بورس

سرور بورس چیست؟

قبل از آن که به پاسخ سوال سرور بورس چیست؟ بپردازیم، لازم است تا به صورت خلاصه در خصوص سرور و هاست با شما صحبت کنیم. اگر شما قصد راه اندازی وب سایت داشته باشید، بایستی فضایی را تحت عنوان هاست یا سرور خریداری کنید. هاست فضایی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید اطلاعات خود را روی آن بارگذاری کنید. اگر وب سایت کوچکی دارید، می توانید پلن های مختلف هاست را خریداری کنید.

اما اگر وب سایت شما بزرگ است و به منابع بیشتر و سرعت بالاتری نیاز دارید، بایستی یک سرور تهیه کنید. منابع رم و CPU در سرور نسبت به هاست بسیار بیشتر بوده و می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. سرور بورس نیز یکی از انواع سرورهای مجازی است که مرتبط با بورس بوده و مزیت های ویژه ای دارد.

سرور بورس چیست؟

مزایای استفاده از سرور مجازی بورس

از جمله امکاناتی که این سرور در اختیار مشتریان قرار می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اینترنت پرسرعت و پایدار

سرور مجازی بورس به یکی از بهترین دیتاسنترهای موجود در کشور متصل است. این به معنای برخورداری از پایدارترین اینترنت بدون هیچ گونه قطعی و کندی است. پس می‌توانید با خیالی راحت معاملات خود را انجام دهید.

افزایش احتمال قرار گرفتن در بالای صف خرید و فروش بورس

به دلیل پینگ پایین این نوع سرور، احتمال اینکه شما در ابتدای صف ثبت سفارش قرار بگیرید بسیار بالا خواهد بود. حال اگر همین سفارش را با یک اینترنت خانگی ثبت کنید، مشاهده خواهید کرد که ثبت سفارش بیش از هفتاد میلی ثانیه طول می‌کشد. این یعنی کاهش رتبه شما در صف ثبت سفارشات!!! موفقیت در بازار بورس به سرعت بستگی دارد

دسترسی راحت بدون محدودیت زمانی و مکانی

سرور بورس چیست؟

با استفاده از سرور مجازی بورس می‌توانید در هر زمان و مکانی معاملات خود را به راحتی انجام دهید. در نتیجه نیازی نیست برای انجام معاملات، خود را به خانه و یا محل کار محدود کنید.

دانلود فایل‌های مختلف

از سرعت سروری که خریداری می‌کنید، می‌توانید برای دانلود فیلم و اپلیکیشن‌های مختلف و همچنین برای انجام بازی استفاده کنید.

کاربردهای سرور مجازی بورس ایران

در ادامه، به برخی از کاربردهای سرور مجازی بورس ایران اشاره می‌کنیم.

 سرخطیزدن با سرور مجازی بورس ایران

فعالان بازار بورس به‌خوبی می‌دانند که برخی مواقع سود خرید یا فروش برخی سهم‌ها برای همگان آشکار است. در این مواقع، صف فروش یا خرید برای سهم مدنظر شکل می‌گیرد. در این صورت، باتوجه‌به اینکه افراد بسیاری با حداکثر قیمت (برای خرید) یا حداقل قیمت (برای فروش) برای خرید یا فروش سهام درخواست می‌دهند، قرارگرفتن پیشنهادتان در ابتدای صف، برگ‌برنده شما در این رقابت خواهد بود.

به قرار‌گرفتن در ابتدای صف خرید یا فروش در اصطلاح سرخطی‌زدن می‌گویند. برای این منظور باید پینگ بسیار کمی داشته باشید تا درخواست خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید به هسته بورس ایران ارسال کنید.

با اجاره سرور مجازی بورس ایران نیز پینگ بسیار اندکی را تجربه خواهید کرد. برای درک بهتر این موضوع‌، کافی است بدانید که برای کارهای معمولی پینگ تا ۱۰۰ میلی‌ثانیه هم بسیار مناسب است. این یعنی زمان بین ارسال درخواست شما تا دریافت پاسخ از سرور ۱۰۰ میلی ثانیه است؛ اما این پینگ برای فعالیت در بازار بورس اصلاً کافی نیست. در تست سرور مجازی بورس، باید پینگ این سرور بررسی شود. درصورتی‌که این عدد درحدود ۱ میلی‌ثانیه باشد، سرور مجازی برای سرخطی‌زدن مناسب است.

۲. استفاده از سرور مجازی بورس برای عرضههای اولیه

سرور بورس چیست؟

عرضه‌های اولیه به سهام‌هایی گفته می‌شوند که برای اولین‌بار در بازار بورس فروخته می‌شوند‌. حتی افرادی که به‌تازگی وارد دنیای بورس شده‌اند، می‌دانند که عرضه اولیه کم‌خطرترین نوع سهامی است که می‌توان خرید. دلیل این موضوع هم آن است که قیمت سهام شرکت‌ها در عرضه اولیه، معمولاً کمتر از ارزش واقعی آن‌ها‌‌ست؛ به‌همین‌دلیل، تقاضا برای خرید سهام عرضه اولیه بسیار زیاد است. در این شرایط، باید بتوانید به‌سرعت و قبل از افراد دیگر، خرید خود را ثبت کنید. در این مواقع، خرید عرضه اولیه شما تضمین‌شده خواهد بود.

درمجموع، می‌توان گفت که بهترین سرور مجازی برای سرخطی‌زدن، سروری است که پینگ بسیار کمی داشته باشد (در حد ۱ میلی‌ثانیه). سرور مجازی بورس سرخطی به شما تضمین خواهد داد که همیشه در ابتدای صف خرید یا فروش سهام خواهید بود.

کلام آخر

سرور مجازی مخصوص بورس، بهترین انتخاب برای بازار سهام و افزایش سرعت معاملات شما و قرارگیری در اول صف به شمار می‌رود. در این مقاله سرور مجازی بورس(VPS) را معرفی کردیم و ویژگی‌ها و امکاناتی که این سرور در اختیار شما قرار می‌دهد را توضیح دادیم. با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین سرور مجازی مناسب بورس را بشناسید و برای خرید سرور مجازی مورد نظر خود با اطمینان کامل اقدام کنید. شرکت توشن اولین و معتبرترین شرکت ارائه دهنده انواع سرور مجازی و سرور اختصاصی از جمله سرور مجازی بورس در کشور است. اگر در این رابطه سوال یا ابهامی داشتید می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۹۹۶ تماس بگیرید، متخصصان ما در اولین فرصت پاسخ سوال شما را می‌دهند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا