با بریدگی لمسی زیبا طراحی شده‌ و انتظار می ‌رود قبل از خرابی، تا ۵۰ میلیون بار کلیک و حتی بیشتر را تحمل کند.

۴. موس Logitech G300S Optical

موس Logitech G300S Optical با وزن ۸۲ گرم گزینه ای مناسب برای افرادی است که ترجیح می‌ دهند با موس‌ های نسبتاً سنگین کار کنند. این موس دارای ۹ دکمه است و می ‌توانید آن را با استفاده از سیم به رایانه ‌تان متصل کنید. این موس از رابط USB استفاده می‌ کند و با لیزر اپتیکال برای ارتباط با بازی ‌ها گزینه بسیار مناسبی است.

فرکانس موس گیمینگ Logitech G300S Optical 1000 هرتز است و می ‌توانید از دقت ۲۵۰۰ DPI آن لذت ببرید. همچنین می ‌تواند تا ۱۰ میلیون کلیک را تحمل کند که معمولاً همه موس ‌های لاجیتک با این شرایط مواجه هستند.

زمان پاسخ دهی آن ۱ میلی ثانیه است و می ‌توانید با هر دو دست با آن کار کنید. این قابلیت برای همه دستگاه‌ های ویندوز مناسب است و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. دکمه چرخشی اسکرول این موس کیفیت بالایی داشته و در طولانی مدت خراب نمی ‌شود.

از طرفی، دکمه ‌های آن قابل برنامه‌ ریزی هستند و می ‌توانید آن‌ها را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. شما می ‌توانید دقت دکمه ‌های آن را نیز تنظیم کرده و برای راحتی بیشتر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰۰ DPI جابجا شوید.

۵. موس لاجیتک G502 LIGHTSPEED

در صورتی که به دنبال یک موس گیمینگ از برند معتبر لاجیتک می ‌گردید که امکان کار با سیم و بی‌ سیم را فراهم کند، مدل G502 LIGHTSPEED گزینه ‌ی ایده‌ آلی برای خرید موس گیمینگ است.

ماوس لاجیتک G502 LIGHTSPEED با حساسیت بالای ۲۵۶۰۰DPI یک موس گیمینگ با کیفیت و عملکرد برتر است. سنسور قدرتمند آن دارای محدوده ‌ی وسیعی از CPI بوده که در حرکت‌ های کند و سریع، پایداری بیشتری را به موس بخشیده و تاخیر کلیک بسیار کمی دارد که حساسیت لازم را در حرکات موس فراهم می‌ کند.

طراحی ارگونومیک و استراحت ‌گاه شست برای گیرش Palm یا کف دست، آن را برای استفاده طولانی مدت راحت می ‌کند. اما به دلیل اندازه کمی بزرگش ممکن است گرفتن آن برای کسانی که دست‌ های کوچکی دارند مشکل باشد.

وجود وزنه ‌های قابل تنظیم که می‌ توانند وزن موس را برای هر نوع بازی تغییر دهند، همچنین دکمه ‌های قابل ‌برنامه‌ ریزی و نور پردازی LIGHTSYNC RGB که قابلیت تطبیق با محتوا و شخصی ‌سازی را دارند، از دیگر ویژگی ‌های جذاب این مدل است.

با توجه به عملکرد برتر و ویژگی‌ های منحصر به ‌فرد، موس G502 LIGHTSPEED در رنج قیمت خود بهترین گزینه برای خرید موس گیمینگ می‌ باشد که می ‌توانید با خرید آن سالیان طولانی از بازی کردن با موس خود لذت ببرید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا