بین الملل

کمک نظامی امریکا به اسرائیل برای کشتار در غزه

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به تصویب کمک 26 میلیارد دلاری سنا به رژیم صهیونیستی گفت: کمک به اسرائیل به اسرائیل اجازه می دهد تا با حملات ایران و عواملش مقابله کند.

به گزارش تجارت امروز؛ مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که کمک های اسرائیل به آن اجازه می دهد تا با حملات ایران و نیروهای نیابتی اش مقابله کند.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به تصویب کمک ۲۶ میلیارد دلاری سنا به رژیم صهیونیستی گفت: کمک به اسرائیل به اسرائیل اجازه می دهد با حملات ایران و ایران مقابله کند. عوامل آن.”

وی افزود: بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می کند کمبود خود را جبران کند.

جیک سالیوان افزود: بایدن با یک کودک آمریکایی که در ماه نوامبر توسط حماس بازداشت و آزاد شده بود ملاقات کرد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت مصوب کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی اسرائیل کمک خواهد کرد.

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: ما از اسرائیل تعهداتی برای تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کرده ایم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.»

عکس کودکان آسیب دیده از حملات اسرائیل در غزه

وی همچنین به کشف گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان های غزه اشاره کرد و گفت: گزارش ها از گورهای دسته جمعی در غزه بسیار ناراحت کننده است.

سازمان دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده در گور دسته‌جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از بیمارستان ناصر واقع در شهر خان یونس در جنوب این کشور کشف شد. نوار غزه به ۲۸۳ جسد رسیده است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی احکام دیوان بین المللی دادگستری را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه داده است.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا