صنعت

برترین فروشندگان ورق استیل

برترین فروشندگان ورق استیل : ورق استیل یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف است. این محصول از آهن، کربن و سایر عناصر تشکیل شده است و به دلیل ویژگی‌های خاص خود، از جمله مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، مقاومت در برابر فشار و دمای بالا، پایداری در برابر رطوبت و … در صنایع مختلف به کار می‌رود. ورق استیل در ساخت قطعات خودرو، تجهیزات صنعتی، ساخت سازه‌های فلزی، لوازم خانگی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، انواع مختلف ورق استیل، از جمله ورق استیل صنعتی، ورق استیل ضد زنگ و ورق استیل آلیاژی نیز در بازار موجود است. در ادامه در رابطه با برترین فروشندگان ورق استیل توضیح میدهیم.

برترین فروشندگان ورق استیل

شرکت آهن آنلاین :

شرکت آهن آنلاین یکی از بزرگترین تامین کنندگان ورق استیل در ایران است و در این حوزه فعالیت دارد. این شرکت انواع مختلف ورق استیل را به صورت عمده و خرده به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ورق‌های استیل ارائه شده توسط این شرکت، با کیفیت بالا و استاندارد بوده و از بهترین مواد اولیه تولید می‌شوند. همچنین، شرکت آهن آنلاین قیمت‌های رقابتی و مناسبی را برای ورق‌های استیل خود در نظر گرفته و با توجه به نوع و کاربرد ورق‌ها، مشاوره لازم را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای خرید ورق استیل از شرکت آهن آنلاین، می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

شرکت آهن پرایس :

شرکت آهن پرایس یک تامین کننده ورق استیل با کیفیت بالا در ایران است. این شرکت انواع ورق های استیل را با ضخامت ها و ابعاد مختلف ارائه می دهد. برای خرید ورق استیل می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید و یا به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید. در ضمن، شرکت آهن پرایس همچنین قادر به تأمین سایر محصولات فولادی مانند لوله و پروفیل است.

حجم خرید هر نوع محصولی از جمله ورق استیل از شرکت آهن پرایس محدودیت ندارد اما خرید با ظرفیت بیشتر به قیمت کارخانه محاسبه می‌شود، اگرچه خرید با ظرفیت کمتر نیز از این شرکت میسر است اما پیشنهاد می‌شود با توجه به هزینه حمل بالایی که شخص خریدار متحمل می‌شود، خریدهای کمتر را از نزدیکترین بنگاه به محل پروژه انجام دهد تا هزینه‌های بیشتر و بیهوده صرف نشود.

درج قیمت ورق استنلس استیل به صورت روزانه در وبسایت و کانال‌های تلگرامی شرکت آهن پرایس انجام می‌شود از همین روز مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت علاوه‌بر قیمت ورق استیل نرخ سایر محصولات فولادی را نیز به طور روزانه مشاهده کنند.همچنین مشتریان عزیز می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۲۱۵۴۱۰۳ با کارشناسان حرفه‌ای آهن پرایس در ارتباط باشند و علاوه‌بر دریافت مشاوره رایگان از قیمت کلیه آهن‌آلات نیز مطلع شوند.

شرکت ثامن تجارت :

شرکت ثامن تجارت یکی از تأمین کنندگان ورق استیل با کیفیت در ایران است. این شرکت انواع ورق های استیل را با ضخامت ها و ابعاد مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای خرید ورق استیل می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید و یا به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید. همچنین، شرکت ثامن تجارت قادر به تأمین سایر محصولات فولادی مانند لوله و پروفیل است.

استیل ۳۱۶ و ۳۰۴ یکی از پرکاربرد ترین انواع ورق هایی هستند که از جنس استیل ضد زنگ تولید می شوند و در تولید بسیاری از محصولات و پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اما حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که ورق های استیل را از کجا بخرم؟ اگر قصد خرید این محصول پر کاربرد را دارید، می توانید خرید این فولاد ضد زنگ را در مرجع خرید و فروش اینترنتی آهن آلات ثامن تجارت انجام دهید و از آخرین قیمت استیل ۳۱۶، دکوراتیو، براق نگیر، تایوانی، صنعتی و ۲۰۱ مطلع شوید.

برای خرید ورق ۳۰۴ و ۳۱۶ و سایر ورق ها باید حتما توجه داشته باشید که ابعاد ورق و نوع آن ها بسیار حائز اهمیت است، چرا که این عوامل در قیمت ورق استیل تاثیرگذار است. فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت از دسته گروه های صنعتی در زمینه فروش استنلس استیل و آهن آلات ساختمانی می باشد که تمامی محصولات خود را به قیمت درب کارخانه و تولیدی بدون واسطه به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت هر کیلو استیل ۳۱۶ و قیمت استیل کیلویی می توانید با کارشناسان فروش سایت ثامن تجارت ارتباط باشید.

در حوزه فروش ورق استیل، در ایران چندین شرکت قوی و برتر وجود دارد که قادر به تأمین ورق های استیل با کیفیت بالا و به صورت عمده هستند. بین این شرکت ها می توان به شرکت های آهن آنلاین، آهن پرایس و ثامن تجارت اشاره کرد که همگی تأمین کننده های بزرگ و معتبر در بازار ورق استیل هستند. با توجه به نیاز خود می توانید با این شرکت ها تماس حاصل کنید و قیمت و شرایط خرید را مطالعه کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا