تجارت

سرمایه اولیه برای راه اندازی کلینیک زیبایی + بررسی تمام هزینه

راه اندازی کلینیک زیبایی شاید یک روش ساده برای سرمایه‌گذاری باشد. اما پیش همه این‌ها با در نظر گرفتن هزینه های لازم برای را اندازی این مکان از ضرردهی جلوگیری می‌کنید.

به گزارش تجارت امروز؛ کلینیک های زیبایی در چند سال اخیر از محبوب دو چندانی برخوردار شدند. بسیاری از مردم نیز برای تغییرات زیبایی در ظاهرشان ترجیح می دهند از روش های غیر از عمل جراحی استفاده کنند. این صنعت به طور قابل توجهی رشد کرده است اما سرمایه لازم برای تاسیس کلینیک زیبایی نسبتا هزینه زیادی است و قبل از اقدام هر کاری باید از هزینه های آن مطلع شوید.

به طور کلی با نوسان قیمت ها نمیتوان هزینه مشخصی را برای راه اندازی کینیک زیبایی شرح داد. اما به طور تقریبی درمورد حداقل سرمایه ی تاسیس کلینیک زیبایی خود که باید خرج کنید را به شما می گوییم، اگر نیاز به اطلاعات دقیق تر و اطلاعات به روز تری داشتید می توانید با کارشناسان سینوهه تماس بگیرید تا به شما در کسب اطلاعات بیشتر درباره حداقل هزینه راه اندازی کلینیک زیبایی کمک کنند.

شروع سرمایه لازم برای تاسیس کلینیک زیبایی

اگر قصد راه اندازی کلینیک زیبایی دارید، باید چند هزینه را در نظر بگیرید. از خرید تجهیزات گرفته تا هزینه های بازسازی و استخدام کارکنان، علاوه بر این باتوجه به این که راه اندازی کلینیک زیبایی یک کسب و کار چالش برانگیز اما پر سود است، شما باید آماده باشید تا پول و زمان خود را در تبلیغات و بازاریابی خرج کنید تا بتوانید از رقبای خود جلو بزنید. حداقل سرمایه تاسیس کلینیک زیبایی شامل موارد زیر است:

  • خرید تجهیزات کلینیک باتوجه به اهداف
  • خرید یا اجاره کلینیک
  • بازسازی و طراحی کلینیک
  • هزینه های بازاریابی و تبلیغاتی
  • هزینه های حقوقی و اداری
  • استخدام و آموزش پرسنل
  • حقوق و دستمزد
  • خریداری سیستم های کامپیوتری

این ها تنها تعدادی از هزینه هایی است که هنگام راه اندازی کلینیک زیبایی باید در نظر داشته باشید. در نظر گرفتن تمام جزئیات و هزینه های شروع یک کسب و کار بسیار دشوار است، اما مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و نسبت به سرمایه لازم برای تاسیس کلینیک زیبایی درک درستی داشته باشید.

این هزینه ها، بسته به مکان، نوع و اندازه کلینیک زیبایی که می خواهید راه اندازی کنید متفاوت است. انجام تحقیقات کامل و طراحی یک بیزینس پلن دقیق برای برآورد دقیق هزینه راه اندازی کلینیک زیبایی خود بسیار مهم است زیرا نیاز به سرمایه گذاری کلان و جرئت زیادی دارد.

خرید تجهیزات کلینیک زیبایی

برای برآورد هزینه راه اندازی کلینیک زیبایی باید هزینه های خرید دستگاه را در الویت قرار دهید! دستگاه های زیبایی از پنجاه میلیون تا دو میلیارد و حتی در برخی موارد تا هفت میلیارد هم ادامه دارد. بستگی دارد در کلینیک زیبایی خود چه لاین های زیبایی میخواهید راه اندازی کنید. هزینه‌های خرید دستگاه‌های کلینیک زیبایی می‌تواند بسیار متفاوت باشد و بستگی به نوع دستگاه، برند، کیفیت و ویژگی‌های تکمیلی آن دارد. همچنین، توجه به مارک و کیفیت تولید کننده نیز می‌تواند بر هزینه تأثیر بگذارد.

در نتیجه، سرمایه لازم برای تاسیس کلینیک زیبایی به تجهیزات آن وابسته است. برای دانستن قیمت دقیق یک دستگاه خاص، بهتر است با تامین‌کنندگان و شرکت‌های معتبر در زمینه تجهیزات کلینیک زیبایی تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری بگیرید. برای به دست آوردن هزینه های تجهیزات کلینیک زیبایی خود فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

خرید مبلمان و دیزاین کلینیک

هنگام افتتاح یک کلینیک زیبایی، داشتن فضایی تمیز و دلپذیر که نشان دهنده کیفیت خدمات ارائه شده باشد، مهم است. پس یکی از مهمترین سرمایه لازم برای تاسیس کلینیک زیبایی توجه به زیبایی تجهیزات کلینیک است. این بدان معنی است که بازسازی فضای کلینیک ضروری است و می تواند هزینه قابل توجهی برای کسب و کار باشد. این هزینه به میزان خرجی که شما می خواهید برای کلینیک زیبایی خود کنید، بستگی دارد اما با احتساب هزینه های امروزی حدودا از پانصد میلیون شروع می شود.

ذکر این نکته ضروری است که این هزینه ها یکباره نیست و با رشد تجارت و گسترش خدمات، به روز رسانی و ارتقاء فضا و تجهیزات ممکن است ضروری باشد. به طور کلی  بازسازی فضای کلینیک و خرید مبلمان و تجهیزات می تواند هزینه قابل توجهی برای افتتاح یکی کلینیک زیبایی داشته باشد، با این حال با برنامه ریزی دقیق و بودجه ریزی برای این هزینه ها می توانید محیط کسب و کار خود را محیطی دلپذیر و حرفه ای ایجاد کنید.

خرید یا اجاره یک مکان برای کلینیکخدمات کلینک زیبایی به زیباجو

مکان کلینیک به بالا یا پایین شهر بودن آن، خرید یا اجاره آن بستگی دارد. یکی از مهمترین هزینه راه اندازی کلینیک زیبایی خرید یا اجاره کلینیک است. حتما در نظر داشته باشید که علاوه بر هزینه های کلینیک باید هزینه های حقوقی و… ملک را هم در نظر بگیرید. برای انتخاب موقعیت مکانی کلینیک زیبایی خود حتما با یک مشاوره تاسیس کلینیک زیبایی صحبت کنید.

هزینه های بازاریابی و تبلیغات

هنگام راه اندازی یک کلینیک زیبایی، هزینه های تبلیغات و بازاریابی برای جذب مشتریان جدید و حفط مشتریان موجود بسیار مهم است. کلینیک های زیبایی می توانند از طیف گسترده ای از استراتژی های بازاریابی برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کنند. یکی از بهترین روش های تبلیغات استفاده از رسانه های اجتماعی است.هزینه های تبلیغات رسانه های اجتماعی بسته به اهداف و مکان کلینیک به طور قابل توجهی می تواند متفاوت باشد.

همچنین می توانید از تبلیغات چاپی هم استفاده کنید، تبلیغات برای جذب مشتریان جدید می تواند مفید باشد. مجلات، بیلبوردها و آگهی ها. به طور کلی هزینه های تبلیغات و بازاریابی برای موفقیت یک کلینیک زیبایی بسیار مهم است.

هزینه‌های حقوقی و اداری راه اندازی کلینیک زیبایی

سرمایه لازم برای تاسیس کلینیک زیبایی به چیزی بیش از یافتن مکان و استخدام کارکنان نیاز دارد. هزینه های قانونی واداری خاصی وجود دارد که صاحب راه اندازی کلینیک زیبایی باید از قبل آنها را در نظر بگیرد:

  • ثبت کسب و کار
  • بیمه
  • قرارداد و هزینه های حقوقی
  • مجوز ها
  • نرم افزار های مورد نیاز

هزینه های راه اندازی کلینیک زیبایی که به چشم نمی‌آیندThe cost of setting up the clinic

وقتی تمام هزینه‌های مربوط به درمان‌های زیبایی پوست و داشتن دستگاه‌های زیبایی پزشکی را در نظر می‌گیرید، نیاز فوری برای یافتن میزان هزینه مواد مصرفی، آموزش، هزینه‌های خدمات، ضمانت‌ها و نگهداری از آن ها نیز وجود دارد تا به درک درست و واقع بینان ای از تخمین هزینه راه اندازی کلینیک زیبایی برسیم، در ادام با برخی از این هزینه های پنهان کلینیک زیبایی آشنا می شویم:

مواد مصرفی

خرید یک دستگاه همیشه گران ترین بخش نیست. مواد مصرفی کالاهایی هستند که باید به طور مرتب تعویض شوند زیرا فرسوده شده یا تمام می شوند، بنابراین هزینه این مواد مصرفی قابل تعویض می تواند افزایش یابد. در کلینیک زیبایی پزشکی، مواد مصرفی مواردی مانند لوسیون، روکش هندپیس، محافظ چشم و پدها هستند که پس از هر بار استفاده باید تعویض شوند.

بسیاری از سازندگان دستگاه‌ها فناوری‌هایی را ایجاد می‌کنند که به مواد مصرفی یک‌بار مصرف نیاز دارند تا همچنان از مشتریان حرفه‌ای  خود درآمد کسب کنند. به همین دلیل مهم است که به دنبال دستگاه‌هایی باشید که با حداقل نگهداری و بازیافت طراحی شده‌اند و از آن‌هایی که سعی می‌کنند کیف پول شما را با وسایل دور ریختنی خالی نگه دارند، دوری کنید.

هزینه های آموزش پرسنل کلینیک زیبایی

هیچ بحثی وجود ندارد که آموزش ضروری است، حتی برای پرسنلی که لیزر، IPL، فرکانس رادیویی یا سایر دستگاه های حرارتی را کار می کنند، به گواهینامه نیاز دارند. با این حال، می‌توانید دستگاه های زیبایی پزشکی را که شامل آموزش گسترده با متخصصان بالینی هستند، بدون هزینه اضافی خریداری کنید. می‌توانید تولیدکنندگانی را انتخاب کنید که با خرید یک دستگاه آموزش رایگان و مستمر ارائه دهند.

هزینه های دستگاه های پزشکی

بسیاری از تولیدکنندگان هزینه اولیه بالایی برای دستگاه‌های جدید زیبایی پزشکی دریافت می‌کنند،. عواملی مانند تحقیق و توسعه، آزمایش‌های قابل توجه برای کسب تأییدیه FDA، تعطیلی تولید/تامین COVID-19 و بیمه به افزایش هزینه‌های این دستگاه ها کمک کرد، اما باز هم باید مراقب قیمت های نجومی باشید، از طرفی هم کیفیت نباید فدای قیمت و هزینه شود زیرا خرید دستگاه های ارزان قیمت خطرناک است چراکه عملکرد خوبی ندارند و اغلب خراب می شوند. بهترین کار این است که قبل از خرید، قیمت دستگاه های تولید کنندگان مختلف را مقایسه کنید و مطمئن شوید که دستگاه ها را مستقیماً از سازنده خریداری می کنید.

هزینه‌های خدماتی به مراجعه کننده

دستگاه های زیبایی پزشکی وسیله سرمایه گذاری قابل توجهی هستند و به همین دلیل است که بسیاری از تولید کنندگان قرارداد نگهداری و خدمات را برای افزایش عمر مفید ارائه می دهند. زمانی که دستگاه براق و نو است، بعید است که به این خدمات نیاز داشته باشید، اما پایبندی به یک برنامه تعمیر و نگهداری معمول می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود و با ارائه پوشش برای مدت طولانی تر، ضمانت دستگاه را افزایش دهد.

قراردادهای تعمیر و نگهداری نسبت به تعمیرات، ارزان‌تر هستند حتی بدون احتساب هزینه تعویض قطعات و درآمد از دست رفته در صورت عدم مراجعه بیماران به دلیل خرابی دستگاه. بنابراین یکی از راه های کاهش هزینه راه اندازی کلینیک زیبایی، دریافت قرارداد تعمیر و نگهداری و خدمات، هنگام خرید دستگاه و تجهیزات پزشکی است.

هزینه خدمات پس از پایان گارانتی

سیاست ضمانت دستگاه شما بسیار مهم است زیرا بر سودآوری بلندمدت و بازگشت سرمایه تأثیر می گذارد. متوسط ​​ضمانت دستگاه ها برای تجهیزات جدید یک سال است و ممکن است سالانه هزاران هزینه داشته باشد. یک راه عالی برای تعیین اینکه آیا قیمت گارانتی رقابتی است یا خیر، تخمین هزینه تعمیر تجهیزات خود دو بار در سال است. اگر هزینه سالانه گارانتی کمتر از هزینه های تخمینی تعمیرات بدون گارانتی باشد، خرید هوشمندانه است. بنابراین حتما دستگاهی بخرید که بتوانید حتی پس از پایان گارانتی خدمات هم از آن استفاده کنید.

متوسط هزینه راه اندازی کلینیک زیبایی

مسیر ایجاد یک مطب خصوصی برای هر متخصص پزشکی متفاوت است، زیرا عوامل مختلفی مانند سبک، مکان یا تخصص نقش مهمی در هزینه کلی راه اندازی و اجرای یک کلینیک زیبایی دارد، اما برخی هزینه ها در تخمین هزینه راه اندازی کلینیک زیبایی ثابت و مشترک هستند که در ادامه می بینیم:

پرداخت بیمه قصورپرسنل کلینیک زیبایی

یکی از اولین مواردی است که یک پزشک باید دریافت کند، زیرا متخصصان پزشکی باید قبل از پردازش مدارک تأیید اعتبار پزشکی آن را داشته باشند. میانگین هزینه بیمه قصور به محل (وضعیت) مطب و نوع پزشک بستگی دارد.

هزینه اجاره یا خرید فضا

این هزینه برای هر کلینیکی متفاوت است و بر اساس مکان جغرافیایی و اندازه تعیین می شود. اجاره فضا برای یک مطب معمولاً یک تعهد مالی چند ساله است و در صورت امکان، بهبود یا بازسازی در فضای اداری موجود ممکن است هزینه داشته باشد زیرا به عنوان مثال، برخی از درمان هایی که پزشک جراح انجام می دهد، نیاز به فضای اضافی برای ذخیره تجهیزات، مانند دستگاه اشعه ایکس دارد.

هزینه قبوض

اجاره دفتر و آب و برق به صورت ماهانه پرداخت می شود که شامل گاز، برق، خدمات تلفن و اتصال اینترنت مورد نیاز است.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا