اجتماعی

بیوگرافی پارسا پیروزفر بازیگر خوش استایل+ عکس

پارسا پیروزفر به چهره و استایل زیبا معروف است. همچنین توانمدی این بازیگر کاملا آشکار است. تنها با دیدن یک فیلم از پارسا پیروزفر متوجه ارزش آفرینی این بازیگر در فیلم خواهید شد.

به گزارش تجارت امروز؛ پارسا پیروزفر، همیشه به دنبال نقش های عمیق و پر محتوا بوده است. او نقش های خود را با ظرافت خاصی انتخاب می کند و با هنر بازیگری در نقش های خود غوغا به پا می کند.

بیوگرافی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ متولد شده است. این بازیگر در سینما، تئاتر و تلویزیون حضور داشته است.  او فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی حمید سمندریان است.

شروع فعالیت های هنری پارسا پیروزفر از سال ۱۳۷۱ با بازی در تئاتر می باشد. پارسا پیرزوفر در این راه فراز و نشیب های زیادی داشت و روزمه سنگینی هم دارد. این بازیگربه هنر و ادبیات علاقه زیادی داشته و در عرصه های مختلفی از جمله، مانند نقاشی، داستان‌نویسی، تئاتر و سینما فعالیت کرده است.

شغل پدر پیروزفر را نظامی و شغل مادرش را دبیر دبیرستان عنوان می‌کنند. با این حال، صحت این اطلاعات تایید نشده و نمی‌توان با قاطعیت در مورد آنها صحبت کرد.

نقش های پارسا پیروزفر

  • شب بخیر یارا به کارگردانی داریوش مهرجویی،
  • ویتسک به کارگردانی بهرام بیضایی
  • ملاقات با آقای مدیر به کارگردانی مهدی صفاریان‌پور
  •  لعنه اژدها به کارگردانی مسعود جعفری جلوه،
  • سایه روشن به کارگردانی حمید نعمت‌الله
  • بچه‌های آسمان به کارگردانی مجید مجیدی

افتخارات پارسا پیروزفر

  •  دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش “ویتسک”
  •  سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم “بچه‌های آسمان” از جمله افتخارات پیروزفر در عرصه هنر به شمار می‌رود.

پارسا پیروزفر کارگردان چه فیلم هایی بود؟

پیروزفر در عرصه کارگردانی نیز تجارب موفقی داشته و آثاری چون پیاده‌روی در تاریکی و سیاوش‌خوانی را به روی صحنه برده است.

حساسیت پارسا پیروزفر در انتخاب نقش

پیروزفر با ظرافت و توانایی منحصر به فرد خود در بازیگری، نقشی که بر عهده می‌گیرد را به بهترین نحو جان می‌بخشد و احساسات و پیچیدگی‌های درونی شخصیت را به شکلی باورپذیر به مخاطب منتقل می‌کند.

پارسا پیروفر در انتخاب نقش های خود حساسیت های زیادی به خرج می دهد و تنها در فیلم هایی که پر محتوا و قوی باشد، ایفای نقش می کند.

پارسا پیروزفر بی‌شک یکی از چهره‌های برجسته و تاثیرگذار در عرصه هنر ایران است. خلاقیت، تعهد و استعداد او همواره مورد تحسین اهالی هنر و مخاطبان قرار گرفته و بی‌تردید در آینده نیز شاهد درخشش او در عرصه‌های مختلف هنری خواهیم بود.

آیا پارسا پیروزفر ازدواج کرد؟

این بازیگر زندگی شخصی خود را از همه مخفی می کند و بدون حاشیه کار بازیگری خود را انجام می دهد. به احتمال زیاد این بازیگر مجرد است و تا به حال خبری از ازدواج او درز نکرده است.

تحصیلات پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر دارای دو مدرک تحصیلی دانشگاهی در دو رشته مختلف است:

  • کارشناسی نقاشی: او در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده است. علاقه او به نقاشی از دوران کودکی آغاز شد و او در دبیرستان نیز در کنار تحصیلات ریاضی و فیزیک، به خلق داستان‌های مصور می‌پرداخت. پس از اتمام دوره دبیرستان، نقاشی را به عنوان رشته تحصیلی خود در دانشگاه انتخاب کرد.
  • رشته بازیگری: پیروزفر پس از دریافت مدرک کارشناسی نقاشی، به سمت بازیگری گرایش پیدا کرد و در آکادمی هنرهای نمایشی استاد حمید سمندریان در رشته بازیگری آموزش دید. این آکادمی از معتبرترین مراکز آموزشی بازیگری در ایران به شمار می‌رود و بسیاری از بازیگران موفق کشور در آن آموزش دیده‌اند.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا