رمز ارز

بیت کوین بالای 66000 دلار رسید | پیش بینی بازار کریپتو در 7 مارس 2024

بزرگترین توکن رمزنگاری جهان امروز در معاملات پرنوسان به اوج روزانه 67637 دلار رسید که فاصله چندانی با رکورد 69202 دلاری روز سه شنبه نداشت. آخرین بار با 2.4 درصد افزایش به 66015 دلار رسید.

به گزارش تجارت امروز؛ بیت کوین بالای ۶۶۰۰۰ دلار معامله می شود  Shiba Inu، Dogecoin  تا ۱۶% کاهش یافت. بیت کوین در معاملات اولیه روز پنجشنبه شتاب گرفت زیرا گاوها نشانه هایی از کنار کشیدن از شرط بندی های خود بر روی بزرگترین ارز دیجیتال جهان را نشان دادند. اوایل روز سه‌شنبه، به بالاترین حد خود یعنی ۶۹۲۰۲ دلار رسید، سپس در روز چهارشنبه به نزدیک ۶۰۰۰۰ دلار سقوط کرد.

بزرگترین توکن رمزنگاری جهان امروز در معاملات پرنوسان به اوج روزانه ۶۷۶۳۷ دلار رسید که فاصله چندانی با رکورد ۶۹۲۰۲ دلاری روز سه شنبه نداشت. آخرین بار با ۲.۴ درصد افزایش به ۶۶۰۱۵ دلار رسید.

افزایش شهاب سنگ دارایی دیجیتال – که تاکنون ۵۷ درصد در سال افزایش یافته است – توسط سرمایه گذارانی که پول خود را به محصولات ارز دیجیتال معامله شده در مبادلات ارزی آمریکا می ریزند و احتمال کاهش نرخ های بهره جهانی تقویت شده است.

ویکرام ساببوراج گفت: “بیت کوین نزدیک به ۶۶۰۰۰ دلار در حال تثبیت است و احتمالاً در چند روز آینده دوباره با قیمت ۶۹۰۰۰ دلار تلاش خواهد کرد. هنگامی که بیت کوین به حالت کشف قیمت می رسد، ۷۲۰۰۰ دلار به یک سطح هدف کلیدی برای سود تبدیل می شود که فراتر از آن بازار ممکن است شاهد افزایش سرخوشی دیگری باشد.” ، مدیر عامل پلتفرم Giottus Crypto.

در همین حال، ادول پاتل، مدیر عامل Mudrex، گفت: “بیت کوین به ۶۶۰۰۰ دلار افزایش یافت، از ۶۰۰۰۰ دلار نزول بازگشت و علاقه صعودی را به عنوان یک فرصت خرید به خود جلب کرد. با حمایت ۶۵۶۰۰ دلار، تمرکز بر شکستن سد مقاومت بعدی ۶۹۰۰۰ دلار است و هدف قرار دادن مقاومت بعدی است. ۷۰۲۰۰ دلار.”

اتریوم (ETH) همچنین در معاملات چهارشنبه از مرز ۳۸۰۰ دلار عبور کرد و به بالای ۳۸۶۰ دلار رسید که بالاترین سطح آن از ژانویه ۲۰۲۲ بود. اما بعداً به ۳۷۲۷ دلار سقوط کرد. در همین حال، در معاملات اولیه روز پنجشنبه، حدود ۳۸۰۰ دلار معامله شد که حدود ۲٪ افزایش داشت.

تیم تحقیقاتی CoinDCX می‌گوید: «ETH به‌عنوان مقاومت بعدی خود به سطح ۴۱۰۰ دلار نگاه می‌کند، با پشتیبانی قوی از متحرک نمایی ۲۰ روزه در نمودار ۴ ساعته».

در میان دیگر توکن های رمزنگاری مهم، BNB، Solana، Avalanche، Polkadot و Polygon 6 تا ۹ درصد افزایش یافتند. در حالی که Dogecoin و Shiba Inu به ترتیب ۸ و ۱۶ درصد سقوط کردند.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته با ۱.۹ درصد افزایش به حدود ۲.۵ تریلیون دلار رسید، در حالی که حجم کل بازار ارزهای دیجیتال ۱۷۳.۳۶ میلیارد دلار بود که ۲۹.۹ درصد کاهش را نشان می دهد. بر اساس داده های موجود در CoinMarketCap، حجم تمام استیبل کوین ها اکنون ۱۶۰.۳۵ میلیارد دلار است که ۹۲.۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش بازار بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، به ۱.۲۹۷ تریلیون دلار افزایش یافت. با توجه به CoinMarketCap، تسلط بیت کوین در حال حاضر ۵۲.۰۳٪ است. حجم بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۵.۵ درصد افزایش به ۶۳.۷۳ میلیارد دلار رسید.

نمای فنی توسط Sathvik Vishwanath، بنیانگذار و مدیر عامل Unocoin

سطوح کلیدی بیت کوین شامل مقاومت ۶۶۹۳۰ دلار، ۶۹۰۴۵ دلار و ۷۱۹۹۲ دلار و پشتیبانی ۶۱۵۶۲ دلار، ۵۹۳۸۰ دلار و ۵۶۸۶۳ دلار است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در ۵۸ قرار دارد که منعکس کننده تعادل بازار است. الگوی شمعدانی Doji نزدیک به ۶۹۰۰۰ دلار نشان دهنده تردید سرمایه گذار است و میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه در ۶۲۵۹۸ دلار از احساسات صعودی حمایت می کند.

با توجه به مقاومت ۶۹۰۰۰ دلاری و داده های آینده NFP ایالات متحده برای جهت گیری بازار، یک موضع صعودی محتاطانه توصیه می شود.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا