سیاسی

استاندار تهران؛ انتخابات با صیانت و سلامت کامل در حال تحقق است

استاندار تهران اعلام کرد:  ۷۰۱۰ نفر به نمایندگی از کاندیداها در شعبه ها حاضر هستند تا با سلامت کامل رای گیری انجام شود. 

به گزارش تجارت امروز؛ علیرضا فخاری پس از اینکه رای خود را در صندوق انداخت، اظهار نظر کرد که از سال ۱۴۰۲ برگزاری انتخابات با هدف «امنیت»، «سلامت»، «رقابت» و «مشارکت» در حال برگزاری است، که بحمدالله در این فضای آزمون سیاسی عمومی که برای مردم فراهم شده شاهد یک تحول اساسی در حوزه سیاسی کشور هستیم.

استاندار تهران با بیان اینکه در استان برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری  ۶ هزار و ۶۹۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است، گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۸۵۰ شعبه مربوط  به شهر تهران و مابقی در سطح شهرستان های استان مستقر هستند که ۴۹۲ شعبه اخذ رای سیار می باشند و در بیمارستان ها و مراکز عمومی که دسترسی به صندوق های ثابت وجود ندارد استقرار یافته اند.

فخاری در تشریح اقدامات جهت ارتقای چگونگی سطح صیانت از آرا عنوان کرد: در این دوره از انتخابات، فرصتی برای نمایندگان کاندیداها فراهم شده تا با حضور در پای صندوق ها، نظارت خودشان را به نمایندگی از کاندیداهای محترم برای اثبات سلامت و صیانت از آرا داشته باشند.

استاندار تهران در خصوص مشارکت مردم از ابتدای صبح در پای صندوق های رای اظهار کرد: از ساعت ۸ و نیم صبح شاهد روند شتاب مردم برای حضور در پای صندوق های بودیم و بر همین اساس این حضور نسبت به هفته قبل رشد ۲۰ درصدی را نمایان کرده که نشان از حرکت و اراده جدید سیاسی مردم است.

فخاری همچنان که از تمام عوامل و دستگاه هایی که در حال ایجاد زیرساخت هایی مثل آب و برق و خطوط ارتباط پایدار هستند، تشکر و قدردانی کرد؛ اظهار نظر کرد که: ۱۰۰ هزار نفر از عوامل اجرایی در کار برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران مشارکت دارند.

صحبت های استادار تهران در ارتباط با صندوق های سیار اینگونه است که: در این راستا طبق  سه دوره انتخابات برگزار شده یک خط مسیر داریم که طبق آن صندوق ها ارسال می شوند و در این خصوص هیچ نگرانی وجود ندارد و در صورت بروز مشکل عزیزان می توانند با استانداری تهران تماس بگیرند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا