بانک

نحوه افتتاح و شارژ حساب پی پال از ایران در سریع ترین زمان

خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت امکان شارژ حساب پی پال را در سریع‌ترین زمان برای ایرانی‌ها فراهم کرده است. کافی است یک حساب کاربری در نوین پرداخت بسازید.

پی پال یک شرکت پرداخت آنلاین است که به افراد اجازه می‌دهد برای دیگران پول ارسال کنند. PayPal یکی از شرکت‌های اصلی پرداخت تحت وب بود که در سال ۲۰۰۲ توسط eBay خریداری شد. در سال ۲۰۱۵، PayPal از eBay جدا شد و امروزه به‌ عنوان یک شرکت جداگانه و با سهام عمومی مشغول به فعالیت است. افتتاح پی پال رایگان است و به‌راحتی به یک حساب بانکی، کارت نقدی یا کارت اعتباری به منظور ارسال پول به دیگران پیوند داده می‌شود.

شارژ حساب پی پال، به معنای واریز پول به حساب پی پال افراد مختلف ساکن در کشورهای گوناگون، از داخل ایران هم امکان‌پذیر است. شما حتی می‌توانید در صورت داشتن شرایطی خاص، در ایران به افتتاح حساب پی پال بپردازید.

قبل از این‌که نحوه افتتاح و شارژ حساب پی پال از ایران در سریع ترین زمان را بررسی کنیم، بیایید کمی بیشتر درباره پی پال بدانیم.

پی پال چیست؟

پی پال به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به‌ راحتی برای دوستان، خانواده، همکاران تجاری و افراد دیگر پول ارسال کنند. برای شروع ارسال و انتقال پول از طریق پی پال، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. راه‌اندازی یک حساب کاربری پی پال رایگان است و فقط به آدرس ایمیل و برخی اطلاعات اولیه از جمله پاسپورت معتبر نیاز دارد.

هنگامی که یک حساب پی پال داشته باشید، هم می‌توانید برای هر شخص دیگری که دارای حساب پی پال است، پول بفرستید و هم پول دریافت کنید. ارسال پول برای خانواده و دوستان رایگان است. اما اگر از آن برای ارسال پول به‌عنوان بخشی از تراکنش تجاری استفاده کنید، پی پال هزینه پردازش کمی را دریافت می‌کند.

پی پال یکی از اولین سیستم‌های پرداخت آنلاین بود و به‌طور کلی به‌عنوان یکی از قابل اعتماد‌ترین‌ها شناخته می‌شود. در نتیجه، می‌توانید از آن برای پرداخت به بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و خرید کالا و خدمات استفاده کنید. پی پال همچنین راهی آسان برای ارسال پول به یکی از دوستان یا اعضای خانواده است، البته تا زمانی که هر دو طرف حساب پی پال داشته باشند.

پی پال در داخل ایران چه استفاده‌ای دارد؟

همان‌طور که می‌دانید به دلیل تحریم سیستم بانکی کشور، پی پال در داخل ایران قابل استفاده نیست. همچنین شما نمی‌توانید از طریق سیسم بانکی، پولی را به پی پال دیگران در خارج از کشور واریز کنید. با این حال، بسیاری از اوقات نیاز دارید که شارژ حساب پی پال دیگران را انجام دهید. به عبارت دیگر لازم است در ازای خرید کالا یا خدمات و یا به هر دلیل دیگری مبلغی پول را به حساب افراد در خارج از کشور بریزید.

شرایطی که نیاز است در آن به یک حساب پی پال پول واریز شود و یا به عبارتی شارژ حساب پی پال انجام شود، شامل موارد زیر است:

  1. خرید کالا: ممکن است شما بخواهید از سایت ای‌بی، آمازون و سایر سایت‌ها خرید انجام دهید و در این موارد لازم است مبلغ کالا را به حساب پی پال سایت مورد نظر واریز کنید. اگر کالا فیزیکی باشد، علاوه بر چالش واریز پول، با یک چالش دیگر، که انتقال کالا به داخل کشور است هم روبرو هستید. در این شرایط معمولا باید آدرس یک دوست ساکن در خارج از کشور را بدهید تا کالا به آدرس او ارسال شود. همچنین برخی از شرکت‌ها در داخل ایران هستند که کار نقل‌و‌انتقال کالا به داخل کشور را انجام می‌دهند. با این حال در بسیاری از موارد کالایی که شما خریداری می‌کنید مجازی است. برای مثال یک نرم‌افزار، پلاگین، قالب سایت و مواردی از این قبیل را می‌توانید از سایت‌های خارجی خریداری کنید و فایل مربوط به آن را پس از پرداخت قیمت، دانلود نمایید.
  2. خرید خدمات: گاهی ممکن است لازم باشد در یک دوره آموزشی آنلاین شرکت کنید، مجوز استفاده از یک حساب را خریداری کنید و یا هزینه مشخصی را برای شرکت در یک آزمون پرداخت نمایید. در این موارد هم شارژ حساب پی پال مورد نیاز است.
  3. ارسال پول برای خانواده و دوستان: ممکن است بخواهید برای خانواده و دوستان خود در خارج از کشور پول واریز نمایید. در این موارد هم به شارژ حساب پی پال نیاز است.

نحوه افتتاح و شارژ حساب پی پال از ایران در سریع ترین زمان

نحوه افتتاح حساب پی پال در ایران

برای این‌که به‌شکل مستقل به پی پال دیگران پول واریز نمایید، لازم است حساب پی پال داشته باشید. خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت این امکان را فراهم کرده است که یک حساب پی پال برای شخص شما افتتاح کند. با این حال چیزی که مهم است این است که شما باید یک پاسپورت معتبر از یک کشور پذیرنده پی پال داشته باشید، در غیر این صورت امکان افتتاح حساب پی پال برای شما نیست.

 نحوه شارژ حساب پی پال از ایران

اگر نمی‌توانید حساب پی پال داشته باشید، به این معنا نیست که قادر نیستید به حساب پی پال دیگران پول واریز کنید. خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت امکان شارژ حساب پی پال را در سریع‌ترین زمان و با کم‌ترین کارمزد برای ایرانی‌ها فراهم کرده است. کافی است یک حساب کاربری در نوین پرداخت بسازید و سپس معادل ریالی مبلغی را که می‌خواهید به حساب پی پال شخص مورد نظر بریزید به همراه مقداری کارمزد، به نوین پرداخت واریز نمایید. پس از پرداخت، پول واریزی شما به پی پال مورد نظر ریخته می‌شود. تنها اطلاعاتی که برای شارژ یک حساب پی پال نیاز دارید نام فرد و ایمیل او است. با ارائه این اطلاعات به نوین پرداخت و واریز مبلغ مورد نظر، می‌توانید از شارژ حساب پی پال مطمئن شوید.

نحوه افتتاح و شارژ حساب پی پال از ایران در سریع ترین زمان

سایر خدمات ارزی نوین پرداخت

شما می‌توانید علاوه بر شارژ حساب پی پال، ووچر پرفکت مانی را از نوین پرداخت بخرید. ووچر پرفکت مانی شبیه یک کارت هدیه بانکی عمل می‌کند که به شما اجازه می‌دهد با وارد کردن اطلاعات کارت، از سایت‌های مختلف خارجی خرید ارزی انجام دهید. بسیاری از سایت‌های خارجی از جمله ای‌بی، ووچر پرفکت مانی را می‌پذیرند. با ارائه این ووچر شما دیگر نیازی به شخص سوم (حتی نوین پرداخت) برای واریز مبلغ مورد نظر ندارید و می‌توانید به‌طور مستقل خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا