تجارت

ایمالز، جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی

دسترسی به سایت‌های معتبر مقایسه قیمت کالاها، همواره به کاربران کمک می‌کند تا در کمال آرامش و از خانه خود، به مقایسه هزینه خرید و مشخصات فنی محصولات مختلف بپردازند. کاربران با ورود به پلتفرم‌های جستجوگر کالا نظیر سایت ایمالز علاوه‌بر آگاهی از کلیه قیمت‌ها و آشنایی با ارزان‌ترین و گران‌ترین گزینه‌ها می‌توانند از نظرات سایر کاربران نیز بهره‌مند شوند؛ همچنین، دسترسی به هزاران فروشنده معتبر از سراسر کشور، از دیگر ویژگی‌های یک سایت مقایسه قیمت معتبر به‌شمار می‌رود. علاوه‌بر موارد گفته‌شده، پلتفرم‌های معتبر مقایسه قیمت باید ویژگی‌های خلاقانه دیگری را نیز به کاربران خود ارائه دهند تا مخاطب در سریع‌ترین زمان ممکن، به جمع‌بندی مناسبی برای خرید کالای موردنظر خود دست یابد. جهت بررسی و معرفی این پلتفرم کاربردی و جذاب با ما همراه باشید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک سایت مقایسه قیمت معتبر

امروزه باتوجه‌به پیشرفت سریع تکنولوژی و اهمیت هرچه بیشتر ذخیره زمان و انرژی، جستجوگرهای اینترنتی قیمت کالاها جایگاه ویژه‌ای نزد کاربران پیدا کرده‌اند. البته برخی از وب‌سایت‌های مقایسه قیمت نامعتبر، همواره با ارائه اطلاعات به‌روزنشده، درج اشتباه قیمت‌ها، رابط کاربری نامطلوب و البته ارائه اطلاعات ناکافی بسیاری از کاربران اینترنتی را سردرگم کرده‌اند. در همین راستا، بایستی به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سایت‌های معتبر مقایسه قیمت اشاره کنیم:

  1. نمایش تعداد فروشنده‌های هر کالا

  2. توانمندسازی کاربر با نمایش ارزان‌ترین و گران‌ترین قیمت

  3. طراحی سایت ریسپانسیو

  4. نمایش کالاهای مشابه

  5. نمایش نظرات کاربران

  6. تعبیه اعلان‌های تغییرات قیمت

  7. امکان فیلتر برندها و قیمت‌ها

  8. تعبیه گزینه‌های مرتب‌سازی کالاها

  9. گستردگی محصولات تحت پوشش

  10. درج دقیق مشخصات فنی محصولات

  11. آپدیت اطلاعات مربوط به هر محصول

  12. پشتیبانی کامل از مشتریان.

در ادامه، به بررسی برخی از ویژگی‌های فوق که یک سایت معتبر جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی باید از آن‌ها بهره‌مند باشد، خواهیم پرداخت.

نمایش تعداد فروشنده‌های هر کالا

یک پلتفرم مقایسه کالا بایستی تعداد فروشنده‌های هر محصول را به مخاطب خود نشان دهد؛ به‌عنوان مثال، اگر با ورود به صفحه اختصاصی یک گوشی همراه به عبارت «فروشنده‌ها ۱۴۵» برخوردید، بایستی بدانید که در این سایت جستجوگر کالا ۱۴۵ فروشنده مشغول فروش این مدل از موبایل هستند. پلتفرم‌های معتبر جستجوگر کالا، همچنین نام و آدرس فروشنده‌ها را نیز به کاربران نشان می‌دهند. سایت ایمالز که اولین و جامع‌ترین وب‌سایت مقایسه هزینه کالاها در ایران به‌شمار می‌رود، همواره اطلاعات مربوط به نام و آدرس تمامی فروشندگان پلتفرم خود را در اختیار کاربران قرار داده‌است.

توانمندسازی کاربر با نمایش ارزان‌ترین و گران‌ترین قیمت

پلتفرم‌های جستجوگر کالا که ارزان‌ترین و گران‌ترین قیمت هر مدل از کالاها را برای کاربران به نمایش درمی‌آورند، درواقع با توانمندسازی ذهنی مخاطب خود، امکان انتخاب بهترین فروشنده را برای وی مهیا می‌کنند. همچنین، مخاطب می‌تواند با بررسی نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی خود، شرایط دریافت هرچه سریع‌تر کالای انتخابی خود را فراهم کند. معمولاً یک سایت مقایسه قیمت معتبر، بهترین قیمت روز کالای موردنظر را به کاربران خود نشان می‌دهد تا افراد از هزینه واقعی محصولات مختلف آگاه شوند.

ایمالز، جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی

طراحی سایت ریسپانسیو

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم سایت‌های جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی، طراحی سایت واکنش‌گرا (ریسپانسیو) توسط آن‌ها است؛ به‌طوری‌که صفحات مختلف پلتفرم موردنظر، قابلیت نمایش متناسب با مرورگرهای انواع دستگاه‌های دیجیتال نظیر لپ‌تاپ، گوشی همراه و تبلت را داشته باشد. جالب است بدانید که صفحات اینترنتی برخی از وب‌سایت‌ها، تنها قابلیت نمایش استاندارد در لپ‌تاپ‌ها را دارند و در مرورگرهای گوشی‌های همراه، حالت به‌هم‌ریختگی پیدا می‌کنند؛ بنابراین، برای طیف گسترده‌ای از کاربران که با موبایل خود به دنبال مقایسه قیمت کالاهای مختلف هستند، بررسی صفحات مختلف این‌گونه سایت‌ها بسیار آزاردهنده خواهد بود.

نمایش کالاهای مشابه در یک سایت مقایسه قیمت

تصور کنید چنانچه فقط از مشخصات فنی یک مدل گوشی همراه آگاهی داشته باشید، مسلماً دایره انتخابتان بسیار محدود خواهد شد. از سوی دیگر، پیدا کردن گوشی‌های هم‌رده با مدل موردنظرتان نیز در موتور جستجوگر گوگل، کار آسانی نیست و قطعاً سردرگمی‌های زیادی سراغتان خواهد آمد. نکته جالب‌توجه اینجا است که در پلتفرم‌های معتبر جستجوگر کالاهای اینترنتی همانند سایت ایمالز، هنگام ورود به صفحه یک مدل از گوشی‌های همراه (یا دیگر کالاها)، بررسی صفحات محصولات مشابه نیز به شما پیشنهاد می‌شود. باتوجه‌به این قابلیت ویژه، افراد می‌توانند با مقایسه قیمت و کارایی محصولات مختلف مشابه، به بهترین جمع‌بندی ممکن برای خرید یک کالا دست پیدا کنند.

نمایش نظرات کاربران

کاربران همواره با بررسی نظرات کاربرانی که قبلاً به خرید یک محصول اقدام کرده‌اند، می‌توانند با اطمینان بیشتری برای خرید آن کالا اقدام کنند. به‌طورکلی، سایت‌های مقایسه قیمت وظیفه دارند تا نظرات محترمانه کاربران خود راجع‌به محصولات مختلف را در صفحه همان محصول، بی‌کم و کاست درج کنند.

امکان فیلتر برندها و قیمت

تعبیه فیلترهای مختلفی نظیر تعیین برند، بازه قیمتی، پربازدیدترین، گران‌ترین، ارزان‌ترین و جدیدترین محصول، کار جستجو در میان هزاران محصول و مقایسه قیمت‌ها را برای کاربران یک سایت جستجوگر کالا کاملاً ساده می‌کند. به لطف چنین فیلترهایی، غالباً کاربران با سرعت زیادی می‌توانند به مقایسه تمام ابعاد صدها کالای مختلف بپردازند.

گستردگی محصولات تحت پوشش یک پلتفرم مقایسه قیمت

هنگامی‌که برای خود و یا دیگر اعضای خانواده‌تان به دنبال مقایسه قیمت و کارایی‌های مدل‌های متنوع چندین کالای مختلف مانند یخچال، موتورسیکلت، تبلت، کتاب و یا اسباب‌بازی باشید، مسلماً رجوع به ده‌ها فروشگاه اینترنتی و فیزیکی مختلف، امری کلافه‌کننده خواهد بود. از همین رو، یک سایت معتبر جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی، بایستی اطلاعات فیزیکی و قیمتی ده‌ها هزار کالای متنوع را به‌طور کامل پوشش دهد؛ بدین ترتیب، کاربر با صرف کمترین انرژی و زمان ممکن می‌تواند تمامی نیازهای خود را سریعاً برطرف کند.

درج مشخصات فنی کالاها

در کنار ارائه قیمت دقیق و به‌روز هزاران مدل از کالاهای مختلف، درج مشخصات فنی ـ فیزیکی هر محصول نیز برای تمامی سایت‌های مقایسه قیمت از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از اطلاعاتی که در صفحه هر محصول، روی وب‌سایت‌های جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی بایستی ذکر شود، عبارت‌اند از:

  • ابعاد و اندازه

  • عکس کالا

  • توان کارکردی

  • برند سازنده

  • مدل کالا

  • لوازم جانبی قابل عرضه به همراه کالا

  • جنس محصول

  • رده سنی استفاده‌کننده.

بسته به هر محصول، نوع اطلاعات درج‌شده به‌عنوان مشخصات فنی ـ فیزیکی می‌تواند متفاوت باشد.

ایمالز، جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی

صرف کمترین انرژی و زمان با مراجعه به وب‌سایت‌های جستجوگر کالا

در گذشته، افراد برای آگاهی از مدل‌های مختلف صدها محصول متنوع بایستی به‌صورت فیزیکی در بازارها و مغازه‌ها حضور پیدا می‌کردند. در چنین فرآیندی، افراد هم متحمل هزینه‌های سنگین حمل‌ونقل می‌شدند و هم علاوه‌بر صرف زمان و انرژی زیاد، اطلاعات کاملی را از محصولات مختلف به‌دست نمی‌آوردند. اما با پیشرفت تکنولوژی، امروزه شاهد وجود سایت‌های معتبر مقایسه قیمت و مشخصات فنی کالاهای مختلف هستیم و کاربران می‌توانند در کمال آرامش، به مقایسه انواع مدل‌های به‌روز کالای مدنظرشان بپردازند. البته توصیه می‌کنیم برای دستیابی به یک مقایسه جامع، سراغ بهترین وب‌سایت‌های جستجوگر کالا در میان فروشگاه‌های اینترنتی که زمینه یک قیاس بی‌طرفانه و غیرسودجویانه را برای کاربرانشان فراهم می‌کنند، بروید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا