رمز ارز

آموزش بینگ ایکس از مبتدی تا پیشرفته در بینگ ایکس ایران

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های تریدرهای ایرانی، پیدا کردن یک صرافی مناسب است. متاسفانه اغلب صرافی‌های بین‌المللی به دلیل‌ها تحریم‌ها، اجازهٔ فعالیت به کاربران ایرانی را نمی‌دهند. همین موضوع باعث شده‌است تریدرهای کشور ما چالش‌های زیادی داشته باشند. خوشبختانه راهکارهایی در این زمینه وجود دارد. برای مثال، صرافی بینگ ایکس یک صرافی متمرکز بر انواع ارزدیجیتال است که به کاربران ایرانی نیز اجازهٔ فعالیت می‌دهد. جالب است بدانید صرافی bingx از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند!

معرفی بینگ ایکس

Bingx یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال است. این پلتفرم کار خود را در سال ۲۰۱۸ و در کشور سنگاپور شروع کرده و در حال حاضر نیز تعداد کاربران فعال آن به ۱ میلیون نفر رسیده است. bingx هیچ محدودیتی برای ایرانیان ندارد، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد با هویت خود در آن فعالیت داشته باشند. این مهم‌ترین دلیلی است که بینگ ایکس را به بهترین صرافی برای ایرانیان تبدیل کرده‌است. به جز ایرانیان، اغلب کاربران bingx از کشورهای کره، ژاپن، روسیه، ویتنام و تایوان هستند.

نوشته های مشابه

مزایا صرافی bingx چیست؟

به‌صورت کلی باید بدانید مزایای این صرافی تنها مختص ایرانیان نیست، اما نکتهٔ عالی آنجاست که هیچ تفاوتی میان کاربران کشورهای مختلف قائل نمی‌شود و همه به یک میزان می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند. در ادامه مهم‌ترین مزایای این صرافی را نام می‌بریم:

  • معاملهٔ اهرمی تا ۱۵۰ برابر سرمایهٔ اولیه

یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از bingx برای کاربران حرفه‌ای، این است که به آن‌ها اجازهٔ معاملهٔ اهرمی تا حداکثر ۱۵۰ برابر سرمایهٔ اولیه‌شان را می‌دهد. بسیاری از معامله‌گران حرفه‌ای فیوچرز هم به همین دلیل از bingx استفاده می‌کنند.

  • امکان اتصال به تریدینگ ویو و ترید لحظه‌ای

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای بینگ ایکس، امکان اتصال آن به تریدینگ ویو است. کاربران به‌راحتی می‌توانند اکانت خود را به پلتفرم تریدینگ ویو متصل کنند و به‌صورت مستقیم و لحظه‌ای با توجه به چارتشان، خریدوفروش انجام دهند.

  • اهداف بونوس و کوپن‌های مناسبتی

بونوس یک نوع هدیهٔ خاص از طرف صرافی‌هاست که در مناسبت‌های مختلف یا در زمان اولین معامله به تریدرها، اهدا می‌شود. bingx نیز این هدیهٔ جذاب را در شرایط گوناگون به کاربران خود (ایرانی یا غیرایرانی) می‌دهد.

  • دریافت کمترین کارمزد

مزیت جذاب دیگر این صرافی، کارمزد‌های بسیار پایین آن است. bingx در مقایسه با بسیاری از صرافی‌های دیگر، کارمزدهای کمتری از کاربران دریافت می‌کند.

آموزش بینگ ایکس از مبتدی تا پیشرفته در بینگ ایکس ایران

چرا صرافی بینگ ایکس بهترین گزینه برای ایرانیان است؟

حال که به‌صورت کلی با این صرافی و خدمات آن آشنا شدید، بهتر است بدانید چرا در حال حاضر bingx بهترین گزینه برای ایرانیان محسوب می‌شود:

  • پشتیبانی از زبان فارسی

اولین و مهم‌ترین دلیل این موضوع، پشتیبانی bingx از زبان فارسی است. احتمالاً اگر کمی با دنیای رمزارزها آشنا باشید، می‌دانید که اغلب صرافی‌ها چنین قابلیتی ندارند. متاسفانه اکثر آن‌ها حتی اجازهٔ فعالیت به کاربران ایرانی را نمی‌دهند. بنابراین هیچ نوع پشتیبانی هم از زبان فارسی ندارند. Bingx درواقع با هدف خدمات‌رسانی به کاربران آسیایی تأسیس شده‌است. از این رو ایرانیان نیز امکان استفاده از آن را دارند.

  • کاربران ایرانی می‌توانند با مدارک خود احراز هویت کنند

به دلیل تحریم‌های سراسری علیهٔ ایران، بسیاری از تریدرهای داخلی برای فعالیت در صرافی‌های مختلف، نیاز به مدارک جعلی دارند. درواقع هیچ صرافی با مدارک و هویت ایرانی به آن‌ها اجازهٔ فعالیت نمی‌دهد. از این رو مجبورند با هویت افراد دیگر در صرافی موردنظر خود فعالیت کنند. این موضوع چالش‌ها و مشکلات فراوانی برای تریدرهای کشور ما ایجاد کرده‌است. اما خوشبختانه بینگ ایکس این مشکل را ندارد! صرافی bingx امکان احراز هویت را به ایرانیان می‌دهد با هویت اصلی خود در آن معامله کنند. تنها کافی است با توجه به توضیحات سایت، مدارک خود را آپلود کنند.

باید بدانید بدون احراز هویت نیز می‌توان در این صرافی فعالیت کرد. با این حال اگر می‌خواهید از خدمات بیشتری برخوردار شوید، باید مراحل احراز هویت را تکمیل کنید. از خدماتی که bingx با ارائه مدارک هویتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌توان به افزایش سقف برداشت از ۱۰۰۰۰ دلار به یک میلیون دلار در ۲۴ ساعت شبانه‌روز اشاره کرد.

  • نیازی به وی‌پی‌ان نیست

فیلترشکن‌ها تبدیل به بخش بزرگی از کارهای روزانه کاربران ایرانی شده‌اند. متاسفانه چالش‌های مربوط به وی‌پی‌ان بسیار خسته کننده‌است. با این حال هیچ راهی نیست. صرافی بینگ ایکس این چالش را نیز ندارد، زیرا کاربران ایرانی بدون دردسر می‌توانند وارد سایت آن شوند.

  • خدمات متنوع

صرافی bingx خدمات بسیار متنوعی را به کاربران ایرانی ارائه می‌کند. از فعالیت در بازارهای مالی مختلف گرفته تا معاملات اسپات و فیوچرز و غیره، همگی شامل خدمات این سایت می‌شود. این موضوع باعث شده‌است کاربران ایرانی بدون هیچ دغدغه‌ای و به‌راحتی، تمام معامله‌های خود را در این صرافی انجام دهند.

آموزش بینگ ایکس از مبتدی تا پیشرفته در بینگ ایکس ایران

چرا باید از یک مجموعهٔ تخصصی، کار با bingx را یاد بگیریم؟

همین حالا اگر در اینترنت سرچ کنید، سایت‌های مختلفی هستند که نحوهٔ کار کردن با این صرافی را آموزش داده‌اند. نکتهٔ مهم اینجاست که هیچ یک از این سایت‌ها، به‌صورت تخصصی درزمینهٔ آموزش بینگ ایکس فعالیت نمی‌کنند و نکات ریز فعالیت را نیز در اختیار شما قرار نمی‌دهند. توصیهٔ ما این است که از همان ابتدا، آموزش خود را از یک سایت معتبر مانند بینگ ایکس ایران شروع کنید تا در ادامهٔ راه با هیچ چالشی مواجه نشوید.

بینگ ایکس ایران بهترین مجموعهٔ آموزشی مبتدی تا پیشرفته bingx

بینگ ایکس ایران یک مجموعهٔ ایرانی است که به‌صورت تخصصی درزمینهٔ آموزش bingx فعالیت می‌کند. این مجموعه با زبان فارسی، تمام نکات و موضوعات را در اختیار شما قرار می‌دهد و به‌صورت دائمی پشتیبانی می‌کند. به این صورت شما در هر زمان که بخواهید، می‌توانید سوالات خود دربارهٔ این صرافی بپرسید و بهترین جواب‌ها و راهنمایی‌ها را دریافت کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا