تلفن

بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار در اولین روز کاری 1403 کدام است؟

 قیمت گوشی های هوشمند در اولین روز کاری از سال جدید را در این گزارش بخوانید.

به گزارش تجارت امروز؛ اگر برنامه اولین روز کاری شما در سال ۱۴۰۳ خرید گوشی ارزان قیمت است در این گزارش به بررسی ارزان ترین گوشی های موبایل بازار پرداخته ایم.

تلفن همراه Vocal V0 با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و ۳ گیگابایت رم دو میلیون و ۹۶۹ هزار تومان به فروش می رسد. یا گوشی موبایل Renso Nep N7 با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم سه میلیون تومان.

یکی دیگر از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، موتورولا E13 است. این موبایل ۶۴ گیگابایتی ۲ گیگابایت رم در بازار ۳ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

تلفن همراه Vocal V1 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم نیز با قیمت پایین به فروش می رسد. ارزش این گوشی ۳ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان است.

اگر می خواهید گوشی ارزان قیمتی از برندهای بهتری مانند سامسونگ و شیائومی تهیه کنید، ما به بررسی ارزان ترین گوشی های موبایل این دو برند پرداخته ایم.

گوشی موبایل Samsung Galaxy A05 4G با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به قیمت ۴ میلیون و ۱۶۹ هزار تومان به فروش می رسد. همچنین سامسونگ گلکسی F04 مدل ۴G با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت چهار میلیون و ۹۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت گلکسی A05 4G نسبت به مدل قبلی که معرفی کردیم ارزانتر است. این گوشی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم چهار میلیون و ۲۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

برای خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04s با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت به چهار میلیون و ۴۵۹ هزار تومان نیاز دارید.

از ارزان ترین گوشی های شیائومی بازار می توان به ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد که چهار میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی موبایل شیائومی ردمی ۱۰ با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم نیز با قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار موجود است.

در حال حاضر ارزان ترین گوشی شیائومی مدل Redmi A2 plus است که سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد. ظرفیت این گوشی ۶۴ گیگابایت و رم آن ۳ گیگابایت است.قیمت سایر گوشی های ارزان قیمت بازار را با مشخصات آنها در جدول زیر بخوانید.

ارزان‌ترین گوشی‌ها در بازار (فروردین ۱۴۰۳)

مدل ظرفیت قیمت / تومان
Samsung Galaxy A۰۴ ۶۴ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۴,۸۵۹,۰۰۰
Galaxy M۰۴ ۴G ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۵,۵۹۹,۰۰۰
Motorola Moto G۱۴ ۴G ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۴,۵۷۵,۰۰۰
Galaxy A۰۵s ۴G ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۵,۱۳۰,۰۰۰
Realme Note ۵۰ ۴G ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۵,۴۷۰,۰۰۰
Honor X۷a ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۵,۲۵۵,۰۰۰
Samsung Galaxy M۱۳ (SM-۱۳۵FU/DS) ۶۴ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۵,۶۰۰,۰۰۰
Xiaomi Redmi ۱۲C (۲۲۱۲۰RN۸۶G) ۱۲۸ گیگابایت رم ۶ گیگابایت ۵,۸۳۰,۰۰۰
Motorola Moto G۲۲ ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۶,۰۰۲,۰۰۰
Poco C۶۵ ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت ۶,۳۵۷,۰۰۰

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا