خواندنی

چه استفاده هایی را می توانیم از رویال پس در بازی کلش رویال داشته باشیم؟

رویال پس یکی از بخش های مهم بازی کلش رویال به حساب می آید. این بخش دارای ماموریت های مختلف بوده و می تواند جوایز گوناگونی را برای شما به همراه داشته باشد. ماموریت هایی که در این بازی وجود دارند، در واقع نبردهای مختلفی هستند که می توانند برای شما هیجان بسیار زیادی را به همراه داشته باشند. علاوه بر هیجان استفاده هایی که می توانید از رویال پس داشته باشید، بسیار گسترده بوده و همین موضوع باعث شده است تا افراد زیادی به سمت شرکت در نبردها متمایل شوند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی جایزه ها و استفاده های مخصوص نبردها داشته باشیم و شما راحت تر بتوانید برای بازی کردن و وقت گذاشتن بر روی هر یک از ماموریت ها تمرکز کنید. تا انتهای این مطلب دنبال کننده ما باشید تا اطلاعات کاملی را درباره رویال پس به دست بیاورید.

با استفاده از رویال پس می توانید در بازی سریعا پیشرفت کنید

اصلی ترین کاربردی که رویال پس برای شما به همراه خواهد داشت این بوده که می توانید در بازی سریع تر از آن چه که فکر می کنید، پیشرفت داشته باشید. با هر ماموریتی که برای شما در نظر گرفته شده است، می توانید جایزه و پاداش تهیه کنید. این جوایز بسیار متنوع هستند و برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید، بسیار ضروری هستند. از این رو می توانیم اینطور بیان کنیم که نبردهایی که در رویال پس باید بگذرانید، راهی است تا با کمک آن ها بتوانید پیشرفت زیادی را داشته باشید و سریع تر در بازی به رشد دست پیدا کنید. پس به این نتیجه می رسیم که خرید رویال پس برای بالا بردن سرعت آپدیت بسیار ضروری می باشد.

RP شما افزایش پیدا می کند

دومین استفاده که می توانید از رویال پس در بازی کلش رویال داشته باشید، افزایش دادن RP است. افزایش ار پی به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید دسترسی های بیشتری را به امکانات بازی داشته باشید. اگر ار پی شما به ۱۰۰ برسد، در آن صورت می توانید اسکین های بازی را دریافت کنید و از سیزن های مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرند، نهایت بهره را ببرید. پس تا جایی که می توانید ماموریت ها را انجام دهید و از این طریق به صورت تدریجی آر پی خود را افزایش دهید.

تاج به دست می آورید

هر چقدر شما مراحل مختلفی را به انجام برسانید، به همان اندازه نیز پاداش های گسترده تری را دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال شما با انجام رویال پس و پشت سر گذاشتن مراحل رایگان آن می توانید تاج به دست بیاورید. هر ۱۰ عدد تاجی که در نبردها به دست می آورید را می توانید صرف خرید چیزهای کاربردی کنید. از جمله این موارد می توانیم به ترید توکن، گلد، ایموت و صندوق های مختلف اشاره داشته باشیم.

پس شما باید سعی کنید با موفقیت مراحل را پشت سر بگذارید و از این طریق تاج های زیادی را کسب کنید. شما می توانید تاج ها را در صندوق بازی کلش رویال ذخیره کنید و با رسیدن به مقدار مناسب، برای خرید انواع وسیله ها اقدام کنید. تمامی مواردی که تهیه می کنید، باعث پیشرفت شما خواهند شد.

چه استفاده هایی را می توانیم از رویال پس در بازی کلش رویال داشته باشیم؟

نکته مهمی که باید در مورد رویال پس بدانید

خیلی از شماها شاید سوالاتی را در ذهن خود داشته باشید. در این بخش می خواهیم یکی از این سوالات را با شما در میان بگذاریم که برای خیلی از افراد پیش می آید. شاید از خودتان بپرسید که آیا با وجود تمامی این امکانات رد کردن مراحل رایگان است یا خیر. در واقع جواب این سوال نسبی است. اگر شما تنها بخواهید مراحل اولیه را پشت سر بگذارید و به نوعی تمرین آزمایشی داشته باشید، نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. در واقع بخش رویال پس برای شما رایگان خواهد بود.

ولی به مرور زمان و با افزایش ماموریت ها، نیاز است تا شما برای ادامه دادن اقدام به خرید رویال پس الایت و رویال پس الایت پلاس کنید. مراحلی که دارای هزینه هستند، جوایز بیشتر و ارزشمندتری را در اختیار شما خواهند گذاشت و تصمیم با شماست که آیا می خواهید مراحل بعدی را با پرداخت هزینه باز کنید یا خیر. اکثر بازیکنان حرفه ای این فرصت را غنیمت می شمارند و هر فصل منتظر ماموریت های جدید و انجام آن ها برای پیشرفت بیشتر خود هستند.

چه استفاده هایی را می توانیم از رویال پس در بازی کلش رویال داشته باشیم؟

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی استفاده های رویال پس در بازی کلش رویال بپردازیم. زمانی که شما به نبرد در رویال پس می پردازید، راه را برای پیشرفت خودتان هموار می کنید؛ به گونه ای که می توانید بعدها نام خودتان را در بین بهترین بازیکنان کلش رویال به ثبت برسانید. هر چقدر مراحل بیشتری را پشت سر بگذارید، دستاوردهای زیادی نیز در اختیار شما قرار خواهند کرد.

همین دستاوردها راه را برای پیشرفت شما هموار می کنند. در این مطلب مهم ترین استفاده ها و کاربردهایی که در رویال پس می توانید مشاهده کنید را نام بردیم. اگر هنوز در این بازی حرفه ای نیستید و یا چیزی درباره ماموریت ها و نبردها نمی دانید، این مطلب می توانست به شما کمک بزرگی را کند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا