فرهنگی

بیوگرافی بازیگران سریال دوپینگ به همراه خلاصه داستان و زمان پخش

سریال دوپینگ، در سال 2020 ساخته شده است. این سریال کمدی و طنز می باشد. سریال خانوادگی دوپینگ برای شما فضایی گرم و دوست داشتنی را ایجاد می کند.

به گزارش تجارت امروز؛ سریال دوپینگ به کار گردانی  رضا مقصودی است. این سریال در ۹ اریبهشت ۱۴۰۳ برای بار چندم پخش شد. چرا که این سریال محبوب است و طرفداران همیشگی خود را دارد.

خلاصه داستان سریال دوپینگ

دو همسایه که خانه‌هایشان روبروی هم است، در یک شب دو بچه را به دنیا می آورند. حال تمام کش مکش داستان از شیر خوردن یکی از بچه‌ها و شیر نخوردن دیگری آغاز می شود.

شروعی ساده که با حضور یک دانشمند گوشه نشین به یک موضوع جذاب تبدیل می شود. این دانشمند با تولید ماده‌ای جایگزین برای شیر مادر باعث می شود سرنوشت این دو کودک در آینده تغییر کند.

زمان پخش سریال دوپینگ

با پایان سریال “زوج یا فرد”، مجموعه تلویزیونی “دوپینگ” از ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۹ جایگزین آن خواهد شد.

گر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال دوپینگ از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

معرفی بازیگران سریال پژمان

بازیگرانی چون الناز حبیبی، مینا جعفرزاده، محمد بحرانی، شیوا خسرو مهر، زهره صفوی، شبنم مقدمی، هادی حجازی‌فر، فرزین محدث و نیما شعبان نژاد در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

الناز حبیبی در نقش شیوا دختر فریدون

الناز حبیبی در نقش شیوا دختر فریدون

خانم حبیبی فعالیت حرفه ای خود را در ۱۸ سالگی و از سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در سریال سال های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی آغاز کرد و با بازی در سریال روزگار غریب در سال ۱۳۸۶ و سریال فاصله ها در سال ۱۳۸۹ و سریال تا ثریا ساخته سیروس مقدم در سال ۱۳۹۰ شهرت یافت.

سال ۱۳۹۳ اوج شهرت وی با بازی در سریال دردسرهای عظیم و فیلم سینمایی خجالت نکش بود.

نیما شعبان نژاد در نقش کارمان اسدی

نیما شعبان نژاد در نقش کارمان اسدی

نیما شعبان نژاد، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که در جدیدترین اثرش در سریال سایه باز به کارگردانی علی یاور در شبکه نمایش خانگی حضور دارد.

نیما فعالیت خود را از ۱۷ سالگی با حضور در صحنه تئاتر و کارگردانی نمایش «مرگ در نمیزند» در سال ۱۳۸۴ آغاز کرد اما با ایفای نقش های چون نیما و بایرام در برنامه خندوانه به کارگردانی رامبد جوان به شهرت رسید. این بازیگر طناز سابقه بازی در فیلم و سریال های چون «رهایم نکن»، «ممنوعه»، «تورقوزآباد»، «سرباز»، «هیولا»، «دوپینگ»، «دراکولا»، «راز بقا»، «خون سرد»، و… را در کارنامه هنری خود دارد.

محمد بحرانی در نقش فریدون پدر شیوا

محمد بحرانی در نقش فریدون پدر شیوا

محمد بحرانی متولد ۱۶ آذر ۱۳۶۰  و اصالتا شیرازی است .او صداپیشه و بازیگر و عروسک گردان می باشد . مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده‌است. علاقهٔ بحرانی به نمایش عروسکی از جشنواره‌های تئاتر عروسکی دانشجویی آغاز شد. او که در آن دوران چند کار در این حیطه داشت، با گذر زمان به این موضوع علاقه‌مند شد.

در سال ۱۳۸۰ در همین حین مریم سعادت که داور یکی از این جشنواره‌ها بود کارِ وی پسندید و از او برای کار در یک برنامهٔ تلویزیونی دعوت کرد. از همان‌جا بود که فعالیت او در این مسیر جدی شد. اکثر کارهای وی از سال ۱۳۸۰ که او وارد تلویزیون شده در ژانر کودک و کارهای عروسکی بوده‌است.

هادی حجازی‌فر در نقش حسن اسدی پدر کامران

هادی حجازی‌فر در نقش حسن اسدی پدر کامران

هادی حجازی فر بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است که با فیلم صبحانه با زرافه ها به کارگردانی سروش صحت در چهل‌و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

هادی فعالیت در بازیگری را از زمان دانشجویی آغاز کرد و اولین تجربه تصویری مقابل دوربین را با فیلم مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقی پور به دست آورد اما برای ایفای نقش شهید احمد متوسلیان در فیلم ایستاده در غبار، به شهرت رسید.

از جوایز و افتخارات این هنرمند می توان به نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم ماجرای نیمروز در سی و پنجمین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر، برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد برای فیلم لاتاری در هجدهمین جشن حافظ، برنده بهترین فیلمنامه برای فیلم آتابای در چهاردهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و…اشاره کرد.

شبنم مقدمی در نقش توران همسر دوم فریدون

شبنم مقدمی در نقش توران همسر دوم فریدون

شبنم مقدنم لیسانس ادبیات فارسی دارد. این بازیگر به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری داشت در دانشگاه آزاد زیر نظر امین تارخ آموزش دید.

او با علیرضا آرا ازدواج کرد. همچنین شروع فعالیت او از سال ۱۳۷۷ در نمایش خانه کاغذی بود و بعدها در برنامه های هفت شنبه، خط خطیم، کبوتری ناگهان و هفت ترانه۹ بود.

این هنرمند فعالیت هالی زیادی هم در عرصه رادیویی داشته و کارنامه درخشانی دارد. شما با تماشای فیلم زخمی می توانید به هنر و استعداد این بازیگر پی ببرید.

بازنگری سریال دوپینگ

با توجه به  استقبال زیادی که مردم از اولین پخش این سریال داشتند. نشان می دهد سریال دوپینگ موفق بوده در زمینه خود هر چند کارگردان این سریال بیان کرد که ما سعی کردیم ایده ای نو داشته باشیم و طرحی جدید را آغاز کردیم . از آنجایی که بعد از پایتخت سریال دوپینگ  پربیننده ترین بود پس عملیات ما موفقیت آمیز بود.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا