رمز ارز

آیا بروکر آمارکتس معتبر است؟ بررسی اعتبار بروکر آمارکتس!

بازارهای مالی به دلیل دارا بودن ویژگی‌های متعددی از جمله امکان درآمد دلاری بالا، مبادله و معامله در ابعاد بزرگ جهانی، فعالیت بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی و… همیشه برای تمام افراد آشنا به این حوزه با هر مقدار سرمایه‌ای جذاب بوده و خواهد بود.

بزرگترین بازار مالی دنیا، فارکس نام دارد. این بازار از بدو تاسیس خود توانسته است سرمایه‌های زیادی را به خود جذب کند. فارکس هم‌اکنون دارای حجم معاملاتی بیش از ۶ تریلیون دلار است و نوسانات این بازار بستر مناسبی برای معاملات انواع نمادها و کالاهای مختلف را به صورت غیر حضوری و از هر نقطه از دنیا برای همه افراد فراهم کرده است.

یکی از اولین نیازهای هر فرد برای ورود به این بازار ثبت نام و واریز پول در یک بروکر فارکس به عنوان واسطه برای انجام معاملات است. معامله‌گران مختلف در هر کجای دنیا می‌توانند با ثبت نام در یک بروکر به معامله در این بازار بپردازند. اما کاربران ایرانی برای فعالیت و آغاز معامله در این بازار با یک چالش بسیار جدی مواجه هستند. بسیاری از بروکرهای بزرگ و بین‌المللی به دلیل تحریم‌های ظالمانه که علیه کاربران ایرانی وضع شده است، به ایرانیان خدمات نمی‌‌دهند. به همین دلیل ایرانیان برای ورود به این بازار بایستی از بروکری استفاده کنند که به ایرانیان خدمات می‌دهد.

بروکر آمارکتس یکی از بروکرهایی است که به ایرانیان خدمات می‌دهد و سطح خدمات مناسبی نیز دارد. کاربران قبل از ثبت نام در هر بروکر بایستی به دقت آن را مورد بررسی قرار دهند. در این مطلب به بررسی بروکر آمارکتس و شایعه ورشکستگی آن خواهیم پرداخت.

بررسی بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده و بیش از ۱۵ سال است که در حال ارائه خدمات مربوط به بازار فارکس به مشتریان خود است. دفتر مرکزی این پلتفرم در سنت وینسنت به ثبت رسیده است. علاوه بر این مورد، آمارکتس در کشورهای زیادی دارای شعبه و دفتر است.

این بروکر از ابتدای تاسیس خود کوشیده است امکاناتی در حد یک بروکر بین‌المللی را برای کاربران خود فراهم کند تا از فعالیت در هر بروکر دیگری بی‌نیاز باشند. بیش از ۲۵۰ نماد معاملاتی در این پلتفرم در دسترس است و حداکثر لوریج معاملاتی این بروکر ۱:۳۰۰۰ است.

موضع‌گیری بروکر آمارکتس در برابر ایرانیان

همانطور که تا اینجا متوجه شدید، ایرانیان امکان فعالیت در بسیاری از پلتفرم‌های بین‌المللی را ندارند. به همین خاطر انتخاب یک پلتفرم مطمئن که با فعالیت ایرانیان نیز مشکلی نداشته باشد بسیار حائز اهمیت است.

در حال حاضر بسیاری از کاربران ایرانی در حال فعالیت و معامله در بروکر آمارکتس هستند و طبق بررسی‌های انجام شده این بروکر سخت‌گیری‌های زیادی در قبال کاربران ایرانی و فعالیت آنان ندارد و این موضوع می‌تواند خیال کاربران در این مورد را راحت کند تا بدون مشکل به فعالیت و معامله در این بروکر بپردازند.

آیا بروکر آمارکتس معتبر است؟

امارکتس توسط هیچ نهاد نظارتی معتبری رگوله نشده است. این بروکر دو مجوز سطح ۳ فارکس را دارد. بروکر AMarkets ثبت شده توسط سازمان خدمات مالی (FSA)، Services Authority ،Saint Vincent با شماره ثبت ۲۲۵۶۷ و BC سال ۲۰۱۵ می‌باشد. این مجوز را نمی‌توان رگولاتوری محسوب کرد، زیرا FSA هیچگونه نظارتی بر فعالیت بروکرهای فارکس ندارد.

توجه داشته باشید که هیچ یک از مجوزهای بروکر آمارکتس رگولاتوری معتبر محسوب نمی‌شود. رگولاتوری‌های سطح ۱ دنیا شرایط بسیار دشواری برای اخذ مجوز ایجاد می‌کنند تا از کلاهبرداری‌ها و مشکلات احتمالی پیشگیری کنند. با این حال به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، ایرانیان تحت پوشش هیچکدام از رگولاتوری‌های معتبر نیستند.

آیا بروکر آمارکتس در مرز ورشکستگی قرار دارد؟

چندی پیش شایعاتی مبنی بر ورشکستگی بروکر آمارکتس منتشر شد که موجب وحشت بسیاری از کاربران شد و افراد شروع به خارج کردن سرمایه خود از این بروکر کردند.

اما پس از گذشت مدتی و عدم وجود هیچ مشکل خاصی در بروکر آمارکتس، مشخص شد تمام این شایعات نادرست بوده و پایه و اساس مشخصی نداشته‌اند.

آمارکتس تا کنون مشکلی برای کاربران خود ایجاد نکرده و هم‌اکنون بسیاری از معامله‌گران از سراسر دنیا در حال فعالیت در این بروکر هستند و این پلتفرم با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

آیا بروکر آمارکتس معتبر است؟ بررسی اعتبار بروکر آمارکتس!

لوریج بروکر آمارکتس

این بروکر از ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ سقف اهرم معاملاتی خود را افزایش داده تا همه کاربران با توجه به نیازشان قابلیت استفاده از خدمات این بروکر را داشته باشند.  اکنون کاربران می‌توانند در هر ۳ حساب، با توجه به مقدار واریزی خود به حسابشان، لوریج را تا سقف ۳۰۰۰ انتخاب کنند.

حداقل مبلغ واریزی برای انتخاب لوریج بدین شرح است:

اکوئیتی نسبت لوریج
۰ تا ۱۰۰۰ دلار ۱:۳۰۰۰
۱,۰۰۰ تا ۵.۰۰۰ دلار ۱:۲۰۰۰
۵,۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰ دلار ۱:۱۰۰۰
۱۰,۰۰۰ تا ۵۰.۰۰۰ دلار ۱:۵۰۰
بیش از ۵۰,۰۰۰ دلار ۱:۲۰۰

روش‌های واریز و برداشت در بروکر آمارکتس

یکی دیگر از مواردی که برای ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است، تنوع روش‌های واریز و برداشت است. زیرا ایرانیان نمی‌وانند از حساب‌های جهانی برای واریز و برداشت از یک بروکر استفاده کنند.

بروکر آمارکتی تنوع خوبی را برای واریز و برداشت در نظر گرفته است. برخی از این روش‌ها شامل:

ریالی مستقیم

ریالی تاپ چنج

اسکریل

پرفکت مانی

بیت کوین، تتر و سایر رمزارزها

کاربران بایستی با توجه به نیاز خود و همچنین کارمزد هر روش، بهترین راه‌ را برای واریز و برداشت از این بروکر انتخاب کنند.

جمع بندی

در این مقاله بروکر آمارکتس برای شما عزیزان مورد بررسی قرار گرفت تا آشنایی کاملی با این بروکر پیدا کنید.

بروکر آمارکتس سابقه فعالیت مناسبی دارد و توانسته با فراهم کردن سطح مناسبی از خدمات، تنوع قابل قبول در واریز و برداشت، لوریج معاملاتی مناسب و عدم سخت‌گیری‌های زیاد در قبال کاربران ایرانی رضایت درصد زیادی از مشتریان در سراسر دنیا را جلب کند.

کاربران بایستی با توجه به توانایی‌های معاملاتی خود و همچنین نیاز به یک بروکر بین‌المللی بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا