بانک

وام بلوبانک؛ یک وام بدون ضامن و بدون دردسر بگیر!

وام بلوبانک؛ از جمله وام هایی است که توسط بانک سامان عرضه می شود. این وام برای مشتریان بلوبانک می باشد. 

به گزارش تجارت امروز؛ وام بلوبانک، به دلیل آنکه نیازی به ضامن ندارد متقاضی زیادی دارد و شما بدون دغدغه برای ضامن می توانید این وام را دریافت کنید. در این مقاله به شما تمام شرایط دریافت و بازپرداخت را آموزش خواهیم داد.

معرفی وام بلوبانک؛ وام شخصی و وام سازمانی

وام بلوبانک از طریق بانک سامان که اولین نئوبانک در این را راه اندازی کرده است ارائه می شود.

نئوبانک‌ها، بانک‌های دیجیتالی هستند که برخلاف بانک‌های سنتی، شعبه فیزیکی ندارند و تمام کارها را می‌توان به‌صورت آنلاین و الکترونیکی انجام داد.

در بلوبانک می‌توانید به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن حساب باز کنید و به خدمات مختلف دسترسی داشته باشید. یکی از سرویس‌هایی که اخیراً این نئوبانک برای کاربرانش در نظر گرفته، امکان دریافت وام است،

شرایط دریافت وام شخصی از بلوبانک

در مرحله اول برای دریافت این وام، میانگین حساب شما در سه ماه اخیر مورد ارزیابی و بازبینی قرار می گیرد. شما اگر در سه ماه اخیر میانگین حسابتان بیش از ۳ میلیون تومان باشد می توانید برای در خواست وام اقدام کنید. این یک یاز شرایط دریافت وام بلوبانک است.

آیا بلوبانک ضامن می خواهد؟

برخلاف بانک‌های سنتی، برای دریافت وام از بلو بانک نیازی به ضامن و وثیقه ندارید و تنها براساس اعتبارسنجی انجام‌شده شامل عدم بدهی معوق بانکی، عدم چک برگشتی و بدحسابی بانکی به‌همراه میانگین حساب به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

بازپرداخت بلوبانک به چه صورت است؟

بازپرداخت این وام باید در زیر ۶ ماه انجام شود. شما می توانید زیر شش ما هم بازپداخت خود را بدهید. مبلغ این وام ها نسبت به وام های دیگر متغییر و کم تر است.

اگر وام خود را ظرف یک ماه و پیش از قسط اول انجام دهید، سود وام دریافتی را پرداخت نخواهید کرد. وام بلو بانک با نرخ سود ۲۲ درصد و کارمزد حداکثر ۴ درصدی پرداخت می‌شود که نرخ کارمزد وام براساس میزان فعالیت کاربر می‌تواند کاهش پیدا کند و کاربران فعال شامل تخفیف می‌شوند.

مبلغ وام دریافتی از بلوبانک چقدر است؟

مبلغ وام بلوبانک از ۵۰۰ هزار تومان شروع می شود و سقف این وام ۴۰ میلیون تومان در مرحله اول بود که با توجه به خوش حساب بودن شما جدیدا مبلغ وام ها را نیز افزایش داده اند و با مبلغ های بیشتری هم می توانید این وام رادریافت کنید.

شرایط دریافت وام سازمانی بلوبانک

شرایط وام بلوبانک برای سازمان‌ها نیز پروسه خاص خودش را دارد. بلوبانک در کنار وام برای کاربران، یک سرویس وام دیگر هم معرفی کرده است که وام سازمانی نام دارد. این سرویس جدید برای کارمندان سازمان‌ها، کسب‌وکارها و شرکت‌های مختلف در نظر گرفته شده است و حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان می‌توان از این سرویس وام گرفت.

این وام سازمانی بر اساس اعتباری که کارمندان سازمان در بلوبانک داردند واگذار می شود. این وام نیز شرایط خاص خود را برای دریافت دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • بازکردن حساب حقوقی توسط سازمان (شریک تجاری)
  • ارائه چک ضمانت توسط سازمان مربوطه به بلوبانک
  • واریز حقوق ماهانه پرسنل به حساب بلوبانک کارمندان
  • ارائه گواهی کسر از حقوق

سازمان پس از آنکه تمامی شرایط بالا را انجام داد. کارمندان آن می توانند با مراجعه به منوی فروشگاه اپلیکیشن بلوبانک، گزینه وام را انتخاب کنند و از تسعیلات و بازپرداخت آن مطلع شوند.

این مراحل مشابه دریافت وام فردی است و تفاوتی با مراحل قبلی ندارد. بااین‌حال، میزان وام و مدت‌زمان بازپرداخت وام‌ها توسط سازمان برای هر کارمند مشخص می‌شود و امکان تغییر آن وجود ندارد.

بازپرداخت و مبلغ وام سازمانی چگونه است؟

سازمان‌ها و شرکت‌ها براساس اعتبار هر کارمند، می‌توانند ۱ تا ۲۰۰ میلیون تومان برای ارائه وام به نیروی خود درخواست کنند و بازه زمانی بازپرداخت وام هم می‌تواند از ۶ تا ۲۴ ماه باشد. وام سازمانی بلوبانک با نرخ سود ۱۸ درصد و کارمزد حداکثر ۵درصدی پرداخت می‌شود.

اگر کامندی بتواند مبلغ وام خود را پیش از موعد تسویعه کند، ۹۰ درصد سود بقیه اقساط به او بخشیده می شود. در این صورت تنها ۱۰ درصد این سود وام از این مشتری دریافت می شود.

نرخ کارمزد وام سازمانی متغیر و براساس مدت زمان بازپرداخت است:

  • بازپرداخت ۶ماهه: کارمزد ۲ درصد
  • بازپرداخت ۱۲ماهه: کارمزد ۳ درصد
  • بازپرداخت ۱۸ماهه: کارمزد ۴ درصد
  • بازپرداخت ۲۴ماهه: کارمزد ۵ درصد

وام سازمانی همانطور که از نامش پیداست. تنها از طریق سازمان برای کارمندان فعال می شود. به نظر می رسد دلیل این کار هم سقف زیاد ۲۰۰ میلیونی این بانک است.

چگونه از بلو بانک درخواست وام کنیم؟

دریافت وام بلو به سادگی و از طریق اپلیکیشن امکان‌پذیر است. برای گرفتن وام کافی‌ست این مراحل را طی کنید:

۱. اپلیکیشن بلو را باز کنید

۲. در بخش «پروفایل» وارد «بلوکلاب» شوید

۳. گزینه «وام» را انتخاب کنید

۴. از میان وام‌هایی که بلو برای شما فعال کرده، مبلغ و مدت زمان بازپرداختی را که برایتان مناسب است انتخاب کنید

۵. امضای دیجیتال خود را ثبت و قرارداد وام را تایید کنید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا