صنایع معدنی

قیمت توری پرسی خرداد 1403 چقدر است؟

توری پرسی یک مدل توری از جنس سیم‌های مفتولی با ضخامت ۲ تا ۶ میلی‌متر است. این نوع توری‌ها از جنس‌های مختلفی مانند آهن و گالوانیزه ساخته می‌شوند و استحکام بالایی دارند. توری پرسی کاربردهای زیادی در صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان‌سازی دارد. قیمت توری پرسی خرداد ۱۴۰۳ هم وابسته به عوامل مختلفی است. ما در ادامه این مطلب بیشتر درباره انواع مختلف و قیمت توری پرسی با شما صحبت خواهیم کرد.

قیمت توری پرسی خرداد ۱۴۰۳

توری پرسی از نظر بافت، وزن و نحوه ساخت به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند. شما باید قبل از خرید هر نوع توری‌ پرسی، نیازسنجی کنید و بعد با توجه به میزان نیازتان توری‌هایی با سایزها و مدل‌های مختلف را بخرید. در اینجا لیست قیمت توری پرسی در خرداد ۱۴۰۳ را مشاهده میکنید:

نام محصول چشمه ضخامت مفتول قیمت هر کیلوگرم (تومان)
توری پرسی ۱*۱ ۳ mm ۳۵.۱۰۰
توری پرسی ۵*۵ ۴ mm ۳۵.۲۵۰
توری پرسی ۴*۴ ۳.۶ mm ۳۵.۲۵۰
توری پرسی ۲*۲ ۳.۶ mm ۳۵.۲۵۰
توری پرسی گالوانیزه ۴*۴ ۴ mm ۴۵.۰۰۰
توری پرسی گالوانیزه ۲*۲ ۴ mm ۴۵.۰۰۰

عوامل موثر برقیمت توری پرسی

از جمله عوامل موثر بر قیمت توری پرسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

وزن توری پرسی

توری‌های پرسی از نظر وزن به دو دسته توری‌های پرسی سبک وزن و سنگین وزن تقسیم می‌شوند. شما با توجه به نیازتان می‌توانید این نوع توری‌ها را در وزن‌های مختلفی تهیه کنید. بااین‌حال لازم است بدانید که قیمت توری‌های سبک وزن کمتر از توری‌های سنگین وزن هستند. دلیل این اختلاف قیمت هم مقدار فلز به کار برده شده در ساخت توری است.

نوع مفتول

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در تعیین قیمت توری پرسی خرداد ۱۴۰۳ بیشترین تأثیر را دارد، نوع مفتول به کار رفته شده در بافت توری است. مفتول‌های آهنی معمولا قیمت کمتری نسبت به مفتول‌های دیگر دارند؛ به همین دلیل توری‌های پرسی که از مفتول آهنی ساخته می‌شوند ارزان‌تر هستند. همچنین برخی از مفتول‌هایی که برای ساخت توری استفاده می‌شوند، خارجی و وارداتی هستند. مفتول‌های وارداتی قیمت بالاتری داشته و بنابراین توری‌هایی که از این نوع مفتول‌ها ساخته می‌شوند، قیمت بیشتری دارند.

اندازه چشمه یا شبکه

توری‌های پرسی از نظر اندازه چشمه یا شبکه با هم متفاوت هستند. هر چقدر شبکه یک توری فلزی کوچک‌تر باشد به این معنا است که از مفتول‌های بیشتری برای ساخت آن استفاده شده است. بنابراین طبیعی است که قیمت بالاتری نسبت به توری‌های پرسی با شبکه بزرگ‌تر داشته باشد. شما با توجه به نوع استفاده‌تان از توری‌های پرسی باید توری‌هایی با اندازه شبکه مناسب را تهیه کنید.

برند سازنده

تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید توری پرسی فعالیت می‌کنند. کیفیت محصولات تولیدکنندگان مختلف با هم متفاوت است. بنابراین برند سازنده توری یکی دیگر از عوامل مؤثر در تعیین قیمت توری پرسی خرداد ۱۴۰۳ است. در حال حاضر برندهای مختلفی با توجه به هزینه‌های تولید و سیاست‌های فروش خود، قیمت‌های مختلفی را به‌عنوان قیمت توری پرسی اعلام می‌کنند.

چرا توری پرسی بخریم؟

توری‌های پرسی نسبت به توری‌های معمولی مزایای بیشتری دارند. به‌عنوان‌مثال یکی از مهم‌ترین مزایای توری‌های پرسی، سطح ضد لغزش این نوع توری‌ها است. توری‌های باکیفیت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی هم مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و با اینکه نسبت به ورقه‌های فلزی سبک‌تر هستند، اما وزن و فشار بیشتری را تحمل می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد توری‌های پرسی که باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید این نوع توری‌ها داشته باشند می‌توان به قیمت مناسب و نصب آسان آن‌ها اشاره کرد. قیمت توری پرسی خرداد ۱۴۰۳ با توجه به کاربرد و کیفیتش نسبت به بسیاری از توری‌های دیگر مناسب‌تر است.

قیمت توری پرسی خرداد 1403 چقدر است؟

قیمت توری پرسی خرداد ۱۴۰۳ در یک نگاه

توری‌های پرسی یا همان توری‌های مشبک کاربردهای مختلفی دارند. یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از این مدل توری‌ها، حصارکشی در مزارع، دام‌پروری‌ها و مرغداری‌ها است. این نوع توری‌ها مقاومت بالای دارند. بنابراین انتخاب بسیار خوبی برای حصارکشی به‌حساب می‌آیند. با توجه به اینکه انواع مختلفی از توری پرسی در بازار موجود است؛ امکان اعلام قیمت همه آنها به‌طور دقیق وجود ندارد. هر کدام از این توری‌ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند. همچنین عواملی مانند برند سازنده، نوع مفتول، وزن و اندازه شبکه یا چشمه هم در قیمت‌گذاری توری‌ها مؤثر هستند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا