گردشگری

از اخذ اقامت دومینیکا با خرید ملک چه می دانید؟

راه‌های سرمایه‌گذاری در دومینیکا شامل خرید ملک (خانه، آپارتمان، ویلا و...)، ثبت شرکت و مشارکت در پروژه‌های عمرانی می‌شود که در این بین خرید ملک از امتیاز بالاتری برخوردار است. برای اخذ اقامت این کشور بهتر است راهنمای اقامت دومینیکا با خرید ملک را مطالعه کنید تا بتوانید از این طریق راحت‌تر اقامت خانوادگی دریافت کنید.

خرید ملک و سرمایه‌گذاری در دومینیکا یکی از راه‌های عالی برای اخذ اقامت این کشور است. راه‌های سرمایه‌گذاری در دومینیکا شامل خرید ملک (خانه، آپارتمان، ویلا و…)، ثبت شرکت و مشارکت در پروژه‌های عمرانی می‌شود که در این بین خرید ملک از امتیاز بالاتری برخوردار است. برای اخذ اقامت این کشور بهتر است راهنمای اقامت دومینیکا با خرید ملک را مطالعه کنید تا بتوانید از این طریق راحت‌تر اقامت خانوادگی دریافت کنید.

مزایا خرید ملک در دومینیکا

دومینیکا از ارزان‌ترین کشورها برای اخذ پاسپورت است و همچنین خرید خانه در این کشور نیز رنج قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر کشورهای آمریکایی دارد.

  • سرمایه اندک، آینده‌ایی تضمین شده

با حداقل سرمایه ۲۰۰ هزار دلاری در دومینیکا می‌توانید با سرمایه‌گذاری در این کشور از جمله خرید ملک اقدام به اخذ اقامت در این کشور کنید. البته که قیمت ملک در این کشور بسته به نوع ملک، محل و نوع ساخت آن متفاوت خواهد بود، اما برای دریافت اقامت به طور کلی باید سرمایه ۲۰۰ هزاردلاری در نظر داشته باشید.

  • شهروندی

پس از خرید ملک در این کشور شما به طور رسمی شهروند دومینیکا محسوب می‌شوید و این به معنی سفر بدون ویزا به ۱۴۳ کشور دنیا است. همچنین قیمت پاسپورت دومینیکا زیاد است ولی شما با برخورداری از آن می‌توانید بدون ویزا به کشورهای اتحادیه اروپا سفر کنید.

  • تابعیت مضاعف

دومینیکا اجازه تابعیت مضاعف را می‌دهد و افراد را قادر می‌سازد تا ضمن برخورداری از مزایای شهروندی دومینیکا، تابعیت اصلی خود را حفظ کنند.

  • امکان فروش ملک

از دیگر مزایای کسب اقامت دومینیکا با خرید ملک امکان فروش ملک پس از گذشت ۳ سال از خرید آن است. یعنی شما می‌توانید ملک خریداری شده خود را پس از ۳ سال بفروشید اما تا پیش از این زمان شما مجاز به فروش ملک خود نخواهید بود.

از اخذ اقامت دومینیکا با خرید ملک چه می دانید؟

شرایط خرید ملک در دومینیکا

در ادامه راهنمای اقامت دومینیکا با خرید ملک باید مروری بر شرایط خرید ملک در این کشور داشته باشیم. قوانین خرید ملک در دومینیکا محدودیت‌های دست و پاگیر برای سرمایه‌گذاران خارجی اعمال نکرده است و شما با داشتن شرایط زیر می‌توانید اقدام به خرید ملک و سپسس دریافت اقامت این کشور کنید.

  • سن بالای ۱۸ سال

  • داشتن سرمایه حداقل ۲۰۰ هزاردلاری برای سرمایه‌گذاری (هزینه خرید ملک)

  • انتخاب ملک مورد نظر و گرفتن اعتبار و استعلام سند ملکی در اداره ثبت اسناد رسمی در دومینیکا

  • پرداختن هزینه‌های دریافت ویزا به دولت دومینیکا

اگر شما نیز شرایط سنی و مالی را دارا هستید، می‌توانید جهت خرید ملک در این کشور اقدام کنید.

مزایای شهروندی کارائیب

اخذ شهروندی و اقامت دومنیکا از طریق سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، به افراد این امکان را می‌دهد که در هر کشور عضو جامعه کارائیب ( (CARICOMزندگی، کار و اقامت کنند و فرصت‌های رشد حرفه‌ایی و شخصی را در این منطقه فراهم می‌آورد. باید در نظرداشته باشید این مزایا همراه با فرصت انحصاری ارائه شده توسط برنامه سرمایه‌گذاری، دومینیکا را به مقصدی جذاب برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال یک سبک زندگی پر رونق و مجلل از طریق شهروندی با سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، هستند.

اقامت دومینیکا با خرید ملک در دومینیکا

خرید ملک، یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در این کشور و اخذ اقامت است. اگر قصد زندگی در دومینیکا را دارید، می‌توانید پس از خرید ملک در این کشور برای دیگر اعضا خانواده مانند همسر، کودکان، خواهر و برادر، پدر و مادر نیز درخواست اقامت دومینیکا داشته باشید. پروسه اخذ اقامت و پاسپورت دومینیکا با خرید ملک می‌تواند بدون ویزا و سفر به دومینیکا نیز انجام شود و این بدان معناست که شما نیازی نیست مسیر طولانی و دور از ایران به دومینیکا را طی کنید.

از اخذ اقامت دومینیکا با خرید ملک چه می دانید؟

برآورد هزینه‌ها برای خرید ملک در دومینیکا

در راهنمای اقامت دومینیکا با خرید ملک بهتر است از هزینه‌های معاملات ملکی نیز باخبر باشید. تمام هزینه‌ها بر اساس ارزش بازار یا قیمت خرید ملک محاسبه می‌شود، اما به طور کلی هزینه‌های قابل پرداخت به شرح زیر است.

  • ۴% حق تمبر

  • ۵% هزینه دادگستری

  • ۳% هزینه‌های قانونی (۱۵% مالیات بر ارزش افزوده ممکن است اعمال شود.)

  • ۱% به صندوق تضمین هزینه‌های ارزش گذاری اتباع غیر OECS (سازمان کشورهای شرق کارائیب) باید برای هر زمینی که خریداری می‌کنند، ۱۰% اضافه پرداخت کنند. با این حال مجوز مالکیت بیگانه باید برای خرید بیش از ۱ هکتار زمین مسکونی و ۳ هکتار زمین تجاری دریافت شود.

  • اگر قصد فروش ملک خود را دارید (پس از ۳ سال از خرید ملک) باید ۲,۵% حق تمبر بپردازید.

اقامت دومینیکا با خرید ملک ، آینده ایی تضمین شده

هزینه‌های پایین و اقامت تضمین شده این کشور برای سرمایه‌گذاران، دومینیکا را به یکی از جذاب‌ترین مقاصدی تبدیل کرده است که با اطمینان خاطر می‌توان در آن اقامت داشت. مزایا و شرایط خوب خرید ملک در دومینیکا برای افراد واجد شرایط یک پیشنهاد عالی برای کسب اقامت در یکی از کشورهای قاره آمریکا است. دریافت اقامت در این کشور تضمینی عالی برای تحصیل فرزندانتان در دومینیکا با کسب مدارک عالی و معتبر نیز هست. برای دریافت راهنمای اقامت دومینیکا با خرید ملک و اطلاعات بیشتر و دقیق با گروه با تجربه و حرفه‌ایی Bayatgroupe در ارتباط باشید. همکاران ما در این مجموعه می‌کوشند با راهنمایی‌های درست و دلسوزانه بهترین تجربه از کسب اقامت و خرید ملک را برای شما رقم بزنند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا