اجتماعی

ساخت شامپو کارواش ارزان قیمت

شاید با گشت و گذاری در بازار متوجه قیمت بسیار بالای شامپوهای کارواش شده باشید و با خود فکر کرده باشید که در خانه یا محل کار خود یک شامپو کارواش برای مصارف شخصی تولید کنید .

اما تابحال به این موضوع فکر کرده اید که کارواش های بزرگ از چه شامپویی استفاده میکنند که دارای قیمت پایینی باشد ؟

در این مقاله قصد داریم شمارا با انواع شامپو های کارواش آشنا کنیم و در نهایت به شما بگوییم چگونه میتوانید شامپو کارواش اقتصادی خود را تولید کنید. پس باما همراه شوید.

آنچه در این مقاله میخوانیم :

  1. شامپو کارواش چیست ؟
  2. انواع شامپو کارواش
  3. بهترین روش های شستشوی ماشین
  4. هنگام خرید شامپو کارواش باید به چه مواردی توجه کنیم
  5. روش ساخت شامپو کارواش

شامپو کارواش چیست ؟

شامپو کارواش یک ماده شوینده غلیظ است که پس از مخلوط شدن با آب درون کف پاش ریخته میشود و میتوان با استفاده از آن در وقت و هزینه های شستشوی هر وسیله نقلیه ای صرفه جویی کرد این ماده شوینده انواع مختلفی دارد که از محدوده ۴ هزارتومان تا ۵۰ هزارتومان یافت میشود .

تولید این ماده بسیار آسان است به صورتی که میتوانید به راحتی این ماده را در پارکینگ خانه خود تولید کنید

انواع شامپو کارواش

انواع شامپو کارواش میتواند شامل موارد بسیاریباشند در نتیجه نمیتوان همه انواع این شامپوها را نام برد اما تمامی این شوینده ها به سه دسته کلی تقسیم میشوند که شامل:

شامپو کارواش معمولی

شامپو کارواش های معمولی شامپو کارواش هایی هستند که معمولا برای مصارف خانگی استفاده میشوند. این شامپو کارواش ها دارای قدرت شویندگی متوسط و قیمت مناسبی هستند و برای استفاده از این شامپو ها باید از نیروی دست استفاده شود.

شامپو کارواش تاچ لس یا بدون دخالت دست

همانطور که از نام این شامپو کارواش ها پیداست این شامپو کارواش ها به تنهایی و با استفاده از کف پاش میتوانند خودرو شمارا تمیز کنند و معمولا در کارواش ها از این دسته محصولات استفاده میشود که عموما دارای قیمت بالاتری نیز میباشد.

شامپو کارواش اقتصادی

با توجه به گران بودن مواد اولیه در شرایط کنونی و قیمت های بسیار بالای شامپو کارواش های مختلف متاسفانه استفاده از شامپو کارواش های رایج برای بسیاری از کارواش ها مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل، استفاده از شامپو کارواش اقتصادی در کارواش ها رو به افزایش است. شامپو کارواش اقتصادی جزو موارد خاصی میباشد که میتوانید به راحتی با اعمال تغییرات کوچک در فرمولاسیون تولید این محصولات، قیمت آنها را تا ۷۰ درصد کاهش دهید.

این دسته از محصول جزو شامپو کارواش هایی است که هم در کارواش ها و هم در خانه ها کاربرد دارد برای تهیه این محصولات باید با یک فروشنده فرمولاسیون در ارتباط باشید تا بنا به درخواست شما قیمت نهایی محصول را پایین آورند.

بهترین روش استفاده از شامپو کارواش

ساخت شامپو کارواش ارزان قیمت

بهترین روش شستشوی ماشین روشی است که در آن از آب کمتری استفاده شود و بازدهی بسیار بالایی داشته باشد. تقریبا ۸۰ درصد افرادی که شستشوی ماشین را انجام میدهند به اشتباه تصور میکنند اگر مقدار زیادی آب را بر روی ماشین بریزند شستشوی بهتری انجام میشود. به همین دلیل از خروجی آب با فشار زیاد برای شستشوی ماشین استفاده میکنند. این کار نه تنها بازدهی بالایی ندارد بلکه باعث هدررفت بیهوده بسیار بالای آب میشود.

اما راه حل چیست

برای اینکه ماشین خودرا بشویید تنها نیاز به دوسطل آب ، مایع شوینده کاروش ، دستکش کارواش یا اسفنج دارید.

ابتدا با استفاده از یک سطل آب سطح ماشین را آغشته به آب کنید تا شامپو کارواش بتواند به خوبی کار کند

سپسبا استفاده از اسفنج یا دستکش، شامپو کارواش را برروی سطح ماشین آغشته کنید و با دست تمام لکه هارا از بین ببرید.

بعد از پنج دقیقه استراحت با استفاده از یک سطل دیگر سطح ماشین را بشویید.

در صورتی که احساس کردید ماشین هنوز به پاکیزگی مورد نظر نرسیده میتوانید این مراحل را تکرار کنید.

هنگام خرید شامپو کارواش باید به چه مواردی توجه کنیم

ساخت شامپو کارواش ارزان قیمت

شامپوهای کارواش به دلیل ساده بودن مواد اولیه و فرمولاسیون عموما مثل هم هستند و برای خرید این محصولات نباید زیاد نگران باشید. میتوانید برای انتخاب بهترین نوع شامپو کارواش از یک متخصص مشاوره بگیرید تا آنها راهنمایی مناسب را در اختیار شما قرار دهند.

برای اطمینان بیشتر هنگام مشورت با یک متخصص به موارد زیر توجه فرمایید:

  1. قیمت محصول
  2. مواد شیمیایی استفاده شده در محصول
  3. استفاده نکردن از مواد خطرناک زیست محیطی در محصول
  4. میزان قدرت شویندگی شامپو کارواش
  5. میزان اعتبار برند شامپو کارواش

روش ساخت شامپو کارواش

حال که با انواع شامپو کارواش و روش های استفاده از آنها آشنا شدیم و دانستیم که ساخت این محصولات، پیچیدگی خاصی نداردار شاید به ذهنتان رسیده باشد که این محصول را تولید کرده و برای مصرف خود استفاده کنید و یا حتی به فروش برسانید.

در حال حاضر تولید کنندگان بسیار کمی در حال تولید شامپو کارواش هستند و در عین حال بازار این محصولات بسیار داغ است و هرروز مراکز کارواش بیشتری تاسیس شده و شروع به کار میکنند.

شما میتوانید به راحتی با استفاده از یک فرمولاسیون شامپو کارواش مناسب و تهیه مواد اولیه شیمیایی، تولیدی کوچک خود را در خانه به راه انداخته و درامدزایی کنید.

به این منظور، تنها کافیست با کارشناسان فرمولاسیون برتر تماس بگیرید تا در سریعترین زمان و با اطمینان از کیفیت، از خدمات مشاوره کارشناسان استفاده فرمایید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا