اجتماعی

لیفت صورت و لیفت غبغب در کلینیک گونه

آیا لیفت غبغب دردناک است؟

لیفت صورت انواع متفاوت دارد که هر کدام برای شرایطی ویژه است. لیفت غبغب یا لیپوساکشن غبغب نیز از دیگر جراحی های زیبایی است که امروزه در جوامع غربی رواج پیدا کرده است. هر دور این موارد را میتوانید در کلینیک گونه پیدا کنید، اما هر کدام چه ویژگی هایی دارند؟ آیا این عمل ها دردناک هستند؟ با ما همراه باشید.

لیفت صورت

لیفت صورت با اسکار کوتاه

نوشته های مشابه

اسکار کوتاه یا لیفت صورت با برش محدود یک تکنیک ابتکاری است که به همان نتیجه لیفت کامل صورت می‌رسد، اما با جای زخم بسیار کمتر قابل مشاهده است (برای انجام لیفت صورت در کلینیک گونه اینجا کلیکی کنید.). به طور معمول، اسکارهای لیفت صورت از پشت گوش تا خط رویش مو کشیده می شوند. با پیشرفت های جدید در جراحی پلاستیک، یک تکنیک اسکار کوتاه ایجاد شده است که طول اسکار را تا حد زیادی کاهش می دهد.

با استفاده از این تکنیک، جراح شما یک برش بسیار کوچک درست در بالا و پایین جلوی گوش ایجاد می کند. هیچ زخمی مستقیماً در جلوی گوش وجود ندارد. در عوض، جای زخم در داخل گوش قرار می گیرد. این روش جدید اسکار خط موی پشت گوش را نیز از بین می‌برد – یک پیشرفت قابل‌توجه که زنان را قادر می‌سازد تا موهای خود را به صورت موی یا دم اسبی بدون هیچ نشانه‌ای از جراحی بپوشانند. عمل جراحی لیفت صورت کوتاه مدت زمان کمتری می برد و دوره نقاهت نیز در مقایسه با لیفت صورت معمولی بسیار کاهش می یابد. با این حال، پس از یک لیفت کوتاه صورت، مقداری تورم و کبودی وجود دارد که ممکن است تا چند هفته ادامه داشته باشد.

لیفت صورت آخر هفته

برخی از بیماران می توانند از یک لیفت کوچک نتایج بزرگی بگیرند. لیفت صورت آخر هفته از یک نسخه حداقلی از تکنیک اسکار کوتاه استفاده می کند، که در آن جراح برش بسیار کوچکی را درست در بالا و پایین جلوی گوش ایجاد می کند و نیاز به برش (و اسکار) در پشت گوش را از بین می برد.

با لیفت صورت آخر هفته، بانداژها معمولاً پس از ۴۸ ساعت برداشته می‌شوند، اگرچه بخیه‌ها معمولاً به مدت یک هفته در جای خود باقی می‌مانند. برخلاف لیفت کامل صورت، لیفت صورت آخر هفته را می توان به صورت سرپایی انجام داد. این روش تقریباً یک تا یک ساعت و نیم طول می کشد.

گزینه های غیر جراحی لیفت صورت

اگر می‌خواهید ظاهری شاداب‌تر ایجاد کنید و شلی یا افتادگی قابل توجهی در پوست ندارید، لیفت صورت غیرجراحی (یا “لیفت نرم”) می‌تواند به شما کمک کند تا به آن ظاهری آرام دست پیدا کنید. با ترکیب تزریق‌هایی که هم چین و چروک و هم کاهش حجم را درمان می‌کنند، یک لیفت صورت بدون جراحی نتیجه‌ای طبیعی بدون جراحی یا زمان استراحت لازم برای بهبودی پس از جراحی ایجاد می‌کند.

بهتر از همه، هر درمان کاملاً برای نیازهای هر بیمار منحصر به فرد سفارشی شده است. ما می‌توانیم به چندین بخش مختلف نگرانی، از جمله خطوط اطراف چشم، ابرو، و پیشانی، و همچنین خطوط لبخند یا “ماریونت” توجه کنیم. علاوه بر این، می‌توانیم نواحی از جمله فک، چانه و لب‌ها را کانتور و تقویت کنیم. این یک گزینه سریع و راحت برای بیمارانی است که به دنبال تغییراتی کمتر چشمگیر هستند.

مهم است که به خاطر داشته باشید که لیفت صورت غیرجراحی نمی تواند به همان سطحی از نتایج متحول کننده دست یابد که لیفت صورت جراحی می تواند. اگر به تغییرات مهم تری علاقه دارید، یا اگر در نهایت به دنبال درمانی هستید که پوست و/یا ماهیچه زیرین را سفت کند، لیفت صورت غیر جراحی به سادگی به اهداف شما نمی رسد. اگر مطمئن نیستید که کدام روش برای شما مناسب است، مشاوره ما همیشه رایگان است و جراحان ما دوست دارند داستان شما را بشنوند و در مورد گزینه های شما صحبت کنند.

لیفت غبغب

لیفت غبغب چیست؟

لیفت غبغب (برای انجام لیفت غبغب در گونه کلینیک کلیک کنید.) یک مکش بسیار دقیق و موضعی را امکان پذیر می کند و امکان هدف قرار دادن چانه و قسمت پایین صورت را فراهم می کند، جایی که کاهش وزن با یک رژیم غذایی سنتی و فعالیت ورزشی بسیار دشوار است.این درمان خطوط پایین صورت و تعریف خط فک را بهبود می بخشد.

اهداف لیفت چانه عبارتند از:

  • درمان غبغب برای خوب
  • چربی اضافی چانه را درمان کنید
  • جوانسازی قسمت پایین صورت
  • کانتور پایین صورت را بهبود بخشید

لیفت غبغب برای بیمارانی در نظر گرفته شده است که:

  • چربی اضافی چانه
  • یک چانه دوتایی
  • پوست اضافی گردن را متوسط کنید
  • پیری قسمت پایین صورت

لیفت غبغب چگونه انجام می شود؟

دو جلسه مشاوره جراحی زیبایی با جراح خود به منظور تجزیه و تحلیل صورت شما و تعریف استراتژی متناسب با مورد شما. این عمل جراحی زیبایی در اتاق عمل کلینیک معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شود. در صورت تمایل امکان بیهوشی عمومی وجود دارد. این روش به طور متوسط یک ساعت طول می کشد. در پایان عمل یک پانسمان مدلینگ اعمال می کنیم. می توانید همان روز (سرپایی) کلینیک را ترک کنید. عواقب آن خیلی دردناک نیست. کبودی ها تقریبا یک هفته پس از عمل قابل مشاهده است.

پوشیدن لباس فشرده سازی (لیفت پرس) در شب به منظور بهینه سازی نتیجه نهایی و بهبود جمع شدن پوست به مدت ۴ هفته ضروری است. شما می توانید فعالیت های روزانه خود را ۴۸ ساعت پس از عمل از سر بگیرید.

کلینیک گونه

گزینه های درمانی آنها را در نظر بگیرید

قبل از انتخاب کلینیک پوست عالی، بررسی کنید که آیا آنها آخرین خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهند یا خیر. ضروری است که کلینیکی را انتخاب کنید که تمام مشکلات شما را زیر یک سقف حل کند. اگر یک کلینیک پوست دارای تجهیزات مناسب برای انجام به موقع روش های مختلف باشد، میزان عوارض پایین را تضمین می کند.

یک پزشک زیبایی با تجربه ظاهر کلی شما را بهبود می بخشد و تمام مشکلات پوستی شما را حل می کند. توصیه می شود در صورت مشاهده هرگونه مشکل پوستی به کلینیک مراقبت از پوست مراجعه کنید. بهترین متخصصان مراقبت از پوست به شما پاسخی برای مشکلات پوستی می دهند و درمان موثری را ارائه می دهند. این پزشکان را می توانید در وب سایت کلینیک گونه به ادرس goonehclinic.com پیدا کنید!

۲/۵ - (۱ امتیاز)

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا