هنری

ازدواج پریناز ایزدیار با امیر حسین فتحی واقعی است؟

شایعه ازدواج پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی ظاهر شد.

به گزارش تجارت امروز؛ پریناز ایزدیار به تازگی عکسی از خود با انگشتر منتشر کرده و شایعات ازدواجش با امیرحسین فتحی بازیگر نقش سیاوش در جیران را به راه انداخته است اما این خبر تایید نشد.

امیرحسین فتحی و پریناز ایزدیار در سریال جیران همبازی بودند و صحنه های عاشقانه زیادی بازی کردند. سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی محصول ۱۴۰۰ به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی احسان جوانمرد است.

بیوگرافی کوتاه پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ بازیگر و صداپیشه است. او پس از بازی در سریال زمانه حسن فتحی به شهرت رسید. اولین کار بازیگری او در فیلم یک مرد، یک شهر بود.

ایزدیار در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم «عابد و یک روز» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل به دنیا آمد، پدرش ساری و مادرش بابلی بود و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل داشت. او دارای مدرک لیسانس گرافیک است. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم یک مرد، یک شهر تست داد و پذیرفته شد. با ایفای نقش در تله فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر وارد عرصه تلویزیون شد. ایزدیار در تله فیلم های زیادی بازی کرده و با کارگردانانی چون فرزاد موتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی همکاری داشته است.

پنج کیلومتر تا بهشت ​​اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. او در این سریال به موفقیت های بزرگی دست یافت. او در فیلم «ورود ممنوع» نیز در چند سکانس ظاهر شد اما در مقایسه با سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» به موفقیت چشمگیری دست نیافت.وی به همراه کامران تفتی و فرزاد حسنی برای کمک به موسسه محک که ویژه کودکان سرطانی است، برنامه خوانی نمایش سفر با در به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری را برگزار کرد. آنها تمام پولی که به دست آورده بودند را به این موسسه واگذار کردند.

انتهای مطلب
.

 

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا