سکه و طلا

قیمت طلا در بازارهای جهانی به واسطه حمله اسرائیل به کنسولگری ایران افزایش یافت

این قابل درک است که چشم انداز طلا در حال افزایش است زیرا فدرال رزرو نرخ بهره را در سال جاری کاهش می دهد.

به گزارش تجارت امروز؛ بیت‌کوین و سهام تنها دارایی‌هایی نیستند که امروز به بالاترین حد خود رسیده‌اند. امروز، اگر بخواهید یک اونس طلا بخرید، بیش از هر زمان دیگری برای شما هزینه خواهد داشت، حدود ۲۲۹۲ دلار در هر اونس.

بازار جهانی طلا آخرین هفته خود را با افزایش قابل توجه قیمت در هر اونس پشت سر گذاشت و به بالاترین حد خود رسید و در آستانه تعیین قیمت های جدید قرار گرفت. تاثیر این روند بر بازارهای داخلی طلا و سکه نیز مشهود است و معاملات امروز شاهد افزایش بی سابقه قیمت طلا و سکه بود.

در حال حاضر قیمت هر اونس طلا به سرعت در حال افزایش است و در زمان نگارش این مقاله به ۲۲۹۲ دلار رسیده است. به گزارش رویترز، دانیال غالی، استراتژیست کالا در واکنش به افزایش افسارگسیخته قیمت طلا در بازارهای جهانی، حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را در این موضوع موثر دانست و گفت: شاهد جریان هایی هستیم که “ما” وجود داشت. طلا» خواسته های امنیتی در ارتباط با حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه است.»

اوله هانسن از بانک ساکسو همچنین معتقد است که روند صعودی در بازارهای جهانی طلا یک “پیشنهاد اساسی از سوی بانک های مرکزی و سرمایه گذاران خرد به سفته بازانی است که به دنبال کاهش قیمت بالای ۲۲۰۰ دلار بوده اند.”

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا