صنعت غذایی

جدول قیمت میوه و صیفی در میادین میوه و تره بار؛ 17 فروردین 1402

نرخ جدید انواع میوه و صیفی‌جات در بازار بزرگ تهران اعلام شد. طبق اعلام اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار تهران، بعد از آناناس گرانترین میوه در بازار موز است که از کیلویی 58 هزار تا 80 هزار تومان عرضه می‌شود. البته نرخ موز در مغازه‌های سطح شهر یعنی به صورت خرده‌فروشی، 5 تا 35 درصد گران‌تر است.

به گزارش تجارت امروز؛ جدول قیمت میوه و صیفی در میادین میوه و تره بار؛ ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ به شرح زیر می باشد.

براساس نرخنامه جدید بارفروشان تهران، قیمت هر کیلو  پرتقال بین ۱۰ هزار تا ۶۵ هزار تومان است. در این بازار قیمت سیب هم از ۱۵ هزار شروع می‌شود و تا ۵۰ هزار تومان هم بفروش می‌رود. کیوی هم بین ۲۵ هزار تا ۷۰ هزار تومان عرضه می‌شود. اما قیمت نارنگی بسته به نوع آن و کیفیتش از ۲۰ هزار تومان شروع می‌شود تا ۶۰ هزار تومان هم دیده می‌شود. البته قیمت همه این میوه‌ها در مغازه‌های سطح شهر بین ۵ درصد تا ۳۵ درصد گران‌تر است.

کارت ویژه نکسو با امکان سرمایه‌گذاری

در بازار بارفروشان تهران، نرخ‌های جدید تا روز ۱۹ فروردین پایدار است. در این بازار قیمت هر کیلوگرم هندوانه هم ۷ هزار تا ۱۸ هزار تومان عرضه می‌شود. موز در این بازار ۵۸ تا ۸۰ هزار تومان است.

براساس اعلام اتحادیه بارفروشان تهران، قیمت گوجه زیتونی گرانترین تره بار بازار است که ۹۰ هزار تومان است. گوجه بوته‌ای و گلخانه‌ای از ۶ هزار تومان هست تا ۳۵ هزار تومان.

در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران، بعد از گوجه زیتونی، سیر گرانترین محصولی است که عرضه میشود. قیمت سیر بین ۴۵ هزار تا ۶۵ هزار تومان است. فلفل گاپی و کلم بروکلی جزء محصولات گران بازار هستند. فلفل گاپی در بازار ۳۰ هزار تا ۶۵ هزار تومان عرضه می‌شود و کلم بروکلی از ۲۰ تا ۶۵ هزار تومان بفروش می‌رود. این محصولات ۶ محصول است.

در بازار بزرگ تهران، خیار گلخانه‌ای هم ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان است و پیاز از ۱۴ هزار تا ۲۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت میوه

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا