گردشگری

بهترین شرکت های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین روش‌های مهاجرت و اخذ اقامت کشور قبرس شمالی، خرید ملک در این سرزمین است. گرچه سیاست‌های دولت قبرس شمالی مبنی بر مهاجر پذیری این کشور است. به همین دلیل، خرید ملک در قبرس شمالی به مقصود مهاجرت و دریافت اقامت این کشور، فاقد پیچیدگی‌های اداری است.

گرچه ممکن است به نظر برسد که این مسیر بسیار آسان است و به تنهایی می‌توانید خرید ملک در قبرس شمالی را انجام دهید، اما توصیه‌ی اکید ما بر این است که به دلیل وجود ریزه‌کاری‌های قانونی در این کشور، حتما با یک وکیل معتبر و یا موسسه‌ی مهاجرتی معتبر کار خود را پیش ببرید.

با توجه به مزایایی که سفر به این کشور به خصوص برای ایرانیان دارد، افرادی که قصد خرید خانه در قبرس شمالی را دارند، به راحتی می‌توانند بدون نیاز به اخذ ویزا، با یک سفر کوتاه و نسبتا ارزان به این جزیره سفر کرده و ملک مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده و خریداری نمایند.

اما اگر به هر دلیلی نتوانستید خریدتان را به صورت حضوری انجام دهید، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که چگونه می‌توانید بهترین شرکت های ایرانی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی را پیدا کرده و خرید ملک مطمئنی را در قبرس شمالی انجام دهید. با ما همراه باشید.

روش‌های کلاهبرداری شرکت های خرید ملک در قبرس شمالی

قبل از اینکه به معرفی بهترین شرکت‌های ایرانی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی بپردازیم، بهتر است که از روش‌های کلاهبرداری توسط افراد سودجو مطلع گردید. با این کار تا حد زیادی امکان جلوگیری از سوء استفاده‌ی افراد کلاهبردار را دارید و خودتان از اموالتان محافظت کنید.

اکنون به برخی از روش‌های کلاهبرداری برخی از شرکت‌های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی اشاره می‌کنیم.

عدم انجام تعهدات

اکثر پروژه‌های مسکونی در قبرس شمالی، آفرها و شرایط ویژه‌ای برای پرداخت و … برای خریداران در نظر گرفته‌اند. برخی از شرکت‌های نامعتبر، بعد از اینکه ملک را به شما فروختند، به تعهداتشان عمل نمی‌کنند.

راه حل: توصیه می‌کنیم که ملک مورد نظرتان را به جای خرید از افراد متفرقه، از خود شرکت‌های مخصوص خرید و فروش که با شرکت‌های سازنده در تماس هستند، خریداری کنید.

فروش ملک غیر واقعی

شرکت‌های کلاهبردار، ممکن است عکس و فیلم از یک خانه‌ی لوکس و جذاب به شما نشان دهند و ادعا کنند که این ملک را زیر قیمت منطقه می‌فروشند. آن‌ها به قدری خوب این کار را انجام می‌دهند، که برخی افراد به آن‌ها اعتماد کرده و به صورت غیر حضوری سرمایه‌شان را در اختیار این کلاهبرداران قرار می‌دهند.

راه حل: تلاش کنید که حتما به صورت حضوری خرید کرده و از خرید آنلاین و غیر حضوری اجتناب کنید.

بهترین شرکت های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

فروش ملک به چند نفر

گاهی اوقات حتی با اینکه فرد به صورت حضوری اقدام به خرید ملک می‌کند، ممکن است فرد فروشنده با صاحب ملک تبانی کرده و ملکی که قبلا به شخصی فروخته را با با جعل سند، مجددا به شخص جدید بفروشند.

همچنین برخی از زمین‌ها هستند که سند ملکی آن‌ها هیچ مشکلی ندارند، بلکه از لحاظ کاربری به مشکل می‌خورند و فروشنده این مورد را به شما اطلاع نمی‌دهد.

راه حل: داشتن یک وکیل معتمد، تا حد بسیار زیادی می‌تواند شما را از این مشکلات دور کند.

موارد مذکور تعداد اندکی از روش‌های کلاهبرداری در مورد خرید ملک در قبرس شمالی هستند. بهترین راه برای جلوگیری از کلاهبرداری این است که یا از یک وکیل مطمئن در این امر کمک بگیرید و یا اینکه شخصا انواع سند ملکی در قبرس شمالی، مراحل خرید، تعهدات قانونی خود و فرد فروشنده و … را بدانید.

خدمات بهترین شرکت‌های فروش ملک قبرس شمالی

اغلب شرکت‌های معتبرِ ارائه دهنده‌ی خدمات خرید و فروش ملک در قبرس شمالی، خدمات زیر را به خریداران ارائه خواهند داد:

مشاوره‌ی خرید ملک

ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی، اولین خدمتی است که شرکت‌های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی باید به درستی انجام دهند. در این جلسه‌ی مشاوره، که ممکن است حضوری یا غیر حضوری برگزار شود، کارشناسان باید درباره‌ی انواع ملک، سند و شرایط قبل، حین و بعد از خرید ملک برای فرد خریدار توضیحات ارائه کنند. نیاز سنجی مشتری از موارد مهمی است که در این چلسه بررسی می‌شود.

شناسایی بهترین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری با خرید ملک در قبرس شمالی

اکنون که کارشناس شما از بودجه، نیاز و خواسته‌هایتان مطلع شده، باید در فایل‌های موجود جستجو کرده و بهترین ظرفیت‌ها را به شما پیشنهاد دهد. این موارد باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر حفظ شرایط شما، برایتان سودآور نیز باشد.

بنابراین جستجوی هدفمند، یکی از خدمات این شرکت‌های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی است.

شرح شرایط و آفرهای خرید ملک در قبرس شمالی

کارشناس شما باید به صورت دقیق اعلام کند که ملک مورد نظر شما امکان خرید نقدی یا اقساطی را دارد و مبالغ آن به چه صورت است. همچنین اگر آفری روی ملک وجود دارد، به شما اعلام نماید.

اعلام نوع سند و امکانات ملک مورد نظر

اسناد املاک در قبرس شمالی در انواع مختلفی وجود دارند. قبل از اینکه شما بخواهید وارد معامله برای خرید ملک شوید، باید از نوع سند آن و شرایطی که آن نوع سند برایتان به وجود خواهد آورد مطلع شوید. همچنین امکانات موجود در ملک باید به طور کامل برای شما شرح داده شود.

خدمات نهایی

خدمات نهایی که لازم است برای خرید ملک در قبرس شمالی به شما ارائه شود. شامل رزرو ملک، بازدید از ملک ( آنلاین و یا حضوری )، پیش پرداخت، قسط ‌بندی ( در صورت خرید قسطی )، انتقال سند مالکیت و… می‌باشد.

بهترین شرکت های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

بهترین شرکت های ایرانی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

کشور قبرس شمالی، کشوری در حال توسعه و رشد است. غیر از بافت قدیمی این کشور که بافتی سنتی دارد، سال‌هاست که ساخت املاک را شرکت‌های ساختمان سازی بر عهده دارند.

اکنون در کشور قبرس شمالی ، برخی از شرکت‌های سازنده‌ی مطرح و به نام دنیا با بهترین معماران، مهندس‌ها و سازه‌ها مشغول به فعالیت و ساختمان سازی هستند.

البته برخی از این شرکت‌ها، ساختمان‌هایی را از سال‌ها قبل در قبرس شمالی ساخته‌اند که قدمت آن‌ها به بالای ۴۰ سال می‌رسد. مطرح‌ترین این شرکت‌ها، شرکت اوزون است، که در شهر فاماگوستا ساختمان‌های مشهوری را ساخته که امتحان خود را برای مقاومت در برابر زلزله نیز پس داده است.

در لیست زیر، نام سازندگان برتر قبرس شمالی که بسیاری از پروژه‌های ساختمانی این کشور را ساخته‌اند مشاهده می‌کنید:

  • Northernland
  • Döveç
  • Afik Group
  • Uzun Group
  • Noyanlar Group
  • Dem’s

بعضی از ایرانی‌ها که قصد خرید خانه در قبرس شمالی را دارند، بر این باورند که مانند روند خرید ملک در ایران، اگر به صورت مستقیم خانه‌ی خودشان را از شرکت‌های سازنده بخرند، می‌توانند تخفیف خوبی دریافت کنند.

بهتر است بدانید که طبق قوانین قبرس شمالی، شرکت‌های سازنده به هیچ عنوان اجازه ندارند که با خریداران نهایی در ارتباط باشند. خریداران می‌توانند از طریق مراجعه به شرکت‌های خرید و فروش ملک، خانه‌ی مورد نظرشان را بخرند.

بهترین شرکت های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

مزایا خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی، از بسیاری نظرها، یک کشوری رویایی برای افراد دنیا است. هر شخصی به دلیل خاصی به این کشور مهاجرت می‌کند. مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق خرید ملک و … از جمله دلایل افراد برای زندگی و مهاجرت به قبرس شمالی است.

هر یک از این روش‌ها، مزایای خاص خود را برای فرد مهاجر به همراه دارد. در لیست زیر، مزایای عمومی مهاجرت و زندگی و همچنین خرید ملک در قبرس شمالی را مشاهده می‌کنید:

  1. امکان دریافت اقامت دائم
  2. پایین بودن هزینه‌های زندگی
  3. امکان تحصیل در دانشگاه‌های معتبر و بین المللی
  4. داشتن بیش از ۳۰۰ روز آفتابی
  5. قیمت اندک املاک در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی حوزه‌ی دریای مدیترانه
  6. نزدیکی جغرافیایی به ایران
  7. امکان تحصیل و دریافت خدمات درمانی رایگان
  8. امکان خرید اقساطی ملک
  9. اقتصاد رو به پیشرفت این کشور
  10. نزدیکی فرهنگی به ایران
  11. عدم نیاز به اخذ ویزا برای ایرانیان
  12. آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای
  13. داشتن طبیعت بکر و سواحل جذاب

جمع بندی

خرید ملک در قبرس شمالی، یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کشور قبرس شمالی است. گرچه قوانین در این کشور بسیار آسان است؛ اما نکات مهمی وجود دارد که اگر به آن‌ها مسلط نباشید ممکن است سرمایه‌ی خود را از دست بدهید.

به همین دلیل است که توصیه می‌شود در این مسیر، حتما از افراد خبره و معتمد درخواست راهنمایی و کمک کنید. در این صورت نه تنها سرمایه‌ی شما حفظ می‌شود، بلکه در کمترین زمان ممکن می‌توانید از سرمایه گذاری خود در زمینه‌ی خرید ملک، سود کسب کنید.

شما در ابتدای خرید ملک در این سرزمین شگفت انگیز، اقامت موقت دریافت کرده و پس از تمدید اقامت موقت به تعداد سال‌های مشخص و رعایت قوانین و مقررات قبرس شمالی، می‌توانید اقامت دائم این کشور را بدست آورید.

توجه داشته باشید که پروسه‌ی خرید ملک و یا دریافت اقامت، یک محدوده‌ی زمانی مشخصی دارد. همچنین قیمت‌های املاک در شهرها و مناطق مختلف تا حدودی مشخص است.

منابع:

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا