تجارت

۵ مارک خوب شیرآلات ساختمانی

شیرآلات محصولاتی در مقیاس کوچک هستند اما خیلی جلب توجه می کنند. چه یک پروژه ساختمان سازی بزرگ دارید، و یا پروژه بازسازی منزل یا یک خانه کاملاً جدید، به دلیل وجود تولید شیرآلات در رنگ ها، متریال ها، سبک ها و اندازه های مختلف، گزینه های بی شماری جلوی رویتان خواهد بود که انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. سوال اینجاست با توجه به همه این گزینه ها، کدام مارک شیرآب بهترین است؟

معرفی ۵ برند برتر و پرفروش شیرآلات در بازار تهران

قیمت، کیفیت و سبک و مارک شیرآلات از جمله عوامل مهمی هستند که بر انتخاب شما تأثیر می گذارند. در این پست محتوانویسان ما با مقایسه و بررسی های فراوان ۵ برند محبوب را که دارای طراحی های منحصر به فرد و سبک و فناوری نوآورانه هستند، به شما همراهان گرامی معرفی خواهند کرد. اینکه شیرآلات ساختمانی چه رنگی و چه مارکی بخرم بهتره یکی از سوالات مهم خریداران است.

۱. شیرآلات کسری

شرکت کسری Kasra Company یکی از تولیدکنندگان لوازم بهداشتی ساختمان در تهران است که با استفاده از دانش و تجهیزات مدرن توانسته محصولات متنوع و بسیار باکیفیتی همانند ست کامل اهرمی شامل شیرظرفشویی، روشویی، توالت و حمام و … در صنف شیرآلات اهرمی ساختمان تولید کند.

برندهای زیاد خارجی و داخلی در تولید شیرآلات وجود دارند؛ شرکت شیرآلات کسری با تکیه بر توان تولید داخلی موفق شده است محبوبیت خوبی در این بازار بزرگ به دست آورد.

۲. شیرآلات شودر

۵ مارک خوب شیرآلات ساختمانی

دیگر برند پرسابقه تولیدکننده شیرآلات در ایران شودر است. ۲۹ سال است که این برند در حوزه تولید شیرآلات مشغول به فعالیت است و محصولات آن نیز همیشه جزو بهترین ها در بازار بوده ‌است. تنوع بالای محصولات شودر از جمله مهم ‌ترین ویژگی‌ این برند است.

۳. شیرآلات راسان

این شرکت از سال ۱۳۷۶ شروع به کار کرده است. ایده اولیه راسان تولید شیرآلات درجه یک ایرانی و سایر محصولات با کیفیت آلمانی بود، که طی این سال ها با تلاش تیم متخصص خود، تا حد بالایی به این هدف رسیده است. محصولات این شرکت را شیرآلات فانتزی، اهرمی و کلاسیک تشکیل می‌دهند. تنوع محصولات راسان زیاد است و در حدود ۳۰۰ قطعه با رنگ‌ های متنوع سفید، کروم، طلایی را وارد بازار کرده است.

۴. شیرآلات قهرمان


۵ مارک خوب شیرآلات ساختمانی

برند قهرمان را می توان جزو قدیمی ‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات در ایران به حساب آورد. این برند بیش از ۴۰ سال است که در زمینه تولید شیرآلات فعالیت دارد و بسیار شناخته ‌شده است. از مزایای این برند میتوان به کیفیت بالای محصولات و همین ‌طور قیمت مناسب شیرآلات آن اشاره کرد.

۵. شیرآلات کی دبلیو سی

برند KWC جزو جذاب ترین و با کیفیت ترین برندهای تولیدکننده شیرآلات در بازار است. محصولات این برند تولید ایران تحت لیسانس سوئیس هستند. کارتریج بسیار باکیفیت، ماندگاری و دوام بسیار بالا و همچنین آبکاری مستحکم از ویژگی‌های محصولات این برند است.

چگونه شیرآلات مارک خوب را انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب شیر آب، مهم است که تصویر واضحی از نوع شیر آب مورد نظر داشته باشید. این را هم باید بدانید که برای چه هدفی آن را قرار است خریداری کنید؟ قبل از رفتن به بازار بزرگ شیرآلات، مهم است که دکوراسیون آشپزخانه یا حمام خود و نوع طراحی شیر آب مورد نیاز را به خاطر بسپارید و در بازار به دنبال شیر آبی طبق دکوراسیون منزل و باب سلیقه تان باشید. همچنین مشخصه هایی نظیر کیفیت ساخت، دارای گارانتی و قیمت مناسب را فراموش نکنید.

رسبدن به تمام این اهداف به انتخاب شما از فروشگاه های به نام که دارای برندهای معتبر و پرفروش شیرآلات هستند، بستگی دارد. در کل انتخاب وسایل تولیدشده توسط سازندگان معتبر و با کیفیت کاری بسیار منطقی است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا