صنعت

شرکت صنعتی کشش علم صنعت اولین تولید کننده میلگرد های صنعتی و فولادی و شکل های هندسی در ایران عزیز

شرکت صنعتی کشش علم و صنعت اولین نام را در صنعت کشش میلگرد و تولید انواع میلگردهای کششی، ترانس و استیل به خود اختصاص داده‌ است. این برند معتبر داخلی که به صورت تخصصی و کاملا دانش محور اقدام به تولید و عرضه محصولات پر کاربرد خود کرده است، لزوم وجود بالاترین کیفیت‌ها و استانداردهای معتبر روز دنیا را در انواع محصولات خود سرلوحه کار قرار داده است.

در حال حاضر شرکت کشش علم و صنعت با اتخاذ برنامه‌های پیشرفت تولید و عرضه و نیز سیاست‌های تولیدی کارآمد در پی ایجاد بازدهی بسیار بالا و البته ایجاد ثبات در تولید و توسعه پایدار کرده که تا به اینجا نیز موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کرده است. همچنین توانسته به بازدهی مطلوب در فعالیت تولید و عرضه محصولات خود در بخش‌های تجهیزات مختلف صنعتی دست یابد. صنایع هدف و مصرف‌کنندگان محصولات شامل بخش‌های متنوع و گسترده‌ای می‌شود و تاکنون توانسته مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز این صنایع را به خوبی تامین کند. این بخش‌ها شامل:

  • صنایع خودروسازی

  • صنایع ماشین‌سازی

  • صنایع ریل‌سازی

  • صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

  • صنایع نیروگاهی

  • صنایع پزشکی و درمانی

  • تجهیزات ورزشی

  • سایر صنایع ابزارسازی

​ویژگی‌های شرکت کشش علم و صنعت

شرکت تولیدی صنعتی کشش علم و صنعت با به کارگیری دانش، تجهیزات نوین و نیروی انسانی متخصص و کارآمد اقدام به راه‌اندازی خط تولید محصولات مورد نیاز و تجهیزات اولیه بسیاری از صنایع اساسی نموده است. محصولات اصلی و پر تولید این‌ شرکت شامل کشش میلگرد، کشش استیل، میلگرد ترانه، میلگرد استیل، میلگرد فولادی، میلگرد اتومات، تسمه ترانس، انواع چهار پهلو ترانس، شش پر ترانس، کشش میلگرد استیل، میلگرد ساده و… می‌شود.

به طور کلی دامنه تولیدات و فعالیت تولیدی این شرکت گستره وسیعی را در بر می‌گیرد که به شکلی کاملا نوین و استاندارد اقدام به تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز بخش‌های تخصصی در صنایع گوناگون نموده است. آنچه که درباره مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد کشش علم و صنعت می‌توان متذکر شد، این است که تمامی خروجی این شرکت تحت معتبرترین استانداردهای روز دنیا می‌باشد که در فرآیندهای سنجش کیفی و فنی کاملا سربلند بیرون آمده است.

​محصولات متنوع شرکت کشش علم و صنعت

در حال حاضر شرت صنعتی کشش علم و صنعت با به کارگیری نوین­ترین تجهیزات و دانش فنی روز دنیا قادر به تولید محصولات و قطعات مورد نیاز در صنایع مادر و تجهیزات سایر صنایع با بالاترین رده­های کیفی و فنی است. این محصولات در ساخت و تامین انواع تجهیزات، دستگاه‌ها و ابزار صنعتی به کار گرفته می‌شوند. همچنین این قابلیت را دارند تا بعضا به عنوان مواد خام اولیه مورد نیاز در این بخش‌ها استفاده شوند.

از عمده‌ترین محصولات تخصصی این شرکت برای صنایع گوناگون می‌توان به انواع کشش میلگرد، میلگرد ترانس، میلگرد استیل، میلگرد اتومات، میلگرد فولادی و میلگرد ساده اشاره نمود. انواع این میلگردهای صنعتی در سایز و اندازه‌های متنوع استاندارد تولید و به بخش‌های مصرف کننده عرضه می‌گردند. همچنین مطابق با سفارش مشتریان در قالب و مقیاس‌های سفارشی قابلیت ارائه را دارند.

در حال حاضر علاوه بر انواع میلگرد صنعتی (مصارف غیر عمرانی) سایر مواد مشابه با کارکردهای صنعتی نیز توسط این شرکت تامین می‌شوند که از جمله پرمصرف‌ترین آنها می‌توان اشاره نمود به:

  • چهار پهلو ترانس: این محصولات از سایز ۷ الی ۸۰ میلی ‌متر به تولید می‌‌رسند.

  • شش پر ترانس: این سری از محصولات با دامنه تنوع گسترده از سایز ۹ الی ۱۰۰ میلی ‌متر با روش ساخت کششی به تولید خواهند رسید.

  • کشش فولادی: این سری از محصولات نیز که دارای تنوع هندسی و کارکردی است، به صورت عمده عرضه می‌شود.

  • مفتول مسوار و سیاه: این سری از محصولات این شرکت که کاربرد و مصارف بالایی نیز دارد در اندازه‌ ضخامت‌های ۲ تا ۸ میلی‌ متری و به صورت شاخه و کلاف وجود دارند.

شرکت صنعتی کشش علم صنعت اولین تولید کننده میلگرد های صنعتی و فولادی و شکل های هندسی در ایران عزیز

 

​افق چشم انداز کشش علم و صنعت

شرکت کشش علم و صنعت بنیانگذار در تولید انواع میلگرد شامل کشش میلگرد و میلگرد ترانس است که نخستین بار موفق به معرفی و عرضه این محصولات در شکل‌های متفاوت هندسی در کشور شد. امروزه این دامنه تنوع ایجاد شده مورد استقبال بخش‌های مختلف صنعتی واقع شده است.

این شرکت که توسط مهندس حاج عباس زهره‌وند و مهندس آرش زهره‌وند بنیانگذاری گردید، تا به امروز به عنوان یکی از شاخص‌ترین برندهای تولید و تامین کننده مواد اساسی و مورد نیاز بخش صنعتی کشور به شمار می‌رفته است و در افق‌های پیش رو نیز سعی در حفظ و تداوم آن دارد. این شرکت که از قوی‌ترین دستگاه کشش در ایران برخوردار است با هدف تحول صنعت تخصصی خود آغاز به فعالیت نموهد و تا امروز در تداوم و استمرار آن تلاش بی وقفه داشته است.

​سفارش و خرید محصول

 مواد و محصولات تولیدی این شرکت با بهترین کیفیت و شاخص‌های فنی بالا با هدف استفاده و بازدهی فوق‌العاده در صنایع مربوطه به مرحله تولید انبوه می‌رسند. از همین رو تمامی تولیدی‌ها، شرکت‌ها و صنایع متقاضی می‌توانند اقدام به ثبت سفارش به منظور خرید محصولات مورد نظر خود از این شرکت کنند. کشش علم و صنعت عرضه کننده محصولات خود در انواع پولیش، سنگ و پیلنگ است که با ایجاد تنوع در مقیاس و اندازه در دامنه ۳ الی ۱۲۰ میلی‌متری دست مشتریان را در تهیه محصول مورد نیاز کاملا باز گذاشته است.

نشانی شعبه اول این شرکت، جاده خاوران، کیلومتر ۲۰، ابتدای خاتون آباد، جنب رستوران امیر سالار و همچنین نشانی شعبه دوم، واقع در جاده خاوران، کیلومتر ۲۴، آلوئک، کوچه بستان پیرا، پلاک ۱ می‌باشد.

شرکت صنعتی کشش علم صنعت اولین تولید کننده میلگرد های صنعتی و فولادی و شکل های هندسی در ایران عزیز

​جمع بندی

شرکت بزرگ و معتبر کشش علم و صنعت کار خود را به عنوان اولین در به کارگیری امکانات و دستگاه کششی در ایران و همچنین در ارائه  انوع اشکال هندسی متنوع در محصولات خود آغاز نمود. این شرکت با اتکا به مدیریت هماهنگ و کارا و نیز برون سپاری خدمات تکمیلی تا امروز با هدف ارائه کیفیت و ارتقای صنایع مادر و تخصصی کشور فعالیت موثر داشته است و با تمام توان به مسیر پیشرفت خود ادامه خواهد داد. این شرکت مفتخر است تا با ایجاد ارتباط موثر و مستمر با مشتریان در این راه گام بردارد.

نامی آشنا در صنعت جهان

ارتباط با شرکت

واحد فروش محصولات  ۳۶۴۶۴۴۵۰-۰۲۱  ۳۶۴۶۴۴۶۰-۰۲۱

واحد خرید و کارخانه     ۳۶۴۶۴۴۷۰-۰۲۱  ۳۶۴۶۴۴۸۰-۰۲۱

شعبه ۱: جاده خاوران، کیلومتر ۲۰ ، ابتدای خاتون آباد، جنب رستوران امیرسالار

شعبه ۲: جاده خاوران، کیلومتر ۲۴، آلوئک، کوچه بستان پیرا، پلاک ۱

www.keshesh-elmosanaat.com

www.kesheshmilgerd.ir

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا