مسکن

با اپلیکیشن های خانه یاب به راحتی خانه بخرید!

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و دنیای تکنولوژی اپلیکیشن های خانه یاب متعددی به وجود آمده است. در ادامه با معرفی این اپلیکیشن ها به شما در خرید و فروش خانه کمک می کنیم.

به گزارش تجارت امروز؛ اپلیکیشن های خانه یاب به شما امکان جست و جو خانه در هر منطقه و شهری را می دهند. شما با دیدن تمام جزئیات خانه به راحتی می توانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

معرفی اپلیکیشن های خانه یاب برای خرید و فروش خانه

امروزه ما باید قدردان اینترنت و دنیای هوش مصنوعی باشیم. چرا که به ما در زمینه های زیادی کمک می کنند، به ویژه در مدیریت زمان که کارها با سرعت زیادی انجام می شود. اپلیکیشن های خانه یاب یکی از آن اپلیکیشن های کاربردی است که به شما در خرید و فروش خانه کمک می کند.

از بزرگ ترین اپلیکیشن های خانه یاب: دیوار

دیوار

دیوار یک اپلیکیشن بزرگ برای تمام اجنس از جمله املاک است. بخش بزرگی از دیوار به خرید و فروش خانه اختصاص داده شده است. حسام آرمندهی و رضا محمدی کارآفرین ایرانی هستند که این اپلیکیشن را راه اندازی کرده اند و توسط شرکت آگه پردازان هوشمند ثبت شده است.

دیوار امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از اپلیکیشن های مورد اعتماد مردم است. در این برنامه علاوه بر خانه، اجنس دست اول و دوم یادی در دسته بندی های متفاوت، خرید و فروش می شوند.همچنین این سایت، در توییتر، خود را «بزرگ ترین پایگاه خرید و فروش بی واسطه» معرفی نموده است.

به گفته کارشناسان دیوار در اوایل سال ۹۸، این اپلیکیشن بیش از ۲۳ میلیون کاربر دارد و حدود ۳۸۰ هزار کسب و کار از خدمات این نرم افزار استفاده می کنند. این برنامه در هفت سال گذشته رکورد شکن بوده است و افراد زیادی به طور ریایگان از خدمات دیوار استفاده می کنند.

تاثیرگذاری استارت آپ دیوار در زمینه املاک تا حدی بوده که بارها، آشفتگی بازار املاک و افزایش سرسام آور قیمت ملک در پی افزایش قیمت میلگرد و تیرآهن طی سال های گذشته از جمله امسال (۹۹) ناشی از قیمت های کاذب و سودجویی دلالان از آگهی های آن اعلام گردیده است.

البته اعلام قیمت خرید، فروش و اجاره خانه توسط مقامات قضایی برای دیوار و سایر اپلیکیشن های خانه متوقف شده است و به جای آن باید از قیمت توافقی استفاده کنند. اپلیکیشن دیوار هم اعلام کرده که اصلاحات لازم را در نرم افزار خود ایجاد و قوانین سخت گیرانه برای احراز هویت آگهی دهندگان، در نظر می گیرد تا دست اخلال گران بازار املاک کوتاه شود.

اپلیکیشن های خانه یاب؛ شیپور

شیپور

برنامه شیپور کاملا ساده است و استفاده از آن به راحتی امکان دارد. تمامی کارابران در سر تا سر ایران می توانند از این برنامه استفاده کنند.

بنابراین اگر به دنبال کالا و خدمات شهر خاصی هستید، می توانید با مراجعه به بخش استان ها، استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. بدین ترتیب به لیستی از آگهی های مربوط به آن شهر دسترسی خواهید داشت.

شیپور در مرداد ماه سال ۱۳۹۱ راه اندازی شد. این برنامه از رقیب های اصلی دیوار است. همچنین برد تجاری آن به نام شرکت نت تجارت اهورا ثبت شده است. همان طور که کارشناسان شیپور گفته اند، این برنامه در تمامی زمینه های «خرید و فروش خودرو، املاک، آپارتمان، گوشی موبایل، تبلت، لوازم خانگی، لوازم دست دوم، استخدام و هر چه فکر کنید. فعالیت می کند.

کلید؛ اپلیکیشن هوشمند خانه یاب

کلید از جمله اپلیکیشن های خانه یاب هوشمند است. یک سامانه هوشمند املاک محسوب می شود که با تمرکز بر سه محور خرید، رهن و اجاره، قیمت خانه فعالیت می کند. موسس این برنامه علیرضا ذوالفقاری می باشد.

همچنین ایجاد بستر آنلاین برای مرتفع ساختن نیازهای عرضه کنندگان و کاربران املاک، به عنوان یک One-Stop Shop و ارائه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی املاک به مشاوران، علت ایجاد این استارت آپ عنوان گردیده است. به گفته مدیر کیلید، سیستم ارزیابی هوشمند قیمت خانه، شاخص کیلید و فرصت های بازار املاک از جمله مزیت های فعالیت این سایت است.

آی هوم  جامع ترین از اپلیکیشن های خانه یاب

آی هوم 

آی هوم یک اپلیکیشن کاربردی است که علاوه بر فعالیت های مربوط به خرید و فرو ش خانه، اطلاعاتی نظیر موقعیت شهری و دسترسی به سرویس های حمل و نقل عمومی نیز ارائه می دهد. همچنین این استارت آپ در سال ۹۴ توسط محمدحسین رفعت نژاد راه اندازی گردیده است.

آلونک یکی از بهترین اپلیکیشن های خانه یاب

آلونک، سامانه ارتباطی بوده که با هدف توسعه بسترهای مجزا برای مشاورین املاک، مدیران املاک و کاربران ملک توسط میلاد بازدار و علیرضا اشکان در سال ۹۵ تاسیس شد. در جلسه رونمایی از این سامانه اعلام شد که بیش از ۱۵۰۰۰ مشاور و ۱۳۰۰ آژانس املاک در حال همکاری با این گروه می باشند.

شعاری که آلونک برای خود در نظر گرفته «لطفا خانه دار شوید» است. همچنین آلونک خود را نرم افزاری قابل اعتماد و پیشرو در بازار املاک و مستغلات معرفی کرده که هدفش، توانمند سازی مردم برای رسیدن به «خانه اید ه آل» و اتصال آن ها به حرفه ای ترین مشاورین املاک است. آلونک از بهترین اپلیکیشن های خانه یاب می باشد.

شابش یک اپلیکیشن تخصصی برای ثبت آگهی های املاک

شابش مانند اپلیکیشن های دیگر مشاور املاک نیست و تنها انتشار دهنده آگهی های فروش و اجاره ملک است که توسط کاربران،مالکین و مشاورین املاک درج میشود. شاباش جز اپلیکیشن های خانه یاب محسوب می شود که در حقیقت شابش میان جویندگان و فروشندگان ملک و مشاورین املاک ارتباط برقرار می کند.

شاباش یک اپلیکیشن تخصصی در زمینه درج آگهی آگهی های املاک زیرنظر شرکت تجارت شخص به شخص ایرانیان است. این اپلیکیشن در سال ۹۴ توسط شهریار هژبر راه اندازی شد. همچنین شابش خود را بعه عنوان «باکیفیت ترین سایت آگهی املاک کشور» نامیده است.

از اپلیکیشن های خانه یاب رایگان، دودوتا

دودوتا، یک سایت برای جستجوی رایگان املاک است. این اپلیکیشن خود را یک وب گاه اینترنتی معرفی کرده است که جستجوگران، فروشندگان و اجاره دهندگان ملک، می توانند از امکانات آن به شکل رایگان بهره مند شوند.

شایان ذکر است؛ دودوتا تاکید کرده که مشاور املاک نیست و از طرف مشاورین املاک پشتیبانی نمی شود و مشاورین املاک مثل دیگر افراد می توانند از تمامی امکانات آن استفاده کنند.

بنابر اظهارات کارشناسان دودوتا، همه اطلاعات و داده های کاربران به شکل کاملا ایمن نگهداری می شوند و رمزگذاری بعضی اطلاعات حساس به گونه ای بوده که حتی برنامه نویسان اصلی این گروه هم به آن ها دسترسی ندارند. همینطور داده هایی که به درخواست کاربر نمایش داده می شود، فقط با کمک وب گاه دودوتا و جستجوگرهای اینترنتی محبوب قابل جستجو می باشند.

دلتا؛ اولین سایت ملکی در ایران

آن طور که گفته شده است، دلتا اولین سایت ملکی در ایران است و جز اپلیکیشن های خانه یاب می باشد. این برنامه توط محمد تقوی در سال ۸۳ تاسیس شده است. اما در سال ۹۴ راه اندازی اپلیکیشن موبایلی دلتا (نسخه اندروید) و طراحی نسخه وب برنامه ملکی دلتا ویژه آژانس های املاک صورت گرفته است.

همینطور انتشار نسخه اندروید و IOS برنامه موبایلی دلتا ویژه کاربران و انتشار نسخه اندروید برنامه موبایلی دلتا ویژه مشاورین املاک در کافه بازار در سال ۱۳۹۶ انجام گردیده است. همچنین این سایت خود را بهترین مرجع در زمینه درج آگهی فروش، رهن و اجاره ملک می داند.

 قوی‌ ترین اپلیکیشن های خانه یاب؛ ایران فایل

ایران فایل که به نام سامانه شبکه نوین مسکن ایرانیان نیز شناخته می شود خود را قوی‌ترین موتور جستجوی املاک و مستغلات» می‌نامد، این برنامه یک سایت تخصصی در زمینه خرید و فروش آپارتمان و رهن و اجاره می باشد. موسس این نرم افزار علی دارابیان نام دارد.

براساس اطلاعات وب‌ سایت این سامانه، دلیل راه‌ اندازی ایران‌ فایل، نقصان یک پرتال تخصصی در کشور است که بتواند در زمینه املاک و مستغلات، اطلاع‌ رسانی و خدمات ارائه نماید و بر پایه تحلیل این اطلاعات در زمینه ساخت‌ و ساز مسکن، به‌ صورت علمی و برای طبقات مختلف جامعه، تخصص لازم را داشته باشد.

همچنین کارشناسان ایران فایل اعلام کرده اند که با توجهبه سابقه درخشانی که در صنعت ساختمان دارند، قو یرین موتور جست وجوی املاک و مستغلات را در اختیار دارند. این استارتاپ، رسالت خود را به عنوان یک پرتال تخصصی و سازنده معتبر در امر صنعت ساختمان، تغییر ساختار سنتی خدمات املاک به یک روش مدرن و کاملا علمی عنوان کرده است.

از اپلیکیشن های خانه یاب بین المللی؛ اسکانو

آوای اسکان نوین شرق (اسکانو)، نرم‌ افزار و اپلیکیشن جستجوی هوشمند است که در سال ۹۳ تاسیس شده است. مدیر عامل این اپلیکیشن های خانه یاب نمیا ترابی؛ برنامه شهرام شاهکار و حامد معدن نژاد هستند. همچنین این اپلیکیشن خود را نخستین وب سایت جست و جوی هوشمند ملک با توجه به استانداردهای بین المللی نامیده است.

اسکانو اعلام کرده با برخورداری از بانکی جامع از اطلاعات به کاربران این امکان را می‌دهد که ملک موردنظرشان را برای خرید یا اجاره، انتخاب و کمتر از چند دقیقه آپارتمان، زمین، خانه، دفتر، مغازه و دیگر املاک دلخواه خود را پیدا کنند. ثبت آگهی رایگان، ابزار جستجوی دقیق، تصاویر کامل از ملک، جزئیات کامل، اتصال به انواع دستگاه‌ها و تماس مستقیم از جمله ویژگی‌های کلیدی اپلیکیشن اسکانو عنوان شده است. همچنین وبلاگ این مجموعه، اخبار و تحلیل‌هایی درباره مسکن و برخی حوزه‌های دیگر ارائه می‌کند.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا