بین الملل

حملات سنگین حزب الله به شهر مارگلیوت

حزب الله لبنان یک حمله موشکی سنگین به شهر مارگلیوت انجام داد.

به گزارش تجارت امروز؛ حزب الله لبنان اعلام کرد که با ده ها موشک کاتیوشا به شهر مرگلوت در شمال فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در همین راستا، مقاومت اسلامی حزب‌الله اعلام کرد که در واکنش به قتل حنین، شهر مارگلیوت با ده‌ها موشک کاتیوشا شلیک شد.

حزب الله مقاومت اسلامی نیز اعلام کرد که سربازان اسرائیلی دشمن در ساختمانی که در شهرک المناره مستقر بودند، هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان از انجام یک هزار و ۹۹۸ عملیات در جبهه‌های پشتیبانی لبنان، یمن و عراق ظرف ۲۰۰ روز خبر دادند.

پیشتر حزب الله لبنان با صدور بیانیه هایی از حملات جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر داده بود.

سرویس اطلاع رسانی نظامی حزب الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۳۵ امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها تجمع سربازان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع العسی با سلاح های مناسب منهدم کردند و مستقیماً آنها را مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگری از حزب الله لبنان آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۶:۱۰ امروز سه شنبه موضع راداری در میدان های اشغالی شبعا را با موشک هدف قرار دادند. ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ و سرش را زدند.

علاوه بر این، مواضع رژیم صهیونیستی رویست العالم واقع در تپه های اشغالی کفر شعبه نیز هدف حمله موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی «حرش رمیم» و «طال الکورانتینه» واقع در شمال اراضی اشغالی توسط حزب الله لبنان با گلوله های توپ گلوله باران شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز از شلیک ۵ موشک از سمت لبنان به سمت «مارگلیوت» و به صدا درآمدن آژیر هشدار در آن منطقه خبر دادند.

از سوی دیگر حملات رژیم صهیونیستی علیه جنوب لبنان ادامه دارد. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد توپخانه رژیم صهیونیستی «وادی البیاض» و منطقه «الساقیه» در شهر حوله واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

خبرنگار المیادین جنوب لبنان نیز از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک بلیده و حمله توپخانه ای ارتش این رژیم به حومه حوله و وادی شبعا در جنوب لبنان خبر داد..

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا