رمز ارز

آینده سرمایه‌گذاری در اتریوم و سروم چگونه است؟

اتریوم به‌عنوان کوین شماره دو بازار همیشه مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار دارد. ارز دیجیتال سروم هم آینده خوبی دارد. در این مطلب به بحث پیرامون این دو می‌پردازیم.

به نظر می‌رسد ارز دیجیتال اتریوم (ETH) یک سرمایه‌گذاری بلندمدت خوب تا سه سال آینده باشد و روندی صعودی را طی کند. درواقع اکثر کارشناسان معتقدند که به احتمال زیاد قیمت آن در بلندمدت افزایش می‌یابد. ارز دیجیتال سروم هم می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی برای کسب سود محسوب شود. تمامی تحلیل‌ها نشان می‌دهد که پتانسیل افزایش قیمت بلندمدت این کوین تا سال ۲۰۲۵ بسیار خوب است. اما به یاد داشته باشید که دنیای ارزهای دیجیتال همیشه با نوسانات زیادی همراه است. در این مطلب به بررسی آینده این دو ارز دیجیتال و روش خرید آن‌ها از صرافی راستین می‌پردازیم.

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال اتریوم

افزایش تورم و احتمال بالای رکود جهانی باعث سقوط سهام و بازار ارزهای دیجیتال در سال جاری میلادی شد. اتریوم در حال حاضر حدود ۸۰ درصد، از زمان بالاترین قیمت تاریخ خود در نوامبر ۲۰۲۱ یعنی ۴۸۹۱ دلار کاهش داشته است. این سقوط قیمت در واکنش به تورم بالا در ایالات‌متحده و اخبار نگران‌کننده مبنی بر کاهش شاخص‌ها در اقتصاد کلان رخ داد.

اما مهم‌ترین اتفاق برای اتریوم را باید انتقال آن از الگوریتم اثبات کار به اثبات سهام (مرج) دانست که در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ اتفاق افتاد. این ارتقا شبکه با موفقیت انجام شد و بسیاری از ناظران انتظار دارند که این رویداد در درازمدت بتواند قیمت ETH را افزایش دهد.

سوال اساسی برای باقیمانده سال ۲۰۲۲ و سال ۲۰۲۳ این است که ارزهای دیجیتال باز هم پایین می‌آیند. آیا ما در آستانه صعود شدید قیمت‌ها هستیم یا ممکن است نزولی معنادارتر رخ بدهد. به‌طورکلی، زمینه برای اتریوم و سایر ارزها نزولی است و قیمت ETH در کوتاه‌مدت خنثی خواهد بود. بنابراین، اگر افق دو تا چهار هفته‌ای دارید، ممکن است اکنون زمان مناسبی برای خرید اتریوم نباشد. اما بازار در بلندمدت مطمئنا می‌تواند صعودی شود و سرمایه‌گذاری در ETH سودآوری زیادی برای شما به ارمغان می‌آورد.

چرا باید اتریوم بخریم؟

ممکن است هنوز هم از خود بپرسید که آیا اتریوم سرمایه‌گذاری خوبی هست یا نه؟ فهرست مزایای کلیدی زیر ممکن است شما را متقاعد کند.

  • یکی از ارزهای دیجیتال اصلی بازار است و معمولا از نظر ارزش پس از بیت کوین در رتبه دوم قرار می‌گیرد.
  • اتریوم بسیار سریع‌تر از بیت کوین است.
  • میزبان برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی مانند دیفای‌ها، دی اپ‌ها، NFT ها، بازی‌های بلاکچینی و موارد دیگر است.
  • مرج خود را با موفقیت به پایان رساند و بسیار سریع و کم‌مصرف شد.
  • شاردینگ (Sharding) آن در راه است که به ETH اجازه می‌دهد ۱۰۰,۰۰۰ تراکنش در ثانیه را پردازش کند.

آینده سرمایه‌گذاری در اتریوم و سروم چگونه است؟

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال سروم

سروم پروتکلی برای مبادلات غیرمتمرکز است که با سرعت بالا و هزینه تراکنش کم خود متمایز می‌شود. یک پروژه بدون مجوز برای تامین مالی غیرمتمرکز که بر روی بلاکچین مقاوم در برابر سانسور و با عملکرد بالای سولانا ساخته شده است. زیرا سولانا مزایای بی‌شماری مانند تاخیر کم تایید تراکنش، کارمزد پایین، توان عملیاتی و امنیت بالا را ارائه می‌کند.

سولانا نزدیک به ۵۰ هزار تراکنش در ثانیه را با زمان ۴۰۰ میلی‌ثانیه پردازش می‌کند. همچنین یک پل به اتریوم دارد و ظرفیت و مقیاس‌پذیری خود را هر دو سال یک‌بار دو برابر کند. ارز دیجیتال سروم برای پرداخت تمام خدمات و مدیریت پروژه‌های اکوسیستم سروم استفاده می‌شود؛ مبادله‌های زنجیره‌ای متقابل که خریداران می‌توانند دارایی‌های خود را با آن مبادله کنند. یکپارچه‌سازی ETH و سولانا به پروژه سروم اجازه می‌دهد تا هم بر روی سولانا و هم بر روی ETH کار کند.

فاز یک پروژه سروم با فهرست کردن این توکن در صرافی‌های بزرگ و پیاده‌سازی DEX روی زنجیره سولانا تکمیل شد. فاز ۲ با تکمیل اهداف اجرای پل زنجیره‌ای سولانا، اکوسیستم کیف پول فعال، استخرها، ارائه کیف پول شخصی و جمع‌آوری کمک‌های مالی برای پروژه‌ها به پایان رسید. فاز سه این پروژه هم هنوز تکمیل نشده است و ادامه دارد. تمامی این‌ها نوید می‌دهد که آینده ارز سروم درخشان باشد.

آینده سرمایه‌گذاری در اتریوم و سروم چگونه است؟

خرید اتریوم و سروم از راستین

در حال حاضر و به دلیل تحریم‌ها امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال از صرافی‌های خارجی بسیار مشکل‌ساز و حتی غیرممکن شده است. صرافی ارز دیجیتال راستین یک پلتفرم داخلی است که امکان ترید بدون دردسر رمز ارزها را برای کاربران وطنی فراهم می‌کند. شما می‌توانید بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال ازجمله اتریوم و سروم را در این پلتفرم خرید و فروش کنید. میزان کارمزدها در صرافی راستین بسیار کم تعیین شده است تا سود شما از معاملات به حداکثر برسد.

صرافی راستین دو نسخه تحت وب و گوشی هوشمند دارد که کار معامله‌گران را آسان‌تر می‌کند. با اپلیکیشن ارز دیجیتال راستین می‌توانید در هنگام دور بودن از رایانه خود نیز به انجام معاملات ارزهای دیجیتال بپردازید. در عین حال، امکان استیکینگ (سپرده‌گذاری) حدود ۱۲ رمز ارز و بهره‌مندی از سودهای روزانه نیز در اختیار شما خواهد بود.

برای آغاز خرید و فروش اتریوم و سروم ابتدا باید در صرافی ارز دیجیتال راستین ثبت‌نام کنید. سپس باید قوانین احراز هویت مشتری را هم پشت سر بگذارید. در مرحله بعد یک کیف پول اختصاصی کریپتو به شما اختصاص داده می‌شود. از این کیف پول ارز دیجیتال می‌توانید برای ذخیره‌سازی رمز ارزها، واریز وجه ریالی و تبدیل کوین‌های خود به ارز فیات استفاده کنید.

مزایای استفاده از صرافی راستین

صرافی راستین خدمات خود را به معامله‌گران وطنی با سطوح مختلف تجربه ارائه می‌کند و توسط نهادهای نظارتی تنظیم می‌شود. حتی افراد تازه‌کار نیز می‌توانند به راحتی در اتریوم سرمایه‌گذاری کنند. زیرا استفاده از پلتفرم راستین واقعا آسان است و ثبت سفارش در آن تنها چند ثانیه طول می‌کشد. یک کارمزد ثابت، کم و منصفانه برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال وجود دارد. به این ترتیب، سود شما از انجام معاملات به حداکثر می‌رسد.

مزیت خرید ارزهای دیجیتال در صرافی راستین این است که می‌توانید توکن‌های خود را برای دسترسی آسان در کیف پول اختصاصی خود نگه دارید. همچنین یک برنامه تلفن همراه رایگان نیز در راستین وجود دارد تا در حال حرکت هم بتوانید در اتریوم و سروم سرمایه‌گذاری کنید.

سرمایه‌گذاران باتجربه‌تر احتمالا ترجیح می‌دهند خرید دارایی‌های دیجیتال را به وسیله اهرم انجام دهند. این امکان هم در صرافی راستین وجود دارد و می‌توانید با اهرم‌های سه برابری به معامله بپردازید. بدین ترتیب سود احتمالی شما از انجام معاملات تا سه برابر افزایش می‌یابد. همچنین با پیش‌بینی درست می‌توانید علاوه بر بازار صعودی از بازار نزولی هم کسب سود کنید.

جمع‌بندی

معامله‌گران ارزهای دیجیتال همیشه به دنبال سرمایه‌گذاری در کوین‌هایی هستند که آینده خوبی داشته باشند. ارز دیجیتال اتریوم جزء آن دسته از کوین‌هایی است که کارشناسان امر آینده خوبی را برای آن پیش‌بینی می‌کنند. ارز دیجیتال سروم هم اکوسیستم قدرتمندی دارد و آینده خوبی برای آن پیش‌بینی می‌شود. هر دو ارز دیجیتال به علاوه ۲۰۰ کوین معتبر دیگر در صرافی راستین ارائه می‌شوند. بنابراین همین امروز در راستین ثبت‌نام کرده و معاملات سودآور خود را آغاز کنید.

منابع

  1. https://macrohive.com/hive-exclusives/when-to-buy-ethereum-the-best-time-to-invest-in-eth/
  2. https://www.cryptonewsz.com/forecast/serum-price-prediction/
  3. https://www.coindesk.com/markets/۲۰۲۲/۱۱/۱۵/serums-srm-tokens-double-in-price-after-emergency-fork-in-wake-of-ftx-hack/
  4. https://www.business۲community.com/cryptocurrency/is-ethereum-a-good-investment#:~:text=The%۲۰utility%۲۰of%۲۰this%۲۰cryptocurrency,valuable%۲۰cryptocurrencies%۲۰in%۲۰the%۲۰space.
امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا