صنعت

نکات پیش از خرید درب سرویس بهداشتی و حمام

اگر به دنبال خرید درب سرویس بهداشتی و حمام هستید به نکاتی که در این مقاله عنوان کردیم توجه کنید. ما در این مقاله به توضیح انواع درب سرویس و کیفیت های مختلف این درب ها و مدل های پرفروش این دسته از درب ها را در این مقاله قرار دادیم.

درب MDF

ام دی اف در صنعت تولید درب های ساختمانی استفاده گسترده ای دارد و انواع درب های ام دی اف با مدل های مختلف تولید و اجرا می شود.

در این دسته از ام دی اف به عنوان رویه درب استفاده می شود که قابلیت پیاده سازی انواع طرح های ساده و برجسته را دارد و به شکل های مختلفی تولید می شود. درب ام دی اف اهورا درب در سبک های مختلفی تولید می شود که در ادامه به توضیح انواع درب ام دی اف می پردازیم.

درب MDF رنگ پلی اورتان

یکی از پرفروش ترین درب داخلی ساختمان این دسته از درب ها می باشد که با رنگ پلی اورتان تولید می شود و بسیار محبوبیت زیادی در رنگ های سفید ، طوسی دارد که درخواست سفارش این دسته از درب بالاترین در این دسته می باشد. یکی از بهترین رنگ های پلی اورتان که کیفیت بسیار خوبی نیز دارد وارداتی کشور ترکیه می باشد.

این دسته از درب ام دی اف با رنگ پلی اورتان ترک به عنوان درب سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود و تنوع بالایی هم دارد اما به این نکته باید توجه کرد که با آنکه می توان برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد ولی این درب ها ضد آب نیستند ، برای آشنایی با محصولات ضد آب تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

درب MDF روکش PVC

این دسته از درب ها به دلیل تنوع در مدل ها و روکش pvc که در سبک های و رنگ بندی مختلف اجرا می شوند و در مجموعه تولیدی با دستگاه های مخصوص وکیوم می شود که به راحتی می توان طرح های برجسته را نیز با این دستگاه با هر مدلی که انتخاب کردین وکیوم کرد که همین عامل باعث محبوبیت این سبک درب وکیوم می شود

آیا درب روکش pvc ضد آب هستند؟

همیشه دغدغه خریداران درب برای سرویس بهداشتی و حمام این بوده است که دری که تهیه می کنند ضد آب باشد و عمر و ماندگاری زیادی داشته باشد. اما در جواب این سوال باید بگم که درب های روکش pvc به هیچ عنوان ضد آب نیستند و دلیل اصلی ضد آب نبودن این درب ها استفاده از چوب و ام دی اف در این درب ها می باشد و استفاده از ورق های pvc دلیل بر ضد آب بودن این محصولات نمی باشد.

نکات پیش از خرید درب سرویس بهداشتی و حمام

چه درب هایی را می توان درب ضد آب دانست؟

حالا می رسیم به این موضوع که در حالیکه درب با رنگ پلی اورتان و درب روکش پی وی سی ضد آب نیستند پس چه درب هایی درب ضد آب هستند؟

در یک جمله ، درب هایی ضد آب هستند که مغز درب از پی وی سی یا مواد ضد آب تشکیل شده باشد مثل درب ضد آب فومیزه که از ورق فومیزه که ترکیبی از مواد پی وی سی می باشد و در قسمت های مختلف مختلف دکوراسیون داخلی منزل استفاده می شود مانند روشویی سرویس و حمام ، پارتیشن سرویس بهداشتی یا حمام از این نوع ورق استفاده می شود.

درب ضد آب فومیزه هم وزن سبک تری نسبت به درب ام دی اف دارند و تنوع بسیار بالایی در مدل های ساده و برجسته و اجرا انواع روکش های ساده یا سوپر مات جدید را دارد از همه مهم تر ضمانت نامه ۵ ساله کتبی مجموعه اهورا درب را نیز دارد که در صورت آسیب درب ضد آب شما بدون هیچ قید و شرطی تعویض خواهد شد که در بخش زیر نمونه از این درب ها را مشاهده می کنید.

نکات پیش از خرید درب سرویس بهداشتی و حمام

ما در این مقاله نکاتی درباره درب سرویس بهداشتی و درب ضد آب مطرح کردیم که قبل از خرید درباره درب مد نظر خود ار فروشندگان اطلاعات کامل دریافت کنید.

برای مشاهده محصولات درب سرویس بهداشتی و حمام اهورا درب روی لینک کلیک کنید یا برای مشاوره با کارشناسان مجموعه با شماره ۸۸۴۴۹۰۶۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا