راهنمای سرمایه گذاران

معرفی قوانین نوشتن و تولید محتوا در خانه

دانستن قوانین نوشتن و تولید محتوا، برای کسانی که شرایط رفتن از خانه را ندارند، و می خواهند در منزل خود مشغول باشند، بسیار گزینه خوبی است.

به گزارش تجارت امروز؛ نوشتن و تولید محتوا جز مشاغل به روز و پردرآمد است. شما اگر علاقه به کاری دارید، که بتوانید سریع در آن رشد کنید، و درآمد مناسبی داشته باشید، این شغل می تواند گزینه خوبی باشد.

قوانین نوشتن و تولید محتوا که هر نویسنده ای باید از آن پیروی کند

نوشتن تولید محتوا نیازمند رعایت قوانین درست و اصول نگارشی است، که هر نویسنده ای باید بداند و رعایت کند. نوشتن و تولید محتوا نیاز به یک ذهن خلاق دارد تا خواننده بتواند با آن حس و حالی تازه و جدید را تجربه کند. در این بخش به معرفی قوانین نوشتن و تولید محتوا می پردازیم.

یک قلاب ایجاد کنید که توجه آنها را جلب کند

شما سه ثانیه فرصت دارید تا خوانندگان را بعد از تیتر درگیر نگه دارید. جمله اول همچنین در تعیین اینکه آیا بقیه مطالب شما را می خوانند یا خیر، نقش دارد. در نتیجه، باید توجه خواننده را جلب کند و به آرامی او را به اولین نقطه شما هدایت کند.

تحقیق و مطالعه زیادی داشته باشید

تحقیق خود را انجام دهید شما باید دانش گسترده ای در مورد موضوعی که در مورد آن می نویسید، به خصوص در بازار B2B داشته باشید. برای ایجاد اعتبار و پشتیبانی از ادعاهای خود، آمار، داده‌ها و معیارهایی را در نظر بگیرید.

روی یک هدف واحد تمرکز کنید.

شما باید حداقل یک پیام کلیدی را که می‌خواهید قبل از ایجاد محتوای خود منتقل کنید، شناسایی کنید. این را در هنگام نوشتن در نظر داشته باشید و تا حد امکان محتوای خود را به اصل مطلب مرتبط کنید.

با لحنی منحصر به فرد بنویسید.

در نوشتن و تولید محتوا به لحن خود دقت کنید. محتوایی که منتشر می‌کنید صدای شرکت شماست. و باید منحصر به شخصیت شرکت شما باشد. مهم است که لحن نوشته خود را با مخاطبان هدف، اهداف تجاری و شخصیت برند هماهنگ کنید.

بهینه سازی محتوای دیجیتال

بهینه سازی محتوای دیجیتال در نوشتن و تولید محتوا مهم است. بهترین محتوای دیجیتال اغلب از پاراگراف های کوتاه، جملات کوتاه و لیست های گلوله ای تشکیل شده است. محتوای دیجیتال همچنین باید با استفاده از بهترین شیوه های سئو و آخرین استراتژی های محتوای سئو برای جستجو بهینه شود.

کار خود را ویرایش کنید

نوشتن و تولید محتوا در مرحله ویرایش

پس از ایجاد اولین پیش نویس، به عقب برگردید و در نظر بگیرید که چگونه می توانید لبه های ناهموار نوشته خود را جلا دهید. در بیشتر موارد، نوشتن با انجام یک یا دو دور ویرایش بهبود می‌یابد – حتی زمانی که توسط سازندگان محتوای با تجربه تهیه شده باشد.

نوشتن و تولید محتوا توسط قوانین موتور جستجو

قوانین برای نوشتن محتوا می تواند حیاتی باشد. ایجاد وبلاگ برای یک وب سایت نسبتاً با کارهای دیگر صنایع انتشار متفاوت است. گاهی اوقات، روزنامه نگار بودن باعث نمی شود که یک نویسنده محتوای عالی باشد.

قوانین، پویایی ها و اصول خاصی در نوشتن محتوا وجود دارد. اگر به طور اتفاقی با مقالاتی آنلاین برخورد کرده اید، مواردی به نام شیوه ها و استراتژی های سئو وجود دارد که برای نوشتن محتوا انجام می شود. این مجموعه دستورالعمل ها باید برای ایجاد ترافیک پیاده سازی شود.

برای مخاطب بنویسید نه برای علاقه شما

در نوشتن و تولید محتوا وادار کردن خود به نوشتن چیزی که دور از علاقه شماست یک هنجار است، اما باید به آن رسیدگی شود. برای پیشرفت، باید برند تجاری را مطالعه کنید و در مورد اهداف و چشم انداز آن صحبت کنید.

البته نوشتن مقاله برای برند باید متناسب با مخاطب باشد. به این فکر کنید که بازار هدف چه می خواهد و چیزی بسازید که آنها را مورد علاقه خود قرار دهد. در غیر این صورت، شما باید اطلاعات ضروری را به مخاطبان خود بدهید تا به آنها کمک کنید و در نهایت آنها را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید.

انجام تحقیقات بازار می تواند به شما در شناسایی مخاطبان مناسب و اطلاعات مربوط به آنها کمک کند. قبل از اینکه انگشتان خود را روی صفحه کلید خود قرار دهید، به این فکر کنید که چه چیزی و چرا سعی می کنید آنها را دراز کنید.

پس از جمع آوری داده های جمعی، یک محتوا را پیش نویس کنید و از خود بپرسید که چگونه می توانید با کلمات خود بر آن افراد تأثیر بگذارید. علاوه بر این، هدف محتوای خود را تعمیم ندهید. آن را کامل کنید و چیزها را در جزئیات قرار دهید.

رسیدن به زیرمجموعه برند شما محتمل است، اما به یاد داشته باشید که تا حد امکان بر مصرف کنندگان احتمالی تمرکز کنید. در نهایت، یک محتوای قابل دسترس و خوش نوشته در نهایت در صدر قرار می گیرد و منجر به ترافیک مطلق می شود.

آن را ساده و در عین حال پیچیده نگه دارید

هدف اصلی نوشتن و تولید محتوا شما اطلاع رسانی به طیف وسیعی از مردم در سراسر اینترنت در مورد برند است. نوشتن یک محتوا با اختصار یک امر ضروری است، اما مطمئن شوید که تمام جزئیات مربوطه را ثبت کنید تا در مسیر نوشتن قرار بگیرید.

اگر موضوع شما جزییات ساده ای را ارائه می دهد، در اطراف بوش قرار نگیرید. ریختن آن موضوع را مستقیماً توضیح دهید و راهکارهای لازم را برای آنها ارائه دهید. با این وجود، نوشتن یک محتوای مختصر به این معنی نیست که اجازه دهید حیوان خانگی شما از بالای صفحه کلید شما راه برود.

با این حال، همیشه از عبارات و کلمات آشنا در مورد نکات مهم برای افزایش خوانایی استفاده کنید. از سوی دیگر، برای برخی از نویسندگان هنگام نوشتن برخی محتوا، تسخیر نفس غریزی است، اما در آن زیاده روی نکنید.

درست مانند آنچه قبلاً ذکر کردم، یک نابغه خلاق می تواند به این کاردستی طعم بدهد. این پیچیدگی نوشتن را افزایش می دهد و آن را از نظر سبک غنی می کند. با این حال، اجازه ندهید که به حدی برسد که خوانندگان مجبور به گرفتن فرهنگ لغت برای اسکن تعاریف شوند.

محتوای شما به صورت آنلاین منتشر می شود، بنابراین توسط یک مخاطب در مقیاس بزرگ مصرف می شود که توسط گروهی از کارشناسان دانشگاهی محدود نمی شود.

اگرچه برخی از صنایع شرکتی زبان آکادمیک را تمرین می کنند، اما همیشه یک لحن محاوره ای از محتوا را برای درک همه حفظ کنید. هیچ کس نمی خواهد در جستجو تلاش کند، به خصوص اگر باعث ناراحتی شود.

برای درک بیشتر، جملات مبتنی بر SEO نباید بیش از ۲۰ کلمه با محدودیت شش جمله در یک پاراگراف داشته باشند. زیرنویس های بیش از حد در جملات به شدت دلسرد می شوند زیرا موتور جستجو ممکن است برای درک آن مشکل داشته باشد.

اقتدار ایجاد کنید

اگر می‌خواهید با محتوای خود متمایز شوید و مزیت رقابتی ایجاد کنید، باید محتوایی ایجاد کنید که واجد شرایط ساختن آن هستید. در مورد چیزهایی بنویسید که در آنها متخصص مطلق هستید و جرأت شیرجه رفتن را دارید، فقط سطح را خراش ندهید.

نکات واضح و قانع کننده را بیان کنید و به خوانندگان نشان دهید که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

به هر حال: تولید محتوای شما باید تخصص شما را به نمایش بگذارد، اما این بدان معنا نیست که شما باید همه چیز را در مورد هر چیزی بدانید. با کارشناسان تماس بگیرید و از آنها بخواهید که وبلاگ های مهمان بنویسند.

دقیق باشید

نوشتن و تولید محتوا در مرحله تحقیق و صحت

می دانید چه چیزی حتی بدتر از محتوای متوسط ​​است؟ اخبار جعلی

اکنون، من پیشنهاد نمی‌کنم که همه تولیدکنندگان محتوا که محتوای متوسطی منتشر می‌کنند، عمداً حقایق جعلی را در محتوای خود تزریق می‌کنند (اگرچه، متأسفانه، برخی قطعاً انجام می‌دهند و اغلب برای انجام این کار به آنها پول می‌دهند). با این حال، برخی از افراد فقط از انجام تکالیف خودداری می کنند.

اگر قصد دارید محتوایی ایجاد کنید که واقعاً خوانده شود، قطعاً باید! درباره هر چیزی که می نویسید تحقیق کنید.از منابع معتبر استفاده کنید.بررسی کنید که آیا اطلاعات شما واقعی، پشتوانه داده ها تحقیق شده است.نظر یک واقعیت نیست. و همه متخصص نیستند.

سودمند بنویسید

همانطور که در حال تولید نوشتن و تولید محتوا هستید، از خود بپرسید:

  • این چقدر برای مخاطبان من مفید است؟
  • چقدر به جایی که آنها در حال حاضر در آن هستند اعمال می شود؟
  • آیا من راهنمایی روشنی در مورد مراحلی که باید برای رسیدن به هدف یا حل مشکل خود بردارند ارائه می کنم؟
  • آیا من به سوالات آنها بهتر و متفاوت از بقیه پاسخ می دهم؟
  • آیا به آنها نشان می دهم که دقیقاً به چه چیزی نیاز دارند؟

به آنها کمک کنید تا اقدام کنند

مخاطبان شما تشنه دیدگاه تخصصی شما هستند، اما آنها به دنبال دایره المعارفی در مورد موضوع خاصی نیستند. آنها فقط می خواهند بدانند چه کار کنند.

اغلب اوقات، آنها به دنبال اطلاعات کافی برای کمک به قدم بعدی یا تصمیم گیری هستند. به آنها کمک کنید تا برای رسیدن به اهداف خود اقدام کنند: آن را به تکه های کوچک تقسیم کنید و نکات و توصیه های دقیق و کاربردی ارائه دهید.

تحقیقات سئو را انجام بدهید

  • برخی از سوالاتی که ممکن است خواننده ایده آل شما بر اساس مبارزات و اهداف آنها داشته باشد را یادداشت کنید.
  • در مورد آن سوالات تحقیقی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner، KWfinder، SEMRush، Moz Keyword Explorer یا Ahrefs استفاده کنید.
  • کلمه کلیدی خود را در گوگل تایپ کنید و پرس و جوهای پر شده خودکار را یادداشت کنید. یا به سادگی به پایین صفحه بروید و بخش جستجوهای مرتبط را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بررسی کنید.
  • شما به دنبال کلمات کلیدی هستید که حجم جستجوی ماهانه قابل توجهی (MSV) و دشواری منطقی کلمه کلیدی، مطابق با اختیارات دامنه شما دارند. اگر مدت زیادی است که وبلاگ نویسی نکرده اید و اعتبار دامنه شما هنوز پایین است، بهترین کار این است که کلمات کلیدی طولانی و کم حجم (۲۰۰-۱۰۰۰ MSV) را با حداقل مشکل کلمه کلیدی (<30) هدف قرار دهید. این به شما شانس خوبی در رتبه بندی کلمات کلیدی و ارائه محتوای خود در مقابل مخاطبان می دهد.

تنظیم زمان انتشار

آیا انتشار فقط زدن یک دکمه و انجام آن نیست؟ بله یا خیر. اگر تازه شروع کرده‌اید، می‌توانید فوراً قطعه خود را بارگذاری کنید. یا، می‌توانید با برنامه‌ریزی برای زمان بهینه، تأثیر آن را به حداکثر برسانید.

اگر مدتی در آن بوده اید و به یک برنامه منظم انتشار متعهد هستید، مخاطبان شما انتظار دارند که پست های شما را در زمان های خاص مشاهده کنند – قطعا باید سعی کنید به آن پایبند باشید!

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا