مسکن

قیمت آپارتمان در پردیس تهران به تفکیک فاز؛ 26 بهمن 1402

جدول قیمت خانه در پردیس تهران به تفکیک فاز را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

به گزارش تجارت امروز؛ قیمت آپارتمان در پردیس تهران با توجه به متراژ، محله و سن بنا طبق جدل زیر می باشد.

شهر جدید پردیس مرکز شهرستان پردیس است که در استان تهران و در شمال شرق پایتخت قرار دارد. این شهر از سمت غرب با شهر تهران، از سمت شرق با شهرستان دماوند، از سمت شمال با شمیرانات و از جنوب به شهرستان پاکدشت متصل می‌شود و در مجموع شامل ۱۱ فاز است.

برخی واسطه گران ملکی می‌گویند بازار خریدوفروش مسکن در پردیس هم اکنون شاهد افزایش تقاضا است؛ به گفته آن‌ها پس از دوره طولانی مدت رکود، بازار ملک همگام با نوسانات دلار از ابتدای ماه جاری دستخوش تغییر شده است.

همچنین یک مشاور ملکی می‌گوید: متوسط قیمت هر مترمربع مسکن نوساز در محله ۲ واقع در فاز ۲ که به ویلا نشین معروف است ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان است؛ به گفته وی، با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد تومان می‌توان آپارتمانی با ۵۰ مترمربع زیربنا، هم‌کف و کلیدنخورده را در فاز ۹ خریداری کرد که البته مابقی آن را در قابل اقساط وام باید پرداخت.

گفتنی است، در سال گذشته واحد‌های ۸۵ الی ۹۰ متری مسکن مهر، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان الی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسید و در ایام عید نوروز سال جاری، این رقم به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم رسید. به دلیل رکود، بازار مسکن پردیس در تابستان با ریزش قیمت همراه بود و واحد‌های مذکور با قیمت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز پیشنهاد شد.

واحدی ۸۷ متری و ۴ سال ساخت در فاز ۱۱، با امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است؛ در فاز ۸ نیز، آپارتمانی با ۹۸ مترمربع زیربنا و ۲ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در پردیس را مشاهده کنید:

قیمت آپارتمان در پردیس

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا