گردشگری

هر آنچه که درباره قیمت خانه در مجارستان باید بدانید! [۲ نکته مهم]

برای اجاره یا خرید خانه و آپارتمان در مجارستان وجود یک راهنما یا مشاور مطلع و با تجربه بسیار می‌تواند کمک کننده و موثر باشد و این فرآیند را برای شما آسان کند. موسسه راهنمای مجارستان RahnamayeMajarestan.com به عنوان بهترین مشاور و همراه در کنار شماست.

همانطور که میدانید قیمت خانه در هر کجای دنیا به تجهیزات، متراژ، طراحی، موقعیت مکانی و … بستگی دارد. مجارستان به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در جهان از این قاعده کلی مستثنی نیست! البته گفته می‌شود قیمت خانه در مجارستان به پول ایران با توجه به اروپایی بودن مجارستان به خصوص در شهرهای بوداپست، سگد، پیچ و … که محبوب ترین و پرجمعیت ترین شهرها هستند، منطقی به نظر می رسد.

قیمت خانه در مجارستان به پول ایران

اجاره خانه در مجارستان

شهر بوداپست از ۲۳ منطقه تشکیل شده است. این در حالی است که مناطق ۵، ۶، ۷، ۸ و ۹ مناطق اصلی منطقه «پست» هستند که همواره مورد توجه جمعیت دانشجویی است و تقریباً اکثر دانشجویان در این مناطق زندگی می کنند،به این دلیل که طولانی ترین مسیر از این مناطق به هر دانشگاهی در شهر با استفاده از وسیله نقلیه عمومی ۳۰ دقیقه می‌باشد.

مانند سایر شهرهای اروپایی، به ویژه منطقه پست در شهر بوداپست؛ معماری تاریخی و کلاسیک نمایان است و از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر و منطقه می باشد، اما بیشتر قسمت داخلی آن در دست بازسازی است که دارای معماری داخلی مدرن است.

اگرچه ساختمان های نوساز وجود دارد، اما بیشتر آنها در منطقه ۸ و ۹ واقع شده اند. از آنجایی که اکثر ایرانیان ترجیح می دهند در خانه های نوساز زندگی کنند، بیش از هر منطقه دیگری به زندگی در این دو منطقه علاقه مند هستند.

برای اطلاعات طبقه بندی شده بیشتر، در زیر اطلاعات کلی در مورد اجاره خانه در بوداپست را خلاصه می کنیم.

طبقه بندی آپارتمان های بوداپست

  1. آپارتمان های قدیمی
  2. آپارتمان های قدیمی بازسازی شده
  3. آپارتمان های مدرن و نوساز

شرایط اجاره آپارتمان در بوداپست

  • حداقل مدت قرارداد اجاره تقریباً در همه موارد یک سال است.
  • تقریبا تمام آپارتمان ها مبله برای اجاره هستند.
  • ودیعه ای دو برابر اجاره (گاهی سه برابر اجاره بها به درخواست موجر) توسط مستاجر در زمان عقد قرارداد به موجر پرداخت می‌شود.
  • ودیعه در پایان قرارداد و پس از اطمینان وی از تحویل آپارتمان در شرایط مساعد به مستاجر بازگردانده می‌شود.
  • قرارداد مسکن در دو نسخه انگلیسی و مجارستانی نوشته می شود و معمولاً ظرف یک سال نوشته می شود. در زمان عقد قرارداد، مستاجر باید دو ماه اجاره بها (دوبرابر اجاره ماهانه) را به عنوان ودیعه به موجر پرداخت کند، البته در برخی موارد ممکن است موجر سه (سه) ماه اجاره را بخواهد. چند برابر اجاره ماهانه) برای سپرده اساساً این ودیعه برای تضمین نگهداری خانه در شرایط مناسب، پرداخت به موقع اجاره بها و تهیه خانه به همان ترتیب روز اول تنظیم شده است و مسترد خواهد شد به مستاجر توسط موجر. خانه در پایان قرارداد.
  • خانه ها معمولاً به صورت مبله اجاره داده میشوند و مستأجران فقط به جابجایی و همراه داشتن وسایل شخصی نیاز خواهند داشت.

هر آنچه که درباره قیمت خانه در مجارستان باید بدانید! [۲ نکته مهم]

  خرید خانه در مجارستان

از زمان پیوستن مجارستان به اتحادیه اروپا، بسیاری از قوانین در این کشور تغییر کرده است، از جمله مواردی که پس از این رویداد مهم در مجارستان تغییر کرده است، قوانین خرید و فروش ملک است. شهروندان خارج از اتحادیه اروپا برای ورود به مجارستان نیاز به ویزا دارند. اما در مورد خرید ملک، تفاوتی بین این افراد و شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا وجود ندارد.

اگر قصد دارید بیش از ۹۰ روز در مجارستان بمانید، باید برای اجازه اقامت موقت اقدام کنید، اگرچه این کار می‌تواند حداقل ۳۰ روز پس از ورود به کشور انجام شود. نکته مهم دیگر در مورد خرید خانه در مجارستان گرفتن مجوز شهرداری است، در واقع باید بدانید که بدون این مجوز نمی توانید خانه ای در این کشور خریداری کنید.

دلایلی که سودآوری سرمایه گذاری و بازگشت سود در بازار املاک مجارستان را تضمین می‌کند بسیار زیاد است که اصلی ترین آنها زیرساخت خوب و موقعیت جغرافیایی این کشور است. مجارستان به عنوان پلی بین اروپای شرقی و غربی شناخته می‌شود که می تواند در کمتر از سه ساعت با پرواز به هر کشور شینگن سفر کرد.

علاوه بر این، مجارستان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در اروپا است که هر ساله پذیرای دانشجویان خارجی زیادی است و صاحبان آپارتمان ها می توانند با اجاره املاک خود برای مدت کوتاه و طولانی سود قابل توجهی کسب کنند. منابع و پرسنل ماهر در مجارستان عامل دیگری است که توسعه اقتصادی در بخش های مختلف کشور را تضمین می‌کند.

همچنین لازم به ذکر است که با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی ایران، مجارستان به دلایل فوق کشوری مناسب برای خرید ملک برای سرمایه گذاری ایرانیان می باشد. چرا که شرایط به گونه ای مهیاست که مالکیت صد در صد ملک حتی بدون حضور فرد در این کشور و بدون نیاز به اخذ ویزا‌ امکان‌پذیر است.

شرکت Budapest Real Estate Organisation نیز در انجام این نوع سرمایه گذاری و انتخاب خردمندانه مشاوره و تمامی مراحل خرید ملک اعم از اجاره و مدیریت ملک خریداری شده و همچنین تضمین سود آوری سرمایه به ایرانیان خدمات تخصصی ارائه می‌دهد.

قیمت خرید خانه در مجارستان

در مجارستان قیمت خانه در شهرهای مختلف متفاوت است. همین طور در یک شهر مشخص هم قیمت خانه از منطقه ای به منطقه دیگر تفاوت‌هایی دارد. در ادامه به برآورد قیمت خانه در شهرهای اصلی و بزرگ مجارستان می‌پردازیم…

قیمت خرید خانه در بوداپست

  • قیمت ملک مسکونی در مرکز شهر متری حدودا ۱۰۰ میلیون تومان
  • قیمت ملک مسکونی در خارج شهر متری حدودا ۶۸میلیون تومان

قیمت خرید خانه در سگد

  • قیمت ملک مسکونی در مرکز شهر متری حدودا ۴۷میلیون تومان
  • قیمت ملک مسکونی در مرکز شهر متری حدودا ۳۱میلیون تومان

قیمت خرید خانه در پچ

  • قیمت ملک مسکونی در مرکز شهر متری حدودا ۳۶ میلیون تومان
  • قیمت ملک مسکونی در خارج شهر متری حدودا ۲۹ میلیون تومان

“توجه داشته باشید قیمت‌ها متغیر و حدودی هستند”

مراحل خرید آپارتمان در بوداپست

  • ابتدا باید جهت کسب اطلاعات تکمیلی و هماهنگی های اولیه با ما تماس بگیرید.
  • ملک مورد نظر را با کمک شرکت BROrganization انتخاب کنید.
  • بعد از انجام مذاکرات لازم با فروشنده، وکیل شما مراحل بعدی را جهت دریافت مجوز از شهرداری بوداپست انجام خواهد داد.
  • یک جلسه بین وکیل، فروشنده، و خریدار صورت می‌گیرد. و تحت یک قرارداد، ۱۰ تا ۲۰ درصد ارزش ملک به عنوان سپرده، به مالک پرداخت می‌شود.
  • بعد از آماده شدن مجوز، باقیمانده مبلغ به مالک پرداخت می‌شود.
  • سپس بعد از ۶ ماه مالکیت کامل آپارتمان به خریدار واگذار خواهد شد.

هر آنچه که درباره قیمت خانه در مجارستان باید بدانید! [۲ نکته مهم]

سایت معتبر خرید و اجاره خانه در مجارستان

اینترنت ارزان ترین و گاهی موثرترین ابزار برای جستجوی آپارتمان است. وب سایت های زیادی برای اجاره و خرید خانه در مجارستان وجود دارد. یکی از معتبرترین وب سایت ها مربوط به شرکت Budapest Real Estate Organization می‌باشد که سایت آنها https://broapartments.com می باشد.

 راهنمای مجارستان، مطمئن ترین همراه شما در اجاره و خرید خانه در مجارستان

برای اجاره یا خرید خانه و آپارتمان در مجارستان وجود یک راهنما یا مشاور مطلع و با تجربه بسیار می‌تواند کمک کننده و موثر باشد و این فرآیند را برای شما آسان کند. موسسه راهنمای مجارستان RahnamayeMajarestan.com به عنوان بهترین مشاور و همراه در کنار شماست.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا