هنری

عاشقانه قدیمی و کمتر دیده شده آتیلا پسیانی و همسرش + تصاویر

در سال ۱۳۵۷ آتیلا پسیانی با فاطمه نقوی ازدواج کرد.

به گزارش تجارت امروز؛ آتیلا پسیانی بازیگر سینما و تلوزیون درگذشت و این اتفاق ناباورانه تمام دوستدارانش را غمگین ساخت.

فوت آتیلا پسیانی، توجهات را بیش از همیشه به سمت همسر آتیلا پسیانی، فاطمه نقوی جلب کرد. طبق انتظار پس از فوت یک چهره، این بازدید عکسها و پیام های اوست که جان تازه ای میگرد و همه دوست دارند درمورد زندگی شخصی بیشتر بدانند؛ برای همین پست عاشقانه آتیلا پسیانی برای همسرش جزو پست های پربازدید فضای مجازی شد که در این بخش مشاهده می کنید.

مرحوم آتیلا پسیانی در این پست، همسرش را یکی از موثرترین آدم های زندگی اش نامید و او را نازنین خواند. از اطلاعات این پست میتوان دریافت که ازدواج آتیلا پسیانی و همسرش فاطمه نقوی در سال ۱۳۵۷ بوده و تولد فرزندانشان، در سالهای ۱۳۶۴ و ۱۳۶۸.

عاشقانه قدیمی و کمتر دیده شده آتیلا پسیانی و همسرش + تصاویر

آتیلا پسیانی، در سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد. او لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبا به دست آورد. وی فرزند «جمیله شیخی» و «فاطمه نقوی»، دو بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. مادرش، جمیله شیخی، نیز یک بازیگر سینما و تلویزیون بود.

آتیلا پسیانی دو فرزند دارد، یک پسر و یک دختر، که دخترش، ستاره پسیانی نیز یک بازیگر است. وی از سال ۱۳۵۶ با بازی در تئاتر و از سال ۱۳۵۷ با حضور در فیلم کوتاه «سکوت و سلام» به کارگردانی «شاهرخ غیاثی» تجربه بازیگری خود را آغاز کرد.

عاشقانه قدیمی و کمتر دیده شده آتیلا پسیانی و همسرش + تصاویر

آتیلا پسیانی در سال ۱۴۰۲ پس از تحمل یک دوره بیماری سرطان، درگذشت. در سایت ویکی پدیا، علت فوت آتیلا پسیانی، ابتلا به سرطان معده گزارش شده است.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا