صنعت

کولیس : اولین مارکت پلیس فروشندگان تجهیزات و ابزارآلات صنعتی

فروشگاه تجهیزات و ابزارآلات کولیس، مفتخر است که راه اندازی اولین مارکت پلیسی را که به فروش ابزار و تجهیزات صنعتی اختصاص داده شده است، اعلام کند.

این فروشگاه آماده است تا راه دسترسی کسب‌وکارها و افراد و تهیه ابزارآلات ضروری را بازتعریف کند که این مهم نقطه عطفی در تعهد کولیس به نوآوری و تعالی در حوزه ابزارآلات صنعتی به‌شمار می‌رود.

کولیس، تحول در خرید ابزارآلات صنعتی

در صنعتی که با بهره وری و دقت رشد می‌کند، کولیس چالش‌های پیش روی مشاغل و افراد در تأمین ابزار و تجهیزات را تشخیص داده و سعی در رفع آنها کرده است. روش‌های سنتی خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی اغلب شامل فرآیندهای وقت گیر، گزینه‌های محدود و موانع لجستیکی بود. با حضور کولیس به بازار فروش ابزارآلات، این چالش‌ها اکنون به خاطرات تبدیل شده‌اند.

تعهد کولیس به نوآوری در ایجاد این پلتفرم انقلابی مشهود است، به گونه‌ای کل فرآیند تهیه ابزارآلات صنعتی را ساده می‌کند. از کسب‌وکارهای کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ، همه اکنون می‌توانند از یک بازار جامع و کاربرپسند بهره ببرند که به طور خاص نیازهای منحصر به فرد بخش خانگی و صنعتی را برآورده می‌کند.

کولیس : اولین مارکت پلیس فروشندگان تجهیزات و ابزارآلات صنعتی

درباره کولیس بیشتر بدانید

تلاش این مجموعه بزرگ فراهم کردن امکان خرید آنلاین تجهیزات و ابزارآلات صنعتی  با کیفیت و مرجع آنلاین صنعتی برای کاربران گرامی است. این نام شناخته شده با توجه به نیاز بخش بزرگی از صنعتگران به استفاده از ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در فرآیند ساخت، طراحی و بهینه‌سازی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، بر آن شد که با فراهم آوردن مرجع آنلاین صنعتی این گونه از تجهیزات، آنها را در این امر مهم و حیاتی همراهی نماید.

کولیس با سه هدف عرضه محصولات باکیفیت، ارائه بهترین پشتیبانی مشتریان و ارسال کالا به سراسر کشور افتخار این را دارد که امروز با ساخت مرجع و فروشگاه آنلاین تجهیزات و ابزارآلات صنعتی، توانسته است امکان تهیه این گونه از تجهیزات را برای تمامی شهرها و روستاهای کشور عزیزمان هم چون شهرهای بزرگ فراهم سازد. این گونه از وسایل و تجهیزات در سریع‌ترین حالت ممکن در اختیار تمامی کسانی که به آنها نیاز دارند، قرار می‌گیرد.

توانمندسازی صنایع با راحتی بی‌نظیر به وسیله فروشگاه آنلاین کولیس

وبسایت کولیس یک پیشگام در بخش فروش آنلاین تجهیزات و ابزارآلات صنعتی بوده و به طور مداوم مرزهای این حوزه را جابجا کرده است. آنچه کولیس به شما ارائه می‌دهد عبارتست از:

دسترسی بی سابقه به طیف متنوعی از ابزارآلات

وبسایت کولیس دارای طیف گسترده‌ای از ابزارآلات و تجهیزات صنعتی است که فرآیند خرید یک مرحله‌ای را برای نیازهای کاربران ارائه می‌دهد. فروشگاه آنلاین کولیس، از ماشین آلات و ابزارآلات دستی گرفته تا تجهیزات تخصصی، انتخابی متنوع و جامع را تضمین می‌کند.

می‌توانید انواع ابزارآلات دستی، برقی و شارژی، ابزار بادی و بنزینی، ابزار جوش و برش، ابزار تراش، ابزار اندازه‌گیری، لوازم مصرفی صنعتی و تجهیزات ایمنی را از بهترین برندهای داخلی و خارجی با ضمانت اصالت کالا در این وبسایت بررسی، مقایسه و سرانجام برای خرید انتخاب نمایید.

فرآیند خرید بدون زحمت

پیمایش در وبسایت کولیس به گونه‌ای طراحی شده است که بصری باشد و تجربه یکپارچه را برای کاربران تضمین کند. رابط کاربر پسند، همراه با جستجوی پیشرفته و گزینه‌های فیلتر، به کسب و کارها و افراد این امکان را می‌دهد تا ابزارآلات مناسب را سریع و کارآمد پیدا کنند.

بهبود لجستیک

کولیس تحویل سریع و مطمئن ابزار و تجهیزات را تضمین کرده است؛ به این معنا که کسب‌وکارها می‌توانند روی عملیات خرید خود بدون استرس اضافی ناشی از چالش‌های لجستیکی تمرکز کنند و تنها با چندکلیک ساده در مدت زمان کوتاه ابزار مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرند.

به فروشندگان کولیس بپیوندید

وبسایت کولیس بستری است که فروشندگان تجهیزات و ابزارآلات صنعتی مختلف از جمله برندهای معتبر، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ و هر کسی که محصولی برای فروش دارد، می‌تواند از طریق این پلتفرم معتبر به فروش قانونی و آنلاین محصولات خود بپردازند.

کولیس : اولین مارکت پلیس فروشندگان تجهیزات و ابزارآلات صنعتی

مزایای فروش کالا در کولیس

کولیس به کسانی که قصد حضور در این وبسایت به عنوان فروشنده دارند، خدماتی ارائه می‌نماید که عبارتند از:

  • پنل تخصصی مدیریت محصولات، قیمت گذاری، مدیریت سفارش ها و فروش برای فروشندگان

  • دسترسی به بخش مرکز آموزش تامین کنندگان کولیس با مقالات آموزشی گوناگون

  • راهنمایی درج و فروش محصولات در کولیس پس از اتمام دوره آموزشی، توسط تیم مجرب آموزشی کولیس

  • خدمات پشتیبانی فروشندگان به صورت تلفنی و ایمیل

  • امکان فروش در گروه‌های کالایی مختلف

  • پردازش، بسته بندی و ارسال سفارشات به سراسر ایران

  • خدمات تولید محتوا و عکاسی از کالاها توسط تیم حرفه‌ای تولید محتوای کولیس

  • بازدید هزاران نفر از سراسر جهان به صورت روزانه از وبسایت کولیس

  • معرفی محصول و برند شما در شبکه‌های اجتماعی متعلق به کولیس

  • برگزاری کمپین فروش ویژه با هماهنگی تأمین کننده…

فرآیند فروش کالای شما در کولیس چگونه است؟

ابتدا لازم است در پنل فروشندگان کولیس ثبت نام کنید. در وبسایت کولیس و بخش فروشندگان نحوه استفاده از پنل و شروع به کار در این پلتفرم آموزش داده شده است. پس از ثبت نام باید در پنل فروشندگان اطلاعات محصول و قیمت آن را وارد نمایید. در نهایت به همین سادگی فروش شما در فروشگاه اینترنتی کولیس آغاز خواهد شد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در پنل فروشندگان کولیس

برای ثبت نام در مرکز فروشندگان کولیس مدارک خاصی مورد نیاز نیست؛ تنها کافی است چند مدرک ساده ارائه دهید که عبارتند از: آدرس ایمیل – شماره شبا حساب بانکی به نام و مطابق با شخص یا شرکت ثبت نام کننده – شماره تلفن همراه جهت دریافت کد تأیید ثبت نام.

از کجا شروع کنیم؟

برای اینکه به جمع فروشندگان تجهیزات و ابزارآلات کولیس بپیوندید لازم است از این صفحه اقدام کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا