گردشگری

هتل عالی قاپو اصفهان کجاست + شماره تماس

شهر اصفهان با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری زیاد خود یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان و گردشگران از سراسر جهان محسوب می‌شود. جالب است بدانید بسیاری از جاذبه‌های اصفهان در فهرست آثار ملی ایران ثبت گردیده و حتی بعضی از آن‌ها جز میراث جهانی یونسکو به حساب می‌آید. وجود جاهای دیدنی متعدد مانند عمارت عالی قاپو، میدان نقش جهان، پل خواجو، کلیسای وانک، کاخ چهل ستون و… باعث شده که این شهر گردشگر‌پذیر باشد و هر سال بر تعداد هتل ‌های اصفهان و سایر اقامتگاه‌های آن افزوده شود. در این میان هتل عالی قاپو اصفهان یکی از گزینه‌های جذاب برای اقامتی راحت و دلنشین در شهر اصفهان است. در ادامه قصد دارم درباره این هتل، آدرس آن، شماره تماس و سایر امکانات و خدماتی که در هتل به مسافران ارائه می‌شود اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهم.

درباره هتل عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو که با نام هتل عالی قاپو اصفهان معروف است در سال ۱۳۴۵ و تنها با ۴۰ اتاق فعالیت خود را آغاز کرد. البته ۱۳۹۵ در سال ۱۳۵۵ بهره‌برداری مجددی روی هتل انجام شد و ۶۲ اتاق به آن اضافه گردید. امکانات رفاهی مناسب و مدرنی هم برای تمامی اتاق‌های هتل تعبیه شدند. همچنین چشم‌انداز چهارباغ عباسی باعث شده که این هتل در بین هتل ‌های اصفهان یکی از گزینه‌های جذاب برای گردشگران و میهمانان باشد. در حال حاضر ۱۰۶ واحد اقامتی متنوع شامل اتاق‌های دو تخته سینگل و دبل، اتاق سه تخته، سوئیت بزرگ و سه عدد سوئیت کوچک در این هتل وجود دارد که می‌توانید بر اساس تعداد همراهان و ظرفیت خانواده گزینه مناسب را انتخاب کنید.

هتل عالی قاپو اصفهان کجاست + شماره تماس

آدرس و شماره تماس هتل عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو اصفهان در خیابان شمس آبادی، انتهای خیابان کوالالامپور و در خیابان چهارباغ عباسی، سمت راست واقع شده است. برای رزرو اتاق در این هتل می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۳۱۳۲۲۲۷۹۲۹

۰۳۱-۳۲۲۰۵۶۹۳

۰۳۱-۳۲۲۰۸۱۶۹

پارکینگ هتل عالی قاپو

باتوجه به اینکه هتل در خیابان چهارباغ عباسی قرار گرفته و خیابان سنگفرش شده است، امکان تردد خودرو تا جلوی درب هتل وجود ندارد. بنابراین مسئولان هتل برای رفاه حال مهمانان و بهبود رفت‌وآمد به سمت پارکینگ، ماشین‌های برقی از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. از طرف دیگر پارکینگ پارس در خیابان کوالالامپور و در فاصله ۱۰۰ متری با هتل قرار دارد که به‌عنوان پارکینگ هتل می‌توانید از آن استفاده کنید.

رستوران‌های هتل عالی قاپو اصفهان

در این هتل دو رستوران شامل رستوران ایتالیایی ونیز و رستوران ایرانی پارسه فعالیت می‌کنند. همچنین کافی‌شاپ پاروین برای صرف نوشیدنی‌های گرم و سرد پذیرای میهمانان است. رستوران ایتالیایی ونیز انواع پاستا، استیک، پیتزا و بوفه اردور را در فضایی با چیدمان زیبا و شیک و در رنگ‌های لایت برای میهمانان سرو می‌کند. غذاهای این رستوران تنوع بالایی دارند و به آسانی می‌توانید گزینه بهتر و انتخاب کنید. در این رستوران سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، غذای بیرون بر و صندلی کودک وجود دارد تا خاطرات لحظه‌های دل‌انگیزی از این رستوران در ذهن خود ثبت کنید.

رستوران ایرانی پارسه نیز با طراحی زیبا در لابی هتل قرار دارد. در این رستوران نیز اصیل‌ترین غذاهای ایران، ترشی‌ها، ژله‌ها، کارامل، سالاد و… با کیفیت خوب طبخ و سرو می‌شوند. علاوه بر آن فضای بسیار صمیمی و دلنشین برای میهمانان فراهم کرده تا خاطراتی فراموش‌نشدنی را در آن ثبت کنید. این رستوران گزینه خوبی برای برگزاری مراسم و جشن‌های عقد، عروسی یا تولد است. در کافی‌شاپ آروین هم می‌توانید مراسم جشن تولد یا سالگرد ازدواج را برگزار کنید و از سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرها لذت ببرید.

تفریحات آبی هتل عالی قاپو اصفهان

در این هتل یک استخر با کیفیت خوب و بهترین امکانات قرار دارد. در این استخر می‌توانید از سالن ماساژ، سونای بخار و خشک، رختکن و بوفه استفاده کنید.

هتل عالی قاپو اصفهان کجاست + شماره تماس

امکانات و خدمات دیگر هتل عالی قاپو اصفهان

یکی از خدمات جذابی که در این هتل به میهمانان ارائه می‌شود، لاندری پارلا است. در این لاندری انجام خشکشویی و سفیدشویی با استفاده از تکنولوژی و ماشین‌آلات مدرن و به‌روز برای مهمانان مقیم انجام می‌گیرد. خدمات لاندری پارلا مواردی مانند سفیدشویی، لکه‌گیری، شستشوی لباس ورزشی، چرم، مجلسی و خاص و شستشوی کیف و کفش حتی در ایام تعطیل است.

علاوه بر آن مهمانان می‌توانند از مینی‌بار هتل با هزینه استفاده کنند در این مینی‌بار، خوراکی‌ها و دسر‌هایی مانند بیسکویت، چوب شور، آب معدنی کوچک و بزرگ، نوشابه، دلستر، شکلات، پسته و آب‌میوه ارائه می‌شود. شما می‌توانید از بین مینی سرویس گزینه دلخواه را انتخاب و میل نمایید.

از جمله امکانات دیگر این هتل می‌توان به اتاق‌هایی با خدمات رفاهی کامل شامل تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن، چای‌ساز، سرویس بهداشتی و حمام، مبلمان و محل سرو غذا اشاره کرد. همچنین منظره پنجره اتاق‌های این هتل به سمت خیابان چهارباغ عباسی باز می‌شود و منظره‌ای زیبا را تقدیم چشم میهمانان می‌کند. علاوه بر آن هتل به سیستم ایمنی و اعلام حریق مجهز است و در صورت بروز حوادث ناگهانی، مدیریت اتفاقات به بهترین شکل انجام می‌گیرد. مسافران می‌توانند از صندوق امانات، تلفن بین‌المللی و روم سرویس ۲۴ ساعته نیز استفاده نمایند.

موقعیت مکانی هتل

این هتل در مرکز شهر قرار دارد و به همین دلیل در نزدیکی بسیاری از اماکن گردشگری و تفریحی اصفهان قرار دارد به‌طور مثال میدان نقش جهان فقط در فاصله ۲ کیلومتری هتل قرار گرفته و باغ پرندگان حدود ۷ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. برای رفتن به فرودگاه نیز باید حدود ۴۰ دقیقه فاصله هتل تا فرودگاه را با خودرو طی نمایید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا