صنعت

چگونه سرویس خواب مناسب نوجوان خریداری کنیم؟

سرویس خواب نوجوان با تنوع بالا در رنگ، شکل و طرح قابل خریداری است. سرویس خواب نوجوان، عموما تک نفره بوده و با توجه به سلایق نوجوان در طرح های گوناگون دخترانه و پسرانه ساخته می شود. تانیل چوب با توجه به روحیه پر هیجان نوجوان و جوان می کوشد تا نمونه های شگفت آوری از سرویس خواب را به نمایش بگذارد. تمام اجزای سرویس خواب، از متریال باکیفیت و به صورت اختصاصی تولید می‌شوند. همچنین قیمت آن کاملا اقتصادی و رقابتی است.

خرید سرویس خواب نوجوان

به طور معمول سرویس خواب از ۵ تکه اصلی تشکیل شده که بر طبق سلیقه مشتری امکان افزایش و یا کاهش تکه های سرویس خواب نیز وجود دارد. حتی می‌توانید اجزای سرویس خواب را به صورت جداگانه خریداری کنید. اصلی‌ترین تکه سرویس خواب، تخت خواب است. برای سرویس خواب نوجوان معمولا از تخت تک نفره استفاده می‌کنند.

ویژگی تخت خواب تک نفره

معمولا  تخت خواب‌های تک نفره در سایز ۲۰۰ در ۹۰ تولید می‌شوند. اما بسته به سلیقه مشتری تخت برای نوجوانان بین سنین ۹ تا ۱۴ در عروض متفاوت مانند ۸۰ در ۱۸۰ نیز در دسترس است. به تازگی تخت‌های یک و نیم نفره هم تولید شده‌اند. این تخت‌ها در ابعاد ۱۲۰ در ۲۰۰ در بازار عرضه می‌شوند.

 تخت تک نفره کشودار

اگر اتاق نوجوانتان کوچک است با یک ترفند ساده می‌توانید دراور و کمد را از سرویس خواب حذف کرده و به جای آن تخته کشودار را جایگزین کنید. امکان افزودن کشو به تمامی سرویس خواب‌ها همچنین سرویس خواب نوجوان وجود دارد و می‌توانید سفارش دهید.

 سرویس خواب نوجوان مدل اسپرت

به انواع سرویس خواب که هم برای دختران و هم برای پسران مناسب است، سرویس خواب اسپرت می‌گویند. مدل‌های مختلفی از سرویس خواب اسپرت در سایت تانیل چوب وجود دارد. رنگ سرویس خواب اسپرت نباید خیلی روشن و دخترانه و نه خیلی تیره و پسرانه باشد. رنگ‌هایی مانند بنفش ، زرد ، قهوه‌ای و … رنگ‌های برگزیده برای سرویس خواب نوجوان مدل اسپرت به شمار می‌روند.

 سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب کلاسیک، بیشتر مناسب دخترهای نوجوان است که نسبت به رنگ سفید علاقه نشان می‌دهند. البته سرویس خواب کلاسیک به رنگ‌های دیگری هم ساخته می‌شود. اما رنگ سفید پرطرفدارتر است. معمولاً برای جلوه بیشتر طرح کلاسیک از طرح‌های گلدار، ظریف با تناژ رنگی صورتی، سفید، طلایی و نقره‌ای استفاده می‌کنند. پارچه‌هایی از جنس مخمل و ساتن به ظاهر سرویس خواب زیبایی و جلال می‌بخشد. استفاده از این سرویس خواب به خصوص برای دختران احساس آرامش را در فضای اتاق دوچندان خواهد کرد.

 انواع تم برای سرویس خواب نوجوان

قشر نوجوان به الگوبرداری از شخصیت‌های کارتونی یا تم‌های خاص علاقه نشان می‌دهد. برای مثال نوجوان پسر قصد دارد که در آینده ملوان و یا کشتیران شود از آن جهت تم کشتی را برای سرویس خواب خود انتخاب می‌کند. دختران نوجوان نیز نسبت به بازی‌ها و یا انیمیشن‌های دخترانه مانند سیندرلا و زیبای خفته علاقه نشان می‌دهند و می‌خواهند فضای اتاق خوابشان را با طرح خیالی خود آمیخته سازند. انواع تم برای سرویس خواب نوجوان قابل طراحی و ساخت است. بعد از انتخاب تم مورد نظر می‌توانید سفارتان راثبت کنید‌.

قیمت سرویس خواب نوجوان

قیمت سرویس خواب نوجوان، تحت عواملی متغیر است و نمی‌توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. در واقع هیچ تفاوت قیمتی بین سرویس خواب دخترانه و پسرانه وجود ندارد. بلکه فاکتورهایی مثل طرح ، نوع چوب ، روکش و … در تعیین قیمت دخیل است. تنوع مدل سرویس خواب نوجوان در تانیل چوب، در حدود ۵۰ مدل و سبک مدرن_ کلاسیک و… است که هر کدام نیز قیمت متفاوتی دارند. برای آگاهی از قیمت سرویس خواب نوجوان با کارشناسان فروش تانیل چوب تماس بگیرید.

 چگونه سرویس خواب مناسب نوجوان خریداری کنیم؟

برای خرید سرویس خواب نوجوان در ابتدا باید علایق و سلایق نوجوان خود را بشناسید و بر طبق آن سرویس خواب مناسب را خریداری کنید. حتی می‌توانید از کارشناسان فروش و مشاوران چوب راهنمایی و مشاوره بخواهید تا آن‌ها بهترین سرویس خواب نوجوان را به شما معرفی کنند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا