مسکن

معرفی 15 روش برای پیدا کردن خانه ارزان قیمت

پیدا کردن خانه ارزان قیمت، امروزه برای افراد بسیاری دغدغه شده است. شما اگر به دنبال ارزان ترین خانه هستید. با ما همراه باشید، تا روش های هوشمندانه ای را در اختیار شما بگذاریم.

به گزارش تجارت امروز؛ پیدا کردن خانه ارزان قیمت، چالشی هیجان انگیز است. شما برای پیدا کردن خانه خود می توانید روش هایی را به کار بگیرید که همه چیز آن طبق خواست و میل شما باشد.

استفاده از روش های نوین برای پیدا کردن خانه ارزان قیمت

خرید خانه گران است. و اگر برای اولین بار خانه می خرید، افزایش قیمت خانه می تواند دلسرد کننده باشد. اما خبر خوبی هم هست: روش خهای وجود دارد تا شما خانه را کمی ارزان تر خریداری کنید.

نوشته های مشابه

۱. به دنبال خانه هایی باشید که فروششان کند است

فروشنده هایی که خانه هایشان برای مدتی در بازار بوده اند ممکن است مایل باشند پیشنهاد کمتری را بپذیرند.

سعی کنید به لیست هایی که یا منقضی شده اند یا از بازار خارج شده اند، توجه کنید”. “این املاک اغلب با قیمت پایین تر دوباره لیست می شوند. اگه یه جواهر مخفی مثل این پیدا کنی، پس فرصت داری که یه معامله ی کامل رو انجام بدی.”

حتی اگر خانه با قیمت پایین تر دوباره در لیست قرار نگیرد، فروشنده ممکن است بیشتر از پیشنهاد پایین تر استقبال کند اگر آنها هیچ پیشنهاد معقول دریافت نکرده باشند یا مشتاق ترک ملک باشند.

۲. به دنبال خانه های تعمیری باشید

از جمله روش های پیدا کردن خانه ارزان قیمت خانه تعمیری است. احتمالا به خانه هایی که به کار نیاز دارند، رفته اید. اما اگر شما مایل به تلاش هستید، یک خانه ارزان تر که نیاز به کار دارد می تواند راه حل برای پیدا کردن خانه ای باشد که می توانید آن را خریداری کنید.

بسیاری از معاملات با کیفیت در بازار در حال حاضر کسانی هستند که نیاز به بازسازی دارند، اما خریداران آنها را نادیده می گیرند زیرا فکر می کنند انجام بازسازی پیچیده است، این تعمیرات به اندازه ای که خریداران فکر می کنند پیچیده نیست.

۳. بیشتر به دنبال خانه های خالی باشید

خانه ی خالی ممکن است از بیرون نادیده گرفته شود. اما با کمی تفکر، یک خانه خالی ارزان تر می تواند یک الماس در خشن باشد.

خانه ها ممکن است به دلایل مختلفی خالی باشند. شرایط شغلی گاهی اوقات نیاز به یک صاحب خانه برای حرکت قبل از آنها می تواند به فکر فروش اموال خود باشد. در موارد دیگر، ممکن است صاحب خانه اصلی فوت کرده باشد و ملک را به وارثی واگذار کرده باشد که هنوز فرصت فروش آن را نداشته است.

۴. به دنبال خانه های ارثی باشید

خانه های ارثی می توانند برای وارثان مالک باشند. بسیاری از آن ها  وقت کافی برای آماده سازی خانه برای بازار و قرار دادن آن برای فروش ندارند. و از آنجا که آنها خود ملک را خریداری نکرده اند، ممکن است مایل به جدا شدن از آن برای مبلغ معقول در یک فروش سریع باشند.

در حالی که این ممکن است راحت ترین روش برای شما نباشد، در نظر بگیرید که ممکن است به خانواده فرصتی برای خلاص شدن از یک ملک ناخواسته بدون استرس لیست کردن آن و پیدا کردن یک خریدار ارائه دهید.

۵. برای پیدا کردن خانه ارزان قیمت؛ منطقه های زیادی را بگردید

شما اگر محدودیتی برای منطقه خود ندارید. سعی کنید در مناطق اطرفا هم به دنبال خانه باشید و خود را به یک قیمت و مکان وصل نکنید. هر چه شما بیش تر به دنبال خانه باشید. گزینه های زیادی پیش روی شما قرار می گیرد.

۶. به اطرافیان خود اطلاع بدهید که به دنبال خانه ارزان قیمت هستید

به دوستان، خانواده یا همکاران خود بگویید که برای خرید خانه در بازار هستید و از آنها بپرسید که آیا خانه های مقرون به صرفه ای برای فروش می شناسند یا خیر.

ممکن است عمه دوست شما خانه خود را بفروشد. شما می توانید برای ارائه اولین پیشنهاد مخفیانه وارد شوید”. شبکه سازی در پیدا کردن خانه ارزان تر مفید است.

۷. با متخصصین املاک و مستغلات محلی در ارتباط  باشید

با مشاوران املاک در ارتباط باشیدیک متخصص املاک و مستغلات خوب درک روشنی از بازار محلی خواهد داشت. اگر به دنبال یک معامله خوب هستید، ارزش مشورت با یک نماینده املاک و مستغلات با تجربه و قابل اعتماد را دارد.

“همکاری با یک نماینده املاک و مستغلات با تجربه که در بازار محلی تخصص دارد می تواند در پیدا کردن خانه های ارزان بسیار مفید باشد، آنها به طیف گسترده ای از لیست ها دسترسی دارند. از جمله املاک خارج از بازار و می توانند شما را در روند مذاکره راهنمایی کنند.

یک نماینده ماهر محدودیت ها و ترجیحات بودجه شما را درک می کند و به شما کمک می کند گزینه های مناسب را که ارزش خوبی برای پول شما ارائه می دهند، شناسایی کنید.

۸. با خود صاحبان ملک مستقیم صحبت کنید

سعی کنید که صاحب اصلی ملک را پیدا کنید و با آنها به صورت دوستانه صحبت کنید تا شاید با شما کنار بیایند و قیمت مدنظر شما را برای فروش خانه داشته باشند. بنابرای می توانید روی این روش برای پیدا کردن خانه ارزان قیمت حساب کنید.

۹. به دنبال خانه های فروش فوری باشید

ممکن است افرادی نتوانند در آن خانه بمانند و بسیار زود باید تخلیه کنند. بنابراین به دنبال فروش فوری هستتند و از همه می خواهند تا اولین مشتری را برا یآن ها پیدا کند و خانه را با قیمت معقولی به فروش برساند. معمولا این شرایط اظطراری است که برای هر کسی اتفاق می افتاد.

۱۰. شرکت در حراجی های خانه

این حراجی ها به شما امکان خرید خانه با قیمت پایی تر را میدهد. شما اگر بتوانید در این حراجی ها به درستی رفتار کنید و طرف مقابل را برای خرید خانه قانع کنید دیگر مشکلی نخواهید داشت.

۱۱. اطلاع از وضعیت بازار و نوسانات قیمت مسکن

ممکن است دولت به دنبال اجرای طرحی برای ارزان کردنقیمت خانه باشد. که شما با دانستن این موقفعیت صبر می کنید تا به وقتش خانه ارزان قیمت تری را پیدا کنید.

۱۲. استفاده از وام ودیعه

گرفتن وام مستاجران کمک بسیار بزرگی است. تا شما بتوانید درصدی از مبلغ را از طریق وام پرداخت کنید. این گونه خیال شما هم بسیار راحت تر می شود و با شوق بیشتری به دنبال خانه می گردید.

۱۳. جست و جو در اپلیکیشن های خرید و فروش خانه

جست و جو در اپلیکیشن های خرید و فروش خانه

در حای حاضر با گسترش نیازمندی ها یمردم به املاک، اپلیکیشن های زیادی در این زمینه خدمات ارائه می دهند. شما می توانید به راحتی با نصب این اپلیکیشن ها، یک جست و جوی کامل داشته باشید و به راحتی قیمت های مناطق مختلف را ارزیابی کنید. این اپلیکیشن ها شامل:

  •  استارتاپ دیوار
  • استارتاپ شیپور
  •  استارتاپ آی ‌هوم
  • استارتاپ آلونک
  •  استارتاپ کیلید
  •  استارتاپ ایران‌ فایل
  • استارتاپ اسکانو
  • استارتاپ دودوتا
  • استارتاپ شابش
  •  استارتاپ دلتا

۱۴. خانه های کم ارزش را رصد کنید

همانطور که بازار املاک و مستغلات محلی خود را درک می کنید، قیمت معمول خانه ها را در منطقه خواهید آموخت و ممکن است بتوانید به سرعت معاملات خوب را در لیست های جدید پیدا کنید. خانه های کم ارزش گزینه مناسبی برای پیدا کردن خانه ارزان قیمت هستند.

برخورد با عدم تطابق بین نرخ بازار و قیمت لیست فرصتی برای خرید خانه با قیمت کمتر است. اگر خانه ای کم ارزش پیدا کردید، سریع حرکت کنید. قبل از اینکه دیگران معامله را پیدا کنند.

۱۵. سعی کنید از املاکی ها یگران قیمت دوری کنید

املاکی ها همیشه به دنبال درصدی از سود خود هستند. بنا براین اگر شما خودتان اقدام کنید و قرار داد ببندید، کم تر مجبور می شوید به املاکی پول بدهید. برخی از املاکی های معروف درصدهای بالایی از مشتری می گیرند که باعث افزایش هزینه شما می شود.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا