مدیریت بازاریابی و فروش

کدام هاب بیسوس را برای لپ‌تاپم بخرم؟

اینجاست که احتمالاً چندین سؤال برای شما پیش می‌آید. آیا هرکسی به هاب نیاز دارد؟ چرا از برندهای مختلف هاب، بیسوس را انتخاب کنید؟ چه مدل‌هایی از هاب بیسوس را برای لپ‌تاپ خود انتخاب کنید؟ ما، از تیم فارس بازار، به تمام این سؤالات پاسخ می‌دهیم تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا هاب بخریم؟

اگرچه، هاب می‌تواند کمی فضای میز شما را اشغال کند؛ اما مزایای آن‌ها بسیار زیادتر است. به بیان دیگر، این هاب‌ها در مدل و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند که با خرید یک مدل ظریف و کوچک آن، حتی مشکل اشغالی فضای میز شما نیز حل می‌شود. به همین منظور، شما با خرید یک هاب، نه‌تنها می‌توانید تعداد اتصالات و پورت‌های لپ‌تاپ خود را بیشتر کنید؛ بلکه می‌توانید چندین دستگاه را به طور هم‌زمان شارژ کنید.

همچنین انتقال داده و اطلاعات به‌راحتی انجام می‌شود، در کنار این‌که از کابل‌های کمتری برای اتصال استفاده می‌کنید. بهره‌وری شما نیز بالاتر می‌رود، زیرا امکان اتصال هم‌زمان چندین دستگاه را به شما می‌دهد. بااین‌حال فراموش نکنید که در هنگام استفاده از هاب، ممکن است سرعت و عملکرد برخی از دستگاه‌هایی که برای شما مهم است، مانند هارد اکسترنال، کمی پایین آید.

از طرفی دیگر، در هنگام خرید باید به سازگاری و توان آن توجه کنید. درصورتی‌که توان هاب موردنظر، پایین‌تر از دستگاه‌های شما باشد، به‌احتمال زیاد به دستگاه شما آسیب خواهد رساند.

حال وقت آن رسیده است به این سؤال پاسخ دهیم که چرا هاب بیسوس را انتخاب کنیم؟ در ادامۀ مطلب که توسط فارس بازار برای شما تهیه شده است، توضیح خواهیم داد.

چرا هاب بیسوس را برای لپ‌تاپ خود بخریم؟

بیسوس، یکی از برندهای محبوب در تولید لوازم جانبی و تجهیزات کامپیوتر و موبایل است که به‌خاطر کیفیت و نوآوری محصولاتش، شناخته شده است. هاب بیسوس، یکی از لوازم جانبی‌های این برند است که علاوه بر خوش‌ساخت و قابل‌اطمینان بودنشان، برای برآورده‌سازی نیاز کاربران، دارای طیف وسیعی از پورت‌ها هستند. همچنین، بیسوس، هاب‌های خود را در پیکربندی‌های متفاوتی عرضه می‌کند که محبوبیت این محصول را دوچندان کرده است؛ بنابراین با خرید یک هاب بیسوس، شما از مزیت‌های افزایش اتصالات لپ‌تاپ، افزایش بازدهی و بهره‌وری و کاهش شلوغی میز، بهره‌مند خواهید شد.

کدام هاب بیسوس را برای لپ‌تاپم بخرم؟

در هنگام خرید هاب بیسوس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

حال که با جذابیت و کاربرد هاب‌ها، به‌خصوص هاب بیسوس، آشنا شده‌اید، وقت آن رسیده است تا با نکات موردتوجه در هنگام خرید آن آشنا شوید.

در هنگام خرید یک هاب بیسوس، شما در مرحلۀ اول، باید به نیاز خود و قیمت آن توجه کنید. البته در کنار آن، توجه به سازگاری هاب با لپ‌تاپ شما نیز مهم است. اگرچه هم هاب‌ها برای دو نوع لپ‌تاپ مک و ویندوزی سازگار هستند؛ اما به شما توصیه می‌کنیم که مشخصات و سازگاری هاب موردنظر را حتماً چک کنید.

در مرحلۀ بعدی، توجه به‌سرعت انتقال داده، پشتیبانی از حداکثر توان، پورت‌ها، پشتیبانی از اتصال شبکه و اتصال بی‌سیم، میزان تولید گرما و پشتیبانی از کارت SD و MicroSD اهمیت دارد. قابلیت حمل در کنار نسخۀ برقی و غیر برقی آن نیز مهم است، به‌خصوص اگر زمان زیادی را در سفر می‌گذرانید.

کدام مدل هاب بیسوس را برای لپ‌تاپ بخریم؟

مدل‌های مختلفی از هاب‌ بیسوس در بازار وجود دارد، از هاب‌های ۳ پورتی گرفته تا ۱۷ پورتی. ما در ادامه شما را با  ۶ مدل از هاب‌های بیسوس با پورت‌های ۱۷، ۱۱، ۹، ۶ و ۴ آشنا خواهیم کرد. هاب‌هایی که در بازار ایران موجود است و از آن‌ها بازخوردهای خوبی بدست آمده است.

هاب ۱۷ پورت بیسوس مدل Baseus Working Station Multifunctional CAHUB Type-C HUB Adapter

هاب ۱۷ پورتی بیسوس، چیزی است که امروزه کسب‌وکارها به آن نیاز دارند تا در راس امور قرار بگیرند. یکی از مزایای داشتن هاب بیسوس با مدل نامبر CAHUB-BG۰G، این است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی تمام دستگاه‌های خود را از طریق یک مرکز واحد متصل کنید. به همین منظور، شما می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید و فضای بیشتری برای بهره‌وری ایجاد کنید. عملکردهایی مانند گشت و گذار در اینترنت، انتقال دادۀ سریع و پایدار، و اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش از طریق این دستگاه هوشمند، ایمن و آسان شده است. هاب Working Station Multifunctional بیسوس با پیشتیبانی از کیفیت و توانایی عملکرد بالا و جنسی از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک ABS، و سازگار با سیستم‌عامل ویندوزی و مک، شامل ۱۷ پورت زیر می‌شود:

  • ۳ پورت HDMI با پشتیبانی از ۴K
  • ۲ پورت USB-C
  • ۳ پورت ۰
  • ۲ پورت ۰
  • ۱ پورت اینترنت RJ۴۵ (۱۰۰۰Mbps)
  • ۱ پورت صوتی جک ۳,۵ میلی متری برای هدفون یا بلندگو
  • کارت‌خوان‌های SD و TF
  • ۱ پورت ۱۲ ولت DC برای تغذیه محصول
  • ۲ پورت USB-C شارژ با پشتیبانی یک پورت از فناوری شارژ سریع PD

هاب ۱۱ پورت بیسوس مدل Enjoyment Series CATSX Multi-functional Type-C intelligent HD

هاب ۱۱ پورتی بیسوس CATSX-G۰G، یکی از هاب‌های چند منظوره است که قابلیت اتصال به نمایشگر خارجی، دستگاه‌های شبکه، چاپگرها و سایر لوازم جانبی را آسان می کند، در کنار امکان‌پذیری شارژ لپ‌تاپ. از طرفی دیگر، به دلیل داشتن تعداد پورت‌ بالا، ساختاری باداوم و باکیفیت، به یک هاب با طراحی ارگونومیک، با کارایی بالا و قابل اطمینان تبدیل شده است. هاب بیسوس Enjoyment Series CATSX Multi-functional با سازگاری دستگاه‌های ویندوزی و مک، دارای ۱۱ پورت‌ زیر است:

  • ۲ پورت HDMI (پشتیبانی از وضوح ۴K در ۶۰ هرتز)
  • ۱ پورت VGA
  • ۱ پورت اینترنت RJ۴۵
  • ۳ پورت USB ۳,۰
  • ۱ کارت ریدر SD
  • ۱ کارت ریدر TF
  • ۱ پورت USB-C PD (برای شارژ لپ تاپ شما)
  • ۱ جک ۳,۵ میلی‌متری صدا

هاب ۹ پورت بیسوس مدل Baseus Metal Gleam Series WKWG۰۶۰۰۱۳ با کابل Type-C

هاب ۹ پورتی بیسوس، شما را از کمبود پورت‌های لپ‌تاپ‌هایی با سیستم‌عامل ویندوز و مک رها می‌سازد. این هاب با پشتیبانی از درگاه‌های متفاوت، کارایی و سرعت عملکرد بالا، مقاومت گرمای بالا؛ از آلیاژ آلومینوم ساخته شده است. به همین دلیل، هاب WKWG۰۶۰۰۱۳ در برابر ضربات بسیار مقاوم است. ۹ پورت این هاب شامل موارد زیر می‌شود:

  • سه پورت USB ۳,۰
  • یک پورت USB ۲,۰
  • یک پورت HDMI ۱,۴ باکیفیت تصویر ۴K
  • یک سوکت RJ۴۵
  • یک شیار SD و یک پورت TF
  • پورت شارژ تایپ C با فناوری شارژ سریع PD

هاب ۷ پورت بیسوس مدل Baseus Metal Gleam Series WKWG۰۲۰۱۱۳

هاب ۷ پورتی بیسوس WKWG۰۲۰۱۱۳، به دلیل داشتن بدنه‌ای از آلومینیوم، بسیار مقاوم است. قابل توجه است که این هاب تنها با لپ‌تاپ‌هایی با سیستم‌عامل ویندوز سازگار است. همچنین این هاب از پورت‌های زیر تشکیل می‌شود:

  • یک پورت USB-C
  • دو پورت USB ۳,۰
  • یک پورت شارژ USB-C با فناوری شارژ سریع PD
  • پورت HDMI باکیفیت تصویر ۴K
  • کارت ریدر SD و TF

کدام هاب بیسوس را برای لپ‌تاپم بخرم؟

هاب ۴ پورت بیسوس مدل Baseus Metal Gleam Series (Type-C to USB۳,۰*۳+RJ۴۵*۱) WKWG۰۷۰۱۱۳ همراه کابل Type-C

هاب ۴ پورت بیسوس  WKWG۰۷۰۱۱۳ نیز از بالاترین کیفیت بهره می‌برد تا امکان استفادۀ طولانی مدت فراهم شود. همچنین با پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی‌ها در کنار طراحی زیبا و جنس آلومینومیش، و با سه پورت USB۳,۰ و یک پورت RJ۴۵؛ این هاب را جذاب‌تر کرده است.

هاب ۴ پورت با کابل ۱ متری بیسوس مدل Baseus Square round CAHUB-AY۰۱ ۴ in ۱ USB

اولین چیزی که توجه شما را در این مدل هاب ۴ پورتی بیسوس CAHUB-AY۰۱ جذب می‌کند، طراحی ظاهری آن است. اندازۀ کوچک آن و در عین حال با کارایی بالا و پشتیبانی از ۴ پورت، آن شگفت‌انگیز کرده است. این هاب دارای یک پورت USB۳,۰، سه پورت USB۲.۰ و یک پورت شارژ میکرو است. همچنین سازگاری با سیستم‌عامل‌های لینوکس، مک و ویندوز را دارد.

جمع‌بندی

هاب‌ها، پورت‌های متنوع‌تر و بیشتری برای اتصال مواردی مانند صفحه‌کلید، ماوس و درایو فلش، نمایشگر و… را به لپ‌تاپ، در اختیار شما قرار می‌دهند. به همین منظور، ما شما را با یکی از برندهای خوشنام در ساخت هاب‌ها به نام بیسوس، آشنا کردیم. در نهایت هم ۶ مدل‌ جذاب از هاب‌های بیسوس را با تعداد پورت ۱۷، ۱۱، ۹، ۷ و ۴ معرفی کردیم تا انتخابی برای شما باشد. البته این مدل‌ها را با گارانتی ۱۲ ماهه می‌توانید از فارس بازار با نشانی www.faresbazar.com خریداری کنید.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا