راهنمای سرمایه گذاران

سرمایه گذاری پرسود و مطمئن

حلال‌فاند یک پلتفرم برای سرمایه گذاری پرسود و مطمئن است. پروژه‌ها و طرح‌ها در حلال فاند دارای ضمانت‌نامه‌های تعهد پرداخت هستند.

بنابراین افراد می‌توانند با خیالی آسوده سرمایه خود را برای رشد روز افون به حلال فاند بسپارند. تعداد پروژه‌های موفق به پایان رسیده در حلال فاند بیشتر از ۴۶۰ مورد است که اعتماد روز افزون سرمایه‌گذارن به این پلتفرم را نشان می‌دهد.

مزایای سرمایه‌گذاری در حلال‌فاند

حلال‌فاند یک فرصت سرمایه گذاری پرسود و مطمئن را برای افراد فراهم می‌کند. سرمایه‌گذاری در پروژه‌های موجود در این شرکت مزایای زیادی برای سرمایه‌گذاران دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • حداقل سود سرمایه‌گذاری در حلال فاند ۳۰ درصد است.
  • سرمایه گذاری در حلال فاند تضمین شده بوده و با حداقل ریسک همراه است . این بدین معناست که تمام پروژه‌های این شرکت از ضمانت‌نامه تعهد پرداخت از بانک‌ها و صندوق‌های پژوهش و فناوری برخوردار هستند.
  • سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های موجود در حلال فاند، سود کاملاً شرعی و حلال دریافت کنند.
  • این مجموعه برای انجام پروژه‌های سرمایه گذاری پرسود و مطمئن از شرکت فرابورس ایران مجوز قانونی و معتبر دریافت کرده است.

ماموریت حلال‌فاند

این پلتفرم ماموریت دارد تا بستری امن و قابل‌اعتماد برای سرمایه‌گذاری پرسود در کسب‌وکارهای مولد فراهم کند. این شرکت از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرد و با تمرکز بر تامین سرمایه جمعی موفق شد در سال گذشته عملکرد درخشانی را در کارنامه خود ثبت کند.

این مجموعه سرمایه بیش از ۶۴۴ پروژه مختلف را با همکاری مردم و شرکت‌های مختلف تامین کرده و بالغ بر۴۶۰ مورد پروژه به پایان رسیده با نرخ موفقیت ۱۰۰% در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

حلال فاند تا کنون بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان اصل سرمایه و بیش از ۶۵ میلیارد تومان سود حاصل از آن را به سرمایه‌گذاران بازگردانده است.

سرمایه‌های جمع‌آوری‌شده در این مجموعه فقط در اختیار پروژه‌های تولیدی و صادراتی قرار می‌گیرد و به هیچ‌وجه صرف فعالیت‌های سوداگرانه و غیرمولد نخواهد شد.

سرمایه گذاری پرسود و مطمئن

جزئیات همکاری و سرمایه گذاری پرسود و مطمئن در حلال‌فاند

سرمایه‌پذیران به‌منظور درخواست سرمایه در ابتدا باید درخواست خود را برای تقاضای تامین مالی جهت انجام فعالیت تولیدی ثبت کنند. زیرا درصورت عدم ثبت تقاضای تامین مالی، مبادله سرمایه براساس قوانین اسلامی صورت نمی‌گیرد و درنتیجه حلال فاند قادر به همکاری با آن‌ها نخواهد بود.

پس از ثبت درخواست تقاضا توسط سرمایه‌پذیری که در بخش تولیدی اقتصاد فعال است، یکی از صندوق‌های پژوهش و فناوری ریاست جمهوری این سرمایه‌پذیر را اعتبارسنجی می‌کند؛ درصورت مثبت‌بودن نتیجه اعتبارسنجی و دریافت ضمانت‌نامه، طی ۵ روزکاری این پلتفرم سرمایه موردنیاز سرمایه‌پذیر را تامین خواهد کرد.

سرمایه‌گذاری در این شرکت فقط به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و افراد برای شرکت در پروژه‌های سرمایه گذاری پرسود و مطمئن باید به سایت این مجموعه به آدرس www.halalfund.ir مراجعه کنند. البته قبل از انجام هر کاری توصیه می‌شود سرمایه‌گذاران از جزئیات سرمایه‌گذاری ازجمله موضوع، مدت زمان، مقدار سرمایه، سود مشارکت و جزئیات پرداخت مطلع شوند. این اطلاعات بر روی سایت، کانال، ربات و اینستاگرام وجود دارد.

سپس سرمایه‌گذاران باتوجه‌به طرح‌های‌ مالی موجود در این پلتفرم، می‌توانند پروژه موردعلاقه خود را برگزینند. در نهایت با عقد قرارداد و دریافت ضمانت‌نامه‌های صندوق‌های پژوهش و فناوری ریاست جمهوری فرآیند سرمایه‌گذاری تکمیل می‌شود.

سرمایه گذاری پرسود و مطمئن

مراحل سرمایه‌گذاری در حلال‌فاند

حلال فاند برای انجام پروژه‌ها تاییدیه‌های لازم را از شرکت فرابورس ایران اخذ کرده است و فعالیت‌های خود را براساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و آیین‌نامه‌های فرابورس انجام می‌دهد. به‌طور کلی شرکت در پروژه‌های سرمایه گذاری پرسود و مطمئن ازطریق این پلتفرم بسیار ساده خواهد بود. برای انجام این‌کار باید سرمایه‌گذاران مراحل زیر را پشت سر بگذارند:

عضویت و احراز هویت

اولین مرحله برای سرمایه‌گذاری مطمئن در این پلتفرم ثبت‌نام سرمایه‌گذار درنظر گرفته می‌شود. با عضویت سرمایه‌گذار در این پلتفرم، یک پنل سرمایه‌گذاری برای او در سایت ایجاد خواهد شد.

انتخاب طرح یا پروژه سرمایه‌گذاری

در مرحله دوم سرمایه‌گذاران می‌توانند با بازدید از طرح‌های منتشرشده در این پلتفرم، طرح موردنظر خود را برگزینند. پس از انتخاب طرح موردنظر، سرمایه‌گذار باید گزینه سرمایه‌گذاری را انتخاب کند و مبلغ موردنظر خود را بپردازد.

عقد قرارداد سرمایه‌گذاری

پس از انتخاب طرح موردنظر سرمایه گذاری و واریزکردن مبلغ سرمایه، سرمایه‌گذاران این امکان را دارند تا تقویم بازپرداخت سود را ببینند. سرمایه‌گذاران درصورت تایید پرداخت موفق، نسخه دیجیتالی قرارداد با سربرگ، امضای مدیرعامل، امضای عضو هیئت مدیره و مهر شرکت را دریافت خواهند کرد.

درصورتی‌که سرمایه‌گذاران نسخه کاغذی قرارداد را در سامانه برگزینند، باید اطلاعات صحیح پستی خود را وارد کنند و پس از ۱۰ روز کاری نسخه کاغذی قرارداد ازطریق پست برای آن‌ها ارسال می‌شود.

پایان دوره جمع‌آوری و گواهی شراکت

در مرحله سوم پس از جمع‌آوری سرمایه موردنیاز برای انجام پروژه، وجوه به حساب سرمایه‌پذیران واریز خواهد شد. در این مرحله شرکت فرابورس برای سرمایه‌گذاران گواهی شراکت در پروژه‌های سرمایه گذاری پرسود و مطمئن صادر می‌کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند این گواهی را ازطریق صفحه خود در این سکو دریافت کنند.

بازگشت سرمایه و پرداخت سود مطمئن

سرمایه‌گذاران براساس نوع توافق، نرخ سود سالانه را به‌صورت دوره‌ای در طول مدت اجرای طرح  دریافت می‌کنند. پس از پایان پروژه، اصل سرمایه و سود حاصل  به‌صورت کامل با سرمایه‌گذاران تسویه خواهد شد. بنابراین سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری پرسود خود لذت خواهند برد.

سرمایه گذاری پرسود و مطمئن

جمع‌بندی

حلال‌فاند به‌عنوان یک پلتفرم سرمایه‌گذاری برای کسب‌وکارهای مولد و پروژه‌های تولیدی و صادراتی به‌صورت قانونی و شرعی، تامین سرمایه انجام می‌دهد. در واقع این شرکت بستری امن برای سرمایه گذاری فراهم کرده است که سرمایه‌گذاران با عضویت در آن می‌توانند به‌صورت سالانه حداقل ۳۰ درصد سود دریافت کنند. اصل سرمایه و سود حاصل از آن پس از اتمام پروژه توسط این مجموعه به سرمایه‌گذار اعطا می‌شود.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا