تجارت

اسنپ راهکاری برای مزاحمت برخط

شرکت اسنپ با ایجاد ساز و کاری برای دریافت خدمات جابجایی برای دیگری شرایط ایجاد مزاحمت برخط برای دیگران را محیا کرده است!

به گزارش تجارت امروز؛ چندی است مجموعه تاکسی اینترنتی اسنپ اقدام به ایجاد ساز و کاری برای دریافت خدمات برای دیگری کرده است. شما برای دریافت این خدمات کافی است درخواست اسنپ برای دیگری را بزنید. در این صورت اطلاعات و شماره تماس و آدرس خدمات گیرنده را این نرم افزار دریافت می کند و به خدمات گیرنده پیام می دهد که اسنپ از طرف فردی دیگر برای شما گرفته شده است.

این راهکار هرچند که ممکن است مورد استقبال خیلی ها قرار بگیرد اما روشی شده است برای مزاحمت برخط؛ به این شکل که فرد به قصد مزاحمت برای دیگری اسنپ می گیرد و شماره تماس او را می دهد. در نتیجه این عمل هم اسنپ به فرد پیام می دهد و احتمالا راننده این مجموعه خدماتی نیز در زمان رسیدن به مبدا با فرد تماس می گیرد و به صورت ناخواسته ایجاد مزاحمت می کند.

این مورد توسط تنی چند از کاربران پایگاه خبری تجارت امروز به ما اطلاع داده شده است. در موردی دریافت کننده پیام با اسنپ تماس گرفته است و اعلام کرده که فرد به قصد مزاحمت شماره او را برای اسنپ می فرستد و درخواست کرده شماره درخواست کننده برای او مسدود شود تا امکان مزاحمت نداشته باشد. در پاسخ اما کارشناس اسنپ گفته که کاری از دست مجموعه اسنپ بر نمی آید و فرد باید از مزاحمت ایجاد کننده شکایت کند.

این سخن کارشناس یا از ناآگاهی بوده و یا از نداشتن امکان چنین کاری! اگر دومی بوده باشد بسیار عجیب است که مجموعه ای در حد اسنپ امکانی چنین برای افراد ایجاد نکرده باشد که بتوانند شماره هایی که قصد مزاحمت اینگونه برایشان دارند را مسدود کنند تا نتوانند از طریق این نرم افزار ایجاد مزاحمت کنند.

به همین خاطر با مجموعه خدمات دهنده تماس گرفتیم. کارشناس این مجموعه اعلام کرد در خصوص این موضوع تیم پشتیبانی اسنپ اعلام کرد در این موارد مسافران گرامی می توانند با تماس با بخش پشتیبانی درخواست وصل شدن به امنیت سفر این مجموعه را بدهند تا موضوع بررسی و حل شود.

با وجود توضیحات کارشناس مربوطه باز هم در صورتی که مجموعه خدمات دهنده قصد ارائه چنین خدماتی را دارد که در نوع خود کاربردی است. باید امکان تایید سفر و حتی مسدود کردن کاربرانی که قصد مزاحمت برای فرد را دارند ایجاد کند.

این مورد در مورد شرکتی که یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری در حوزه خدمات حمل و نقل شهری در ایران است عجیب است. این شرکت با ارائه خدمات تاکسی آنلاین، موتورسیکلت و اجاره خودرو در کشور و به عنوان رقیب مستقیم شرکت اوبر، بسیار محبوب شده است.

با استفاده از اپلیکیشن اسنپ، مشتریان می‌توانند به راحتی تاکسی‌هایی را که در نزدیکی آن‌ها قرار دارند، سفارش دهند و جایی که می‌خواهند به سمت آن حرکت کنند. همچنین با امکان اجاره خودرو در این پلتفرم، کاربران می‌توانند به راحتی خودرو اجاره کنند و از سفری راحت و ایمن بهره‌مند شوند.

اسنپ با ارائه خدمات حمل و نقل نوین، در جهت تسهیل زندگی شهریان و رفع مشکلات حمل و نقل در شهرهای بزرگ ایران قدم برداشته است.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا