راهنمای سرمایه گذاران

آیا سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان در 1403 امکان پذیر است؟

سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان در 1403 شاید کمی غیر ممکن به نظر برسد. ما در این مقاله سعی کردیم تمام روش هایی که می توان با 20 میلیون تومان سرمایه گذاری کرد را در اختیار شما قرار می دهیم.

به گزارش تجارت امروز؛ سرمایه گذاری با ۲۰ میلیون تومان در ۱۴۰۳، موضوعی است که شاید شما هم به آن فکر کرده باشید. افرادی که به دنبال سرمایه گذاری با بودجه کم هستند نگران نباشند.

سرمایه گذاری با ۲۰ میلیون تومان در ۱۴۰۳

با ۲۰ میلیون تومان می توان گزینه های مختلفی را انتخاب کرد. در واقع سرمایه گذاری بیشتر به روحیات آدم ها بستگی دارد. شما اگر می خواهید انتخاب خوب و درستی داشته باشید قبل از همه چیز باید وضعیت بازاری که در آن سرمایه گذاری می کنید را بررسی کنید.

سرمایه‌گذاری در بازار سهام

بازار سهام یکی از بازارهای شناخته شده در کل جهان برای سرمایه‌گذاری است. افراد بسیاری با ورود به این بازار توانسته‌اند سرمایه‌های خود را چند برابر کرده و به سوددهی بالا برسند.

حضور در بازار بورس نیاز به تخصص و مهارت نیز دارد. سرمایه‌گذارانی که قصد حضور در بازار سهام را دارند می‌توانند با آموزش‌های مورد نیاز وارد این بازار شوند و سپس اقدام به سرمایه‌گذاری کنند. چراکه همانطور که گفتیم؛ حضور در این بازار مستلزم آموزش، مهارت، تخصص و تحلیل است.

خوشبختانه بازار سهام از جمله بازاری است که با هر مبلغی می توان در آن سرمایه گذاری کرد. پس نگران سرمایه گذاری در بازار سهام نباشید. این بازار شفلفیت اطلاعاتی بالای دارد که خیال شما را برای سرمایه گذاری راحت می کند.

سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها

صندوق‌های سرمایه‌گذاری یکی از روش‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری با پول کم است. درواقع صندوق‌های سرمایه‌گذاری روش غیرمستقیم سرمایه‌گذاری در بازار سهام است.

صندوق های سرمایه گذاری امروزه انواع مختلفی دارد که شما می توان درهر کدام حس امنیت و ارزش بیشتری نسبت به آن دارید، سرمایه گذاری خود را انجام بدهید. در ادامه به معرفی انواع صندوق های سرمایه گذاری می پردازیم.

صندوق‌ سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت

صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت گزینه خوبی برای سرمایه گذاری با ۲۰ میلیون تومان در ۱۴۰۳ است. ویژگی این صندوق: کم زیسک بودن آن است. افرادی که اهل ریسک بالا نیستند، و در عین حال سود بالا هستنذ به سراغ این صندوق بروند.

صندوق‌های بادرآمد ثابت دارایی حاصل از فروش واحدهای خود را به خرید اوراق با درآمد ثابت اختصاص می‌دهند و با سرمایه‌گذاری در سبد متنوعی از اوراق با درآمد ثابت، سپرده‌های بانکی و تعداد کمی سهام، به مشتریان خود سود می‌دهند.

صندوق سرمایه‌گذاری سهامی

صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی، عمده سرمایه حاصل از فروش واحدهای خود را در سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند. پس تحت تأثیر نوسانات بازار سهام هستند و سرمایه‌گذاری در آن‌ها ریسک بالاتری به نسبت سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بادرآمد ثابت دارد. بازدهی صندوق‌های سهامی به نسبت صندوق‌های بادرآمد ثابت بیشتر است و برای افرادی مناسب است که به دنبال سود بیشتر در قبال ریسک بیشتر هستند.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط

از آنجایی که ذات بازار‌های سهام معمولاً نوسانات زیادی دارد، بنابراین صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط به نسبت صندوق‌های با درآمد ثابت ریسک بیشتری دارد.

به طور کلی تلفیق دارایی‌های صندوق سرمایه‌گذاری مختلط به نسبت سایر صندوق‌ها بهتر ارزیابی می‌شود.

با توجه به اینکه صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط از نظر ریسک و سودهی در حد میانی قرار دارند، نه مناسب افراد ریسک گریز هستند و نه افراد ریسک‌پذیر.

سود و بازدهی این صندوق مناسب افرادی است که ریسک‌پذیری متوسط دارند. این افراد از طرفی دوست دارند شانس خود را برای داشتن سود بیشتر امتحان کنند و از طرفی هم می‌خواهند سود معقولی نیز داشته باشند.

صندوق سرمایه‌گذاری در طلا

شما اگر در این صندوق سرمایه گذاری کنید. دیگکر نیازی نیست که طلا و سکه را به صورت فیزیکی خریداری کنید. با توجه به بودجه ای که در این مقاله گفته شده است. صندوق طلا بسیار مناسب برای سرمایه گذاری با ۲۰ میلیون تومان در ۱۴۰۳ است.

صندوق‌های طلا باید حداقل ۷۰ درصد از دارایی خود را در گواهی سپرده کالایی سکه طلا، حداکثر ۲۰ درصد را در اوراق مشتقه مبتنی بر طلا و بقیه را در اوراق بادرآمد ثابت سرمایه‌گذاری کنند.

کسانی که مدیر این صندوق هستند دائما در حال تلاش برای بالا بردن بازده صندوق طلا برای مشتریان خود هستند. شما با این روش هم طلا دارید و اینکهه پول خود را در یک جای امن سرمایه گذاری کیرده اید و دیگر نیازی نیست نگران امنیت و دزدیه شدن طلای خود باشید.

خرید در بازار طلا گزینه ای مناسب برای بودجه کم

خرید کردن با سرمایه ۲۰ میلیون تومان متداول ترین روش برای سرمایه گذاری است. معمولا با ۲۰ میلیون تومان شما طلای نسبتا مناسبی را می توانید خریداری کنید و در زمانی که قیمت طلا در بازار افزایش پیدا کند، با فروش آن سود خوبی به دست می آورسد.

خرید ارز و سرمایه گذاری با ۲۰ میلیون تومان در ۱۴۰۳

در ایران با توجه به نوساناتی که سال های اخیر داشته است. بازار ارز بیش از همه چیز جذاب شده است. این نوساناتی که در بازار ارز وجود دارد باعث سودآوری می شود و اگر شما مهارت کافی برای سرمایه گذاری داشته باشید بازار خوبی برای شما است.

با این‌همه  باید توجه داشت که بازار ارز یکی از بازارهای پرریسک و پرنوسان به شمار می‌رود و عوامل مختلفی بر آن تأثیرگذار است. عواملی چون روابط خارجی، واردات و صادرات، سیاست‌های دولتی و سیاست‌های کلی بانک مرکزی.

خشک کردن میوه در خانه

خشک کردن میوه در خانه با سرمایه ۲۰ میلیون تومان بسیار گزینه خوبی می تواند باشد. شما با این بودجه ای که دارید میوه های موجود در این فصل را خریداری می کنید و به طور طبیعی یا با استفاده از دستگاه میوه ها را خشک کنید. با فروش این میوه خشک ها سود خوبی می توانید به دست بیاورید.

گلدوزی در خانه، سرمایه گذاری با ۲۰ میلیون تومان در ۱۴۰۳

شما اگر فردی با هنر باشید می توانید در خانه گلدوزی انجام بدهید و بعد با فروختن این گلدوزی ها سود خوبی به دست بیاوری. شمتا در ابتدا نیاز به آموزش گلدوزی داری و سپس ابزار مورد نیاز را خریداری می کنید و با تبلیغات و بازاریابی کار خود را می توانید شروع کنید.

آموزش دیدن برای خدمات آرایشی

شما اگر به دنبال سرمایه گذاری و کسب سود خوب هستید می توانید با توجه به بازار گرم صنعت آرایشی، یک آموزشی را که دوست دارید انتخاب کنید و سپس شروع به کار و خریدن وسیله کنید. این مورد هم برای آقایان و خانم ها گزینه ی خوب و طولانی مدتی محسوب می شود.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا