تجارت

بهترین فروشگاه برای خرید سافت استارتر کجاست؟

یکی از لوازمی که امروز کارایی بسیاری در صنعت دارد و برای خرید آن باید دقت بسیاری شود تا به الکتروموتورها آسیبی نرسد سافت استارتر است. در واقع وظیفه این دستگاه شروع کننده عملکرد موتور است که باعث افزایش طول عمر و استحکام موتورها و پمپ ها ، جریان گشتاور مکانیکی بالا در هنگام راه اندازی ، کاهش تنش و استرس به تجهیزات انتقال و کوپلینگ ها ، جلوگیری از سوختن موتور در جریان های بالا و … می شود. پس باید در نظر داشت که سافت استارتر یک وسیله مهم و تاثیرگذار در صنایع است. این بدان معناست که باید انتخاب برند و خرید سافت استارتر از فروشگاه یا مجموعه ای باشد که علاوه بر محصول دارای کارشناسان حرفه ای باشد.

انواع سافت استارتر

سافت استارتر ها بر اساس کاربری به چند دسته تقسیم می شوند. در ادامه به آشنایی با انواع آنها می پردازیم

سافت استارتر تکفاز

از این مدل برای راه اندازی موتور های الکتریکی تکفاز که از جریان متناوب ۲۲۰ ولت پشتیبانی می کنند استفاده می شود. این باعث می شود که موتور بصورت تدریجی و با کاهش شتاب به سرعت مناسب برسد و باعث افزایش طول عمر ، کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از خرابی های ناگهانی می شود.

سافت استارتر دو فاز

از سافت استارتر دو فاز برای راه اندازی موتورهای سه فاز القایی می توان استفاده کرد. در این موتور ها برای کنترل ورود دو فاز از تریستور استفاده می شود و فاز سوم هم بصورت مستقیم به موتور وصل می شود. در هنگام راه اندازی سافت استارتر ولتاژ دو فاز را به تدریج افزایش می دهد.

سافت استارتر سه فاز

در سافت استارتر های سه فاز هر یک از فاز ها دارای دو تریستور هستند که در مقایسه با دو فاز در حالت بالانس قرار دارد. از سافت استارتر سه فاز در شرایط راه اندازی سخت استفاده می شود که بهینه ترین حالت کنترل راه انداز را ارائه می دهد.

سافت استارتر آنالوگ

سافت استارتر آنالوگ از مدل های ابتدایی و بسیار ساده است. این مدل هیچ گونه صفحه نمایشی ندارد و پارامتری به ما نشان نمی دهد و بصورت تک سوییچ عمل می کند

سافت استارتر دیجیتال

سافت استارتر دیجیتال نمونه پیشرفته است که با توجه به دارا بودن صفحه نمایش و دکمه های مربوطه راه اندازی و کار با دستگاه را بسیار آسان می کند. از قابلیت های این مدل می توان به نمایش جریان ، توان ، دما ، امکان برنامه ریزی ، تنظیم ورودی و خروجی و… است.

بهترین فروشگاه برای خرید سافت استارتر کجاست؟

برندهای سافت استارتر

  • سافت استارتر زیمنس Siemens (این برند پر فروش آلمانی متنوع ترین محصول را در این زمینه دارد)

  • سافت استارتر دانفوس Danfos (دانفوس در سال ۱۹۳۳ در دانمارک شروع به فعالیت کرد )

  • سافت استارتر اشنایدر Schneider (اشنایدر فرانسه با رنج توانی ۰.۳۷ تا ۹۰۰ کیلووات)

  • سافت استارتر ای بی بی ABB (این برند فنلاندی با جریان نامی ۳ الی ۱۰۵ آمپر و لتاژ ۲۰۸ الی ۶۰۰ ولت روانه بازار می شود)

  • سافت استارتر Aucom (سافت استارترهای اوکام به دو دسته ولتاژ ضعیف و متوسط تقسیم می شود)

  • سافت استارتر وگ WEG (این برند سافت استارتر های خود را با استفاده از فناوری cutting-edge ارائه می کند)

  • سافت استارتر سانترنو Santerno (سانترنو ایتالیا با بیش از ۴۰ سال سابقه یکی از برندهای محبوب در ایرران است)

  • سافت استارتر اموترون Emotron (سافت استارتر یکی از محصولات این شرکت سوئدی است که در حدود ۳۵ سال سابقه دارد)

خرید سافت استارتر از فروشگاه توان صنعت

هر یک از مدل های سافت استارتر دارای ویژگی های خاصی هستند که برای برنامه های منحصر به فرد خود مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین برای انتخاب بهترین سافت استارتر باید به نکات زیر توجه کرد.

  • مشخصات درج شده روی پلاک موتور الکتریکی

  • زمان شروع و توقف

  • حفاظت در برابر اضافه بار

  • محدوده ولتاژ خط

  • نوع محفظه

در واقع متوجه این موضوع می شویم که انتخاب و خرید سافت استارتر بسیار مهم است. بنابراین ما به شما خرید سافت استارتر از فروشگاه توان صنعت را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه بزرگ وارد کننده و نمایندگی انواع سافت استارتر و حتی سایر محصولات صنعتی مثل الکتروموتور، اینورتر، انواع پمپ ها و … در ایران است. این موضوع باعث شده که کارشناسان توان صنعت تخصص بیشتری نسبت به سایر شرکت ها یا فروشگاه ها داشته باشند و بتوانند از صفر تا صد شما را برای خرید یک سافت استارتر مناسب با شرایطتان راهنمایی کنند. فروشگاه توان صنعت فقط یک فروشنده محصولات صنعتی نیست بلکه یک راهنما و مشاور عالی برای شماست تا خرید دقیق تر و مطمئن تری داشته باشید. تماس با توان صنعت ۰۲۱۳۳۹۰۳۴۷۰

۵/۵ - (۱ امتیاز)

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا