نساجی

بررسی انواع چرخ خیاطی صنعتی با قیمت

چرخ خیاطی صنعتی انواع مختلفی دارد و به دلیل مزایای زیاد و امکانات به روز و پیشرفته ای که دارد، افراد را به خود جذب کرده و متقاضیان بسیاری دارد.

چرخ خیاطی صنعتی انواع مختلفی دارد و به دلیل مزایای زیاد و امکانات به روز و پیشرفته ای که دارد، افراد را به خود جذب کرده و متقاضیان بسیاری دارد. همچنین به دلیل انواع مختلف و بسیاری که این چرخ خیاطی صنعتی دارد، انتخاب برای متقاضیان این چرخ خیاطی ها سخت شده و ممکن است دچار سردرگمی و بلاتکلیفی زیادی شوند. از این رو در این مقاله سعی کردیم به طور کامل به بررسی انواع چرخ خیاطی صنعتی و ویژگی های چرخ خیاطی صنعتی بپردازیم. مباحثی که در ادامه به آن ها پرداختیم شامل مواردی می شود که عبارت است از:

ویژگی های بهترین چرخ خیاطی صنعتی

چرخ خیاطی صنعتی انواع مختلف و زیادی دارد که رعایت نکاتی هنگام خرید چرخ خیاطی صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر خرید و انتخاب بهترین چرخ خیاطی صنعتی برای شما اهمیت بالایی دارد، آگاهی از ویژگی های بهترین چرخ خیاطی صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله ویژگی های بهترین چرخ خیاطی صنعتی عبارت است از:

  • قابلیت انجام انواع دوخت

بهترین چرخ خیاطی صنعتی باید توانایی انجام انواع دوخت را داشته باشد و بتواند انواع دوخت را بر روی انواع پارچه های با ضخامت های مختلف انجام داده و خروجی با کیفیتی داشته باشد. بهترین چرخ خیاطی صنعتی قابلیت دوخت انواع پارچه را بدون این که به چرخ خیاطی فشار آمده و باعث خرابی و بروز مشکل در چرخ خیاطی شود را دارد. چرخ خیاطی های صنعتی به صورت تخصصی توانایی انجام انواع دوخت بر روی پارچه های نازک و ظریف را دارد.

  • اعتبار و برخوردار بودن چرخ خیاطی از نمایندگی در ایران

یکی از مواردی که توجه به آن از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه به نمایندگی و ضمانت چرخ خیاطی است. بهترین چرخ خیاطی صنعتی دارای نمایندگی های متعدد و خدمات پس از فروش مناسبی است که باعث جلب اعتماد و رضایت مشتریان می شود. برخورداری از نمایندگی ها و ارائه خدمات پس از فروش به مشتری از این لحاظ اهمیت دارد که باعث می شود تا درصورت بروز هرگونه مشکل پس از خرید برای چرخ خیاطی صنعتی، امکان تعویض کالا یا قطعاتی که دچار آسیب و مشکل شده اند، وجود دارد. همین امر باعث ایجاد حس خوب در مشتری شده و باعث ترغیب مشتری به خرید شود.

  • برخورداری از قابلیت تنظیم موقعیت سوزن

بهترین چرخ خیاطی صنعتی امروزه از قابلیت سوزن پایین برخوردار است. قابلیت سوزن پایین به قابلیتی گفته می شود که می توان با آن موقعیت سوزن را در حالت بالا و پایین بودن تنظیم کرد. به این صورت که بعد از توقف دستگاه، سوزن در موقعیت بالا و یا پایین طبق تنظیم دلخواه شما انجام می گیرد.

  • استحکام بدنه

استحکام بدنه چرخ خیاطی از این رو دارای اهمیت است که در صورت مستحکم نبودن چرخ خیاطی ممکن است درصدد آسیب هایی مثل ترک و شکستگی قرار گرفته و خساراتی وارد کند که قابل جبران نباشد.

  • کم صدا بودن چرخ خیاطی

کم صدا بودن چرخ خیاطی از جمله مزایای مهم برای هر چرخ خیاطی محسوب می شود. بلند بودن صدای چرخ خیاطی یکی از معایب چرخ خیاطی های قدیمی بود که در مرور زمان و در بهترین چرخ خیاطی صنعتی اصلاح شده و کمترین میزان ایجاد صدا در بهترین چرخ خیاطی های صنعتی ایجاد می شود. کم بودن صدای چرخ خیاطی صنعتی از این رو اهمیت دارد که میتواند برای خیاط آرامش ایجاد کرده و از میزان خستگی و آزاردهنده بودن فرآیند خیاطی و دوخت کم کند.

  • وزن مناسب چرخ خیاطی

سبک بودن چرخ خیاطی از جمله مواردی است که در انتخاب و خرید چرخ خیاطی تاثیر زیادی می تواند داشته باشد. چرا که در صورت نیاز به جابجایی چرخ خیاطی صنعتی، سنگین بودن چرخ خیاطی می تواند مانع مهمی باشد و از سهولت در کار کردن با چرخ خیاطی صنعتی جلوگیری کند.

بررسی انواع چرخ خیاطی صنعتی با قیمت

انواع چرخ خیاطی صنعتی

چرخ خیاطی های صنعتی انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد که از جمله آن ها عبارت است از:

  • چرخ خیاطی صنعتی با صفحه کار استوانه

چرخ خیاطی صنعتی با صفحه کار استوانه ای دارای ظاهری برخلاف چرخ خیاطی صنعتی تخت است. این چرخ خیاطی های صنعتی تشکیل شده از استوانه ای باریک و افقی هستند که نحوه دوخت با این چرخ ها به این صورت است که پارچه دور آن قرار میگیرد. قطر استوانه در چرخ خیاطی های مختلف متفاوت بوده و از قطری ۵ تا ۱۶ سانتی متر متغیر است. کاربرد این چرخ خیاطی صنعتی عمدتا برای دوخت انواع کفش است.

  • چرخ خیاطی صنعتی دارای صفحه کار تخت

این نوع چرخ خیاطی صنعتی، از میل سوزن بلندی تشکیل شده و عملکردی مشابه چرخ خیاطی های خانگی دارد. با این تفاوت که از این چرخ خیاطی صنعتی در کارگاه های خیاطی و برای دوختن دو تکه پارچه مسطح استفاده می شود.

  • چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز

از مهمترین و پرکاربردترین چرخ خیاطی های صنعتی، چرخ راسته دوز جک است. چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز همان طور که از نامش مشخص است، دوختی مستقیم و یکدست را بر روی پارچه انجام داده و بخیه هایی با فاصله های قابل تنظیم و مختلف بر روی انواع پارچه انجام می دهد.

  • چرخ خیاطی سردوز

از دیگر انواع چرخ خیاطی صنعتی، می توان به چرخ خیاطی سردوز پروانه اشاره کرد که در کنار سوزنی که برای دوخت زیگزال در این چرخ تعبیه شده، تیغی نیز به کار گذاشته اند تا هنگام سردوز کردن پارچه لبه های اضافه پارچه بریده شده و دوختی تمیز بر لبه پارچه انجام شود.دوخت لبه های پارچه با استفاده از چرخ خیاطی صنعتی سردوز، از هرگونه ریش ریش شدن پارچه جلوگیری کرده دوختی مستحکم و مجزا برای پارچه به همراه دارد.

  • چرخ خیاطی صنعتی برای گلدوزی

این چرخ خیاطی صنعتی از قابلیت گلدوزی برخوردار بوده که می تواند خیلی سریع و به راحتی هرگونه دوختی را به جهت تزیین هر قسمت از پارچه و لباس انجام دهد. چرخ خیاطی صنعتی گلدوزی دارای پنل کامپیوتری بوده و از الگوهای زیادی برای دوخت پشتیبانی می کند. الگو ها از طریق سیستمی در کامپیوتر چرخ خیاطی ذخیره شده و قابل استفاده هستند. همین امر میتواند نگران کننده نیز باشد چرا که در صورت بهم ریختن سیستم کامپیوتری چرخ خیاطی، چرخ خیاطی صنعتی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا کند.

  • چرخ خیاطی صنعتی سرسوزه کابویی

برخی از کارگاه های تولیدی و نیاز به چرخ خیاطی صنعتی دارند که بتواند به آسانی دو لبه پارچه را به یکدیگر دوخته و از ریشه شدن لبه پارچه ها جلوگیری کند. در این مواقع چرخ خیاطی صنعتی سرسوزه کابویی برای این موارد مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه دوخت این چرخ خیاطی صنعتی به این صورت است که در انتهای دوخت سه ردیف دوخت موازی به روی پارچه ایجاد شده و دوخت محکم و یکنواختی انجام می شود.

بررسی انواع چرخ خیاطی صنعتی با قیمت

قیمت چرخ خیاطی صنعتی

قیمت چرخ خیاطی صنعتی نسبت به چرخ خیاطی های خانگی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما در کل چرخ خیاطی صنعتی دارای انواع مختلفی است که همین مورد می توان یکی از عواملی تاثیرگذار بر روی قیمت این چرخ خیاطی صنعتی شود. عوامل دیگری نیز وجود دارد که تاثیر زیادی بر روی قیمت چرخ خیاطی های صنعتی گذاشته که از جمله آن ها می توان به مواردی اشاره کرد که شامل :

  • مدل چرخ خیاطی صنعتی

  • کشوری که چرخ خیاطی صنعتی در آن ساخته شده است.

  • قیمت دلار و تاثیر آن بر نوسانات ارزی

  • و….

با توجه به موارد بالا نمی توان قیمت دقیقی برای چرخ خیاطی صنعتی تعیین کرد. چرخ خیاطی مد نظر خود را می توانید از بازرگانی شفیعی با سابقه ای پنجاه ساله در زمینه واردات و فروش چرخ خیاطی های صنعتی و خانگی با کمترین قیمت و بهترین کیفیت همراه با گارانتی و ضمانت سلامت و اصالت کالا به صورت حضوری و یا از طریق وبسایت نخ سوزن به صورت آنلاین خریداری نمایید.

جمع بندی

آنچه در این مقاله خواندید مباحثی بود که در ادامه به صورت خلاصه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • ویژگی بهترین چرخ خیاطی صنعتی شامل مواردی مثل انجام دوخت های مختلف، برخورداری از نمایندگی در ایران، استحکام بدنه، کم صدا بودن و… است.

  • چرخ خیاطی صنعتی دارای انواع مختلفی است که از جمله آن می توان به چرخ خیاطی صنعتی با صحفه کار استوانه، چرخ خیاطی صنعتی با صفحه تخت، چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز، چرخ خیاطی صنعتی سرسوزه کابویی و… اشاره کرد.

  • قیمت چرخ خیاطی صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به نوسانات ارزی دلار، نوع و مدل چرخ خیاطی صنعتی و… اشاره کرد.

  • و…
امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا