خواندنی

معرفی سریال دربندون + بیوگرافی بازیگران + عکس 

سریال دربندون به تازگی از شبکه سه سیما در حال پخش می باشد. این سریال به طور ناگهانی و بدون اعلام قبلی از این شبکه پخش می شود. 

به گزارش تجارت امروز؛ سریال دربندون کمدی می باشد. کارگردان های این سریال امیرمهدی پوروزیری و سجاد نصرالهی‌نسب هستند. همچنین نویسندگان شامل: محمدحسن رعیت‌پور، حسن غضنفری، محراب توکلی، مسعود غزنچایی و امیرحسین حمیدی می باشد.

خلاصه داستان سریال دربندون

از داستان این سریال متوجه شده ایم که دو نفر در این سریال به نام های داوود و منوچهر، دو دوست قدیمی هستند که به یک شهر دور افتاده تبعید شده اند و دراین‌بین، داود براثر تصادف راهی بیمارستان می‌شود. باید دید که در آینده چه اتفاقات و چالش‌هایی بر سر راه این دو شخصیت قرار می‌گیرند.

 سریال دربندون چه زمانی پخش می شود؟

سریال دربندون از تاریخ ۱۶ خرداد سال ۱۴۰۳، هر شب از ساعت ۱۹:۰۰ در شبکه سه سیما در حال پخش است. زمان تکرار این سریال ساعت ۱:۰۰ بامداد است.

معرفی بازیگران سریال دربندون

  • امیرحسین رستمی در نقش منوچ (منوچهر)
  • هومن برق نورد در نقش داوود
  • سیاوش چراغی‌پور در نقش سروان دوایی
  • ساعد هدایتی در نقش استوار مشقی (معاون دوایی)
  • نوشین تبریزی در نقش همسر سروان دوایی و مادر آذر
  • فرزانه سهیلی در نقش آذر دختر سروان دوایی
  • سامان دارابی در نقش فریدون
  • رضا کریمی
  • امیرحسین انصافی
  • سیدمهرداد ضیایی
  • محمدعلی سلیمان‌تاش
  • امید روحانی
  • عباس محبوب
  • مرضیه صدرایی

امیرحسین رستمی در نقش منوچ (منوچهر)

امیرحسین رستمی در نقش منوچ

امیرحسین رستمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او در ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. از بازیگران اصلی در سریال دربندون می باشد.

رستمی فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۷ با بازی در تئاتر آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم سینمایی «فقط چشم‌هایت را ببند» به کارگردانی علیرضا امینی وارد عرصه سینما شد.

هومن برق نورد در نقش داوود

هومن برق نورد در نقش داوود

هومن برق نورد شروع فعالیتش از سال ۱۳۶۹ می باشد. این بازیگر فعالیت خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. اولین باری که در تلویزیون بازی کرد به واسطه بازی در سریال “بهلول ابوهیپ” می باشد.

بازی برق‌نورد در نقش داوود، مورد تحسین بسیاری از منتقدان و مخاطبان قرار گرفته است. او به واسطه این نقش، بار دیگر توانایی خود در ایفای نقش‌های طنز و کمدی را به اثبات رساند و جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیگران محبوب و پرمخاطب سینما و تلویزیون ایران تثبیت کرد. در سریال دربندون هم نقش مهمی را ایفا می کند.

سیاوش چراغی‌پور در نقش سروان دوایی

سیاوش چراغی‌پور

سیاوش چراغی‌پور متولد سال ۱۳۴۷ در ۲۳ در ما می باشد. این بازیگر در تئاتر هم کار کرده است. شروع فعالیت او از سال ۱۳۶۵ می باشد و مانند بسیاری از بازیگران دیگر از تئاتر به این کار شروع کرده است.  او در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم سینمایی «مجنون» به کارگردانی داریوش مهرجویی وارد عرصه سینما شد.

چراغی‌پور در طول دوران فعالیت هنری خود در فیلم ها و سریال های متعددی از جمله «سربازان گمنام»، «خانه سبز»، «روزگار جوانی»، «همسران»، «متهم گریخته»، «معمای شاه»، «ستایش» و «خانه امن» بازی کرده است.

ساعد هدایتی در نقش استوار مشقی (معاون دوایی)

ساعد هدایتی

تاریخ تولد بازیگر ساعد هدایتی، در سال ۱۳۳۴ فروردین ماه می باشد. شروع فعالیت وی از سال ۱۳۴۹ است. فعالیت خود را با همکاری استودیو پارس آغاز کرد. او در فیلم هایی مانند: “آب نبات چوبی” و “جنگجویان کوچولو” به ایفای نقش پرداخت.

ساعد هدایتی با مهران مدیری به واسطه بستری شدن پدر مهران مدیری در بیمارستان با او آشنا شد و در اینجا بود که مران مدیری به دلیل سابقه خوب ساعد او را به مشاور اول خود یعنی دانیال شهیدی نژاد معرفی کرد.

این آشنایی به همکاری طولانی آنها در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله “پاورچین”، “نقطه‌چین”، “شب‌های برره”، “مرد هزار چهره”، “قهوه تلخ” و “در حاشیه” انجامید. الان هم به عنوان بازیگر سریال دربندون ایفای نقش می کند.

نوشین تبریزی در نقش همسر سروان دوایی و مادر آذر

نوشین تبریزی

نوشین تبریزی، متولد دهه پنجاه در تهران، بازیگری نام آشنا در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او علاوه بر بازیگری، در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد و آثاری را به نگارش درآورده است.

نوشین تبریزی از دوران کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و استعداد خوبی هم در این زمینه دارد. او به دلیل همین استعداد با کارگردانان بسیار خوبی در تئاتر همکاری کرده است و بعدازآن وارد عرصه سینما و تلویزیون شد.

تبریزی به واسطه حضور در آثاری همچون “روزی روزگاری مریخ”، “ساخت ایران”، “جوجه تیغی” و “مهمانی از کارائیب”، به شهرت رسید و به یکی از بازیگران محبوب و پرمخاطب سینما و تلویزیون ایران تبدیل شد.

فرزانه سهیلی در نقش آذر دختر سروان دوایی

فرزانه سهیلی در نقش آذر دختر سروان دوایی

فرزانه سهیلی متولد سال ۱۳۶۵ در ۱ فروردین می باشد. این بازیگر زادگاهش اصفهان می باشد. این بازیگر دارای مدرک لیسانس کارگردانی از از دانشگاه هنر و معماری می باشد.

شروع فعالیت هنری سهیلی از دوران کودکی در ۱۳ سالگی با ورود به تئاتر می باشد. او در نمایش های متعددی به عنوان بازیگر و نویسنده نمایشنامه حضور داشته است.

اولین باری که این بازیگر به جلوی تلویزیون رفت در سال ۱۳۸۹ با بازی در سریال تبریز در مه می باشد. همچنین کارگردانی این سریال را محمدرضا ورزی انجام داده است.او تاکنون در سریال های تلویزیونی متعددی از جمله “ایراندخت”، “باخانمان” و “خانه امن” ایفای نقش کرده است.
سهیلی همچنین در فیلم های سینمایی “جاده فرعی”، “صحنه زنی” و “رستوران ستاره” بازی کرده است. در حال حاضر در سریال دربندون بازی می کند.

سامان دارابی در نقش فریدون

سامان دارابی در نقش فریدون

سامان دارابی در سال ۱۳۶۱ تهران متولد شده است. دارابی علاوه بر بازیگری در حوزه نویسندگی و کارگردانی نیز فعالیت می کند. مدرک تحصیلی دارابی فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز می باشد.

شروع فعالیت او از دوران دانشجویی شروع شده است و در ابتدا از تئاتر شروع کرده است. دارابی در فیلم های متععدی بازی کرده از جمله خانه عروسک”، “پرپرک”، “ماه و پلنگ”، “چهارراه نظم و قانون” و “عروسکی خون” اشاره کرد. جدیدترین کار او بازی در سریال دربندون می باشد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا