مدیریت تبلیغات

تبلیغات فروش موثر/ با تبلیغات موثر در ذهن باقی بمانید!

تبلغات فروش موثر، برای تمامی کسب و کارها لازم و ضروری است، چرا که به واسطه همین تبلیغات می توانید فروش خود را افزایش بدهید.

به گزارش تجارت امروز؛ تبلیغات فروش موثر، از همیت ویژه ای برخوردار است. تمامی کسب و کارها به واسطه همین تبلیغات موثر دیده می شوند و فروش خوبی را کسب می کنند. در ادامه همراه ما باشید تا یاد بگیرید چگونه با تبلیغات موثر می توانید در کسب و کار خود پیشرفت کنید.

اهمیت تبلیغات فروش موثر

تبلیغات موثر به مشتریان بالقوه می رسد و آنها را از محصولات یا خدمات شما مطلع می کند.
در حالت ایده آل، تبلیغات باید توجه مشتری احتمالی را جلب کند و آنها را به استفاده از محصول شما ترغیب کند. صرف نظر از روش، تبلیغات شما باید واضح باشد و به طور مداوم بیانیه موقعیت منحصر به فرد کسب و کار شما را منعکس کند.

به یاد داشته باشید که تبلیغات ارتباطی است که می تواند برای

  • اطلاع رسانی
  • آموزش
  • متقاعد کردن

به افراد محصول یا کسب و کارتان یادآوری کنید.

تبلیغات فروش چیست؟

تبللیغات فروش در واقع قسمتی از فرایند بازاریابی است که محصول یا خدمات شما را به مردم معرفی می کند. هدف اصلی تبلیغات تمامی سازمان، افزایش فروش می باشد. به وسیله تبلیغات مکوثر می توانند، به فروش برسند و خود را در ذنیا مطرح کنند.

معرفی بهترین روش برای داشتن تبلیغات فروش موثر

تبلیغات فروش موثر چیست

تبلیغات باید به گونه ای باشد که همیشه در زندگی روزمره مشتری دخیل باشد.  تبلیغات نیز باید معتبر، منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد. مثل همه ی پشتیبانی های بازاریابی موثر، باید بر اساس یک استراتژی موقعیت یابی محکم ساخته شود.

در نهایت، برای هر کمپین تبلیغاتی، باید پول کافی صرف شود تا یک برنامه رسانه ای برای فرکانس تبلیغات، مهمترین عنصر برای به یاد ماندنی بودن تبلیغات، فراهم شود.

نام مناسب برای کسب و کار خود را داشته باشید

از جمله مواردی که در تبلیغات فروش موثر، مهم است نام شرکت شما می باشد که در ذهن به راحتی با قی بماند. نام شرکت شما یک دارایی ارزشمند است. این برند شما را تعریف می کند و به مشتریان کمک می کند تا کسب و کار شما را پیدا و به یاد بیاورند. نامی که شما انتخاب می کنمید نباید تکراری باشد و در ذهن به راحتی باقی بماند. این گونه طزمانی که تبلیغات انجام می دهید، بیشتر ماندگار می شود.

تبلیغات فروش موثر: مخاطبان خود را بشناسید

شما ابتدا باید مخاطب کالا یا خدماتی را که برای فروش ارئه می دهید را شناسایی کنید. بدانید چه کسانی به سمت شما خواهند آمد و مشتریان شما دقیقا به چه چیزی نیاز دارند.

شما زمانی می توانید، فروش خوبی را ارائه کنید که دقیقا کالا یا خدمات شما مطابق میل مشتری باشد و منافع او را به خوبی تامین کند. همه به دنبال تامین منافع خود هستند و می خواهند در قبال پول و زمانی که صرف می کنند، کالا و خدمات خوبی را هم دریافت کنند. بنابراین از موارد تبلیغات فروش موثر می توان به این مورد اشاره کرد.

تبلیغات باید واضح و روشن باشد

در تبلیغات بگویید که چرا باید همین حالا مشتری ها برای خرید این محصول یا خدمت اقدام کنند؟ چه چیزی باعث می شود تا خرید مشتری به تاخیر نیفتد. شما باید روی این موضوع تاکید زیادی داشته باشید تا بتوانید فروش خوبی را به دستا بیاورید.

تبلیغات فروش موثر: تبلیغات دهن به دهن

تبلیغات دهان به دهان موثرترین شکل تبلیغات محسوب می شود. مشتریان راضی بهترین تبلیغات شما هستند.

تبلیغات دهان به دهان اطلاعات محصول را به بسیاری از خریداران بالقوه دیگر منتقل می کند (و حتی ممکن است شامل نمایش های آزمایشی تبلیغاتی و نمونه گیری رایگان باشد)،

با هزینه کم یا بدون هزینه برای کسب و کار خود هر زمان که امکان دارد، کسب و کار شما  یک برنامه تبلیغاتی ایجاد کند که منجر به تبلیغات دهان به دهان شود. این جز موثرترین تبلبغات دهن به دهن می باشد.

داشتن مزیت رقابتی

اگر شما در تبلیغات خود، مزیت رقابتی را بیان کنید، حتما افراد بیشتری را جذب خواهید کرد. اگر هم این ویژگیب را ندارید، سعی کنید ایجاد کنید تا به شما کمک کند. مزیت رقابتی باعث می شود تا نسبت به رقبای خود در مرحله بالاتری قرار بگیرید و مشتری شما را کمی بیش تر از بقیه ببیند. مزیت رقابتی از مهم ترین بخش تبلیغات فروش موثر می باشد.

پست های پیشنهاد کسب و کار گوگل

آیا می دانید که می توانید تبلیغات را در لیست کسب و کار گوگل خود اجرا کنید ؟ داشبورد حساب کاربری Google My Business شما به شما اجازه می دهد تا چهار نوع مختلف پست اجتماعی ایجاد کنید: پیشنهادات، به روز رسانی ها، رویدادها و محصولات

استفاده از نوع پست” Add Offer ” به شما اجازه می دهد تا یک معامله یا پیشنهاد را در پروفایل کسب و کار خود اعلام کنید. این اجازه می دهد تا تبلیغات شما به مشتریانی که کسب و کار شما را در نقشه های گوگل پیدا می کنند و جستجو می کنند، که اغلب زمانی است که آنها بالاترین قصد را دارند. علاوه بر افزایش تبدیل شما ، تبلیغات Google My Business می تواند ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت کند.

درخواست برای رفتن به سایت یا کانال فروش

در تبلیغات خود از مشتری بخواهید که برای دیدن محصول یا خدمت به کجا مراجعه کنند، به سایت مراجعه کند یا به کانال شما عوض شوند.

ردیابی و اندازه گیری

عملکرد تبلیغات را نظارت کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. این به شما اجازه می دهد تا کمپین ها را اصلاح کنید و نتایج را در طول زمان بهبود ببخشید.

تبلیغات فروش موثر: نمونه های رایگان

با ارائه نمونه های رایگان به همه در فروشگاه صرف نظر از اینکه آیا آنها چیزی را خریداری می کنند ، این استراتژی مصرف کنندگان را به محصولاتی که ممکن است قبلا در نظر نگرفته باشند معرفی می کند و اغلب آنها را به خرید تشویق می کند.

 تبلیغات فروش موثر: یکی بخر، یکی رو رایگان بگیر

یکی بخر و یکی رایگان ببر

ارائه دو محصول مورد نیاز با قیمت کاهش یافته و برای مدت کوتاهی حس اضطراری ایجاد می کند که می تواند فروش را افزایش دهد. این شعاری است که همیشه، در تبلیغات موثر بوده است. از جمله مواردی که در تبلیغات فروش موثر کاربرد دارد همین مورد می باشد.

داشتن ماکت محصول منحصر به فرد

ماکت محصولات یکی از روش‌های تبلیغات فروش موثر است که موجب می‌شود محصول شما واقعا به چشم مشتری بالقوه بیاید. ماکت محصول، نه تنها توضیح می‌دهد که محصول شما چیست، بلکه بیان می کند که این محصول در زندگی واقعی چطور استفاده می‌شود.
از ماکت‌ها می‌توانید هم در روش‌های تبلیغات دیجیتال و هم سنتی استفاده کنید.

ویدئوهای تبلغاتی جذاب بسازید

ویدئوهای تبلغاتی جذاب

محتوای ویدئویی یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات فروش موثر است. در تبلیغات دیجیتال این مورد بسیار تاثیرگذار است. ویدئو تبلیغاتی می‌تواند یک کلیپ کوتاه یا یک فیلم طولانی باشد که به معرفی محصول یا خدمات شما می‌پردازد. امروزه کمتر بازاریابی را می‌بینید که برای تبلیغاتش از فیلم ویدئویی استفاده نکند.

اثبات اجتماعی تاثیر گذار برای تبلیغات

اینفلوئنسر مارکتینگ یک روش خوب برای استفاده از اثبات اجتماعی است. این استراتژی بازی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات موثر برای برند است. چرا که مشتریان با زبان خودشان از محصول یا خدمات شما تعریف کرده و آن را به دیگران توصیه می‌کنند. از آنجاییکه مشتریان به حرف مشتریان دیگر بیشتر اعتماد دارند تا تبلیغات برندها، این روش تاثیر چشمگیری در افزایش فروش دارد.

روش تبلیغات مدرن و سنتی را با هم ترکیب کنید

تبلیغات مدرن و دیجیتالی بسیار امروزه برای شما کاربرد دارد و همه با تبلیغات دیجیتالی که در موبایل و تلویزیون می باشد،؛ پیشرفت می کنند اما روش های سنتیی که در بالاتر گفته شده است را فراموش نکنید و حتما از این روش ها برای تبلیغات فروش موثر خود استفاده کنید.

استفاده از روانشناسی رنگ ها

استفاده از روانشناسی رنگ ها

به این موضوع دقت کنید که حتما در طرح و بنرهای تبلیغاتی خود از چه رنگی استفاده می کنید تا جذاب باشد و مشتری را وادار به تماشا کند. این موضوع از اهمیت ویژه ای برخورد دارد است. پس اگر به دنبال پیشرفت در تبلیغات هستید، این موضوع را اولویت خود قرار بدهید.

انتهای مطلب/آ.ع

۵/۵ - (۱ امتیاز)

تلگرام تجارت امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا