صنعت

نحوه استفاده از تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی

امرزوه کمتر ساختمانی را می توان یافت که از مخازن آب استفاده نکند ؛ در واقع کمبود آب باعث شده در روزهای گرم سال شاهد کاهش چشمگیر فشار آب و یا حتی قطعی های طولانی باشیم ، این اتفاق سبب شده بسیاری از مردم به فکر خرید مخزن آب باشند .در این مطلب قصد داریم به نحوه استفاده از تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی که یکی از مخازن محبوب و پرطرفدار است بپردازیم و نحوه استفاده از آن را به طور کامل توضیح دهیم .

همه چیز درباره تانکر آب عمودی بلند ۱۰۰۰ لیتر

قبل از اینه به طور مستقیم درباره نحوه استفاده از تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی رادمان پلاست  توضیح بدهیم ، بهتر است کمی بیشتر با این تانکر آشنا شویم .در بین مدل های مختلف مخزن ، آب تانکر آب عمودی بلند ۱۰۰۰ لیتر به خاطر ویژگی هایی که دارد جزء پرفروش ترین مخازن محسوب می شود . البته توجه داشته باشید مخازن آب پلی اتیلن از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و این موضوع به مانند یک تیغ دولبه عمل می کند .زیرا از طرفی حق انتخاب گسترده ای به مشتریان می دهد و به آنها اجازه می دهد تا محصولی را خریداری کنند که مطابق با سلیقه و نیازشان باشد ؛ اما از طرف دیگر انتخاب را برای آنها کمی سخت می کند . به همین دلیل لازم است تا پیش از خرید ، موارد کلیدی و مهم را در نظر بگیرید تا خرید موفقی داشته باشید .
تانکر آب عمودی بلند ۱۰۰۰ لیتر که به نام مخزن ایستاده ۱۰۰۰ لیتری نیز شناخته می شود ، یک مخزن مناسب برای فضاهایی به غیر از پشت بام می باشد ؛ بنابراین اگر پشت بام را برای نصب مخزن در نظر دارید و فضای دیگری مانند پارکینگ ، موتورخانه ، حیاط و … در اختیار ندارید ، این مطلب نیاز شما را برطرف نخواهد کرد .مجموعه رادمان پلاست تولیدکننده انواع مخازن پلی اتیلن می باشد که با بکارگیری جدیدترین و به روز ترین تجهیزات و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب ، باکیفیت ترین مخزن های عمودی ۱۰۰۰ لیتری را تولید و عرضه می کند .برای مشاهده تمام محصولات این مجموعه می توانید به وبسایت رادمان پلاست مراجعه نماید و بدون اینکه وقت و انرژی اضافه صرف کنید ، کالای مورد نیازتان را بررسی و برای خرید آن اقدام نمایید .

ابعاد مخزن آب ۱۰۰۰ لیتری ایستاده

نحوه استفاده از تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید تانکر آب عمودی بلند ۱۰۰۰ لیتر باید به آن دقت کنید ، ابعاد آن است ؛ به عبارتی انتخاب مکان مناسب برای نصب مخزن اهمیت بسیار زیادی دارد ، زیرا می تواند بر روی نحوه استفاده و کارآمدی آن تاثیر بگذارد .
یکی از پارامترهای مهم در مخزن های عمودی ، ارتفاع مخزن است ؛ در حقیقت مکانی که برای قرار گرفتن تانکر در نظر گرفته اید باید به گونه ای باشد که تانکر آب عمودی بلند ۱۰۰۰ لیتر با ارتفاع بیشتر از ۲۰۰ سانتی متر در آن جای بگیرد .
علاوه بر این سطح زیرین مخزن باید کاملا صاف ، یکدست و هموار باشد تا مخزن بدون لغزش بر روی آن بایستد ؛ اگر زمین زیر مخزن کاملا صاف نباشد ، احتمال دارد پایداری مخزن از دست برود و سقوط کند .
قطر مخزن پارامتر دیگری است که می تواند نقش تعیین کننده ای در انتخاب محل نصب مخزن داشته باشد ؛ قطر مخازن عمودی رادمان پلاست با توجه به استانداردهای موجود لحاظ شده و حدودا ۹۰ سانتی متر می باشد .
در آخر لازم است بدانید که با توجه به ابعاد مخزن آب ۱۰۰۰ لیتری ایستاده ، وزن تانکر پر از آب سنگین است ، در نتیجه سطح زیر آن باید توانایی تحمل وزن بالا را داشته باشد .
در صورتی که در انتخاب محل مناسب نصب مخزن ، دچار ابهام هستید ، مجموعه رادمان پلاست بستری را مهیا کرده تا مشتریان عزیز بتوانند با کارشناسان مجموعه صحبت کنند و از راهنمایی آنان بهره ببرند ؛ برای برقراری ارتباط با مشاوران رادمان پلاست می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

نحوه استفاده از تانکر آب عمودی

نحوه استفاده از تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی

پس از انتخاب محل مناسب برای نصب مخزن ، نوبت به نصب آن و انجام کارهای دیگر می رسد تا قادر باشید از آب ذخیره شده درون مخزن استفاده نمایید . در ادامه نکات مربوط به نحوه استفاده از مخزن و مراحل مهم که باید به آنها توجه کنید را شرح می دهیم :

  •  نصب مخزن : حالا که مکان نصب مخزن تعیین شده ، لازم است آن را در جای خود قرار دهید و سپس به سیستم آب شهری متصل کنید .
  • پر کردن تانکر : همانطور که از نام تانکر آب عمودی بلند ۱۰۰۰ لیتر مشخص است ، این مخازن حدود ۱۰۰۰ لیتر گنجایش دارند . اما نکته مهم این است که نباید اجازه دهید که ظرفیت تانکر تکمیل شود ؛ در حقیقت لازم است حدود ۲۰ درصد مخزن خالی بماند .
  • علت این امر کاهش احتمال شکستگی دیواره های مخزن می باشد ، چراکه در زمستان ممکن است آب یخ بزند ، حجم آن افزایش پیدا کند و مخزن بشکند ؛ اگر حجم آب به حداکثر ظرفیت مخزن نرسد ، احتمال وقوع حادثه بسیار کم خواهد بود .
  •  استفاده از تانکر : برای استفاده از آب تانکر آب عمودی بلند ۱۰۰۰ لیتر ، با استفاده از یک لوله آن را به محل مورد نظر متصل می کنند و آب را به آنجا می رسانند .
  • نگهداری تانکر : با گذشت زمان ممکن است تانکر نیاز به تعمیر داشته باشد ؛ به همین منظور به صوت دوره ای آن را چک کنید تا اگر به هر دلیلی آسیبی به مخزن رسیده بود ، بتوانید آن را تعمیر کنید .
  • از آنجایی که مخازن رادمان پلاست جزء بهترین و باکیفیت ترین مخازن موجود در بازار هستند ، با رعایت نکات مربوط به نگهداری مخزن ، قادر خواهید بود برای ۱۰ تا ۱۵ سال از مخزن استفاده نمایید .

قیمت مخزن ۱۰۰۰ لیتری سه لایه

به طور کلی تانکر آب عمودی بلند ۱۰۰۰ لیتری در معرض نور مستقیم نور خورشید قرار بگیرند ، بعد از گذشت مدتی آب درونشان دچار تغییر مزه و بو می شود ، زیرا نور خورشید شرایطی را مهیا می کند تا یکسری از باکتری ها بتوانند رشد کنند و در نهایت مزه آب تغییر می کند .به همین دلیل شرکت رادمان پلاست مخازن ۳ لایه را تولید کرده که در مقابل نور آفتاب مقاوم هستند و مزه آب را به خوبی روز اول حفظ می کنند ؛ این نکته از این لحاظ حائز اهمیت است که اگر مکان قرارگیری مخزن جایی باشد که در معرض نور خورشید است ، مشکلی برای طعم آب ایجاد نخواهد شد .با توجه به این موضوع تقاضا برای خرید مخازن سه لایه ، بالا می باشد و نحوه استفاده از آنها بسیار راحت تر از مخازن معمولی است ، زیرا محدودیت های مخزن تک لایه را ندارند و مزه آب درون این  تانکرها به مانند روز اول باقی می ماند .اگر قصد دارید تانکر آب عمودی بلند ۱۰۰۰ لیتر از نوع سه لایه تهیه کنید و به دنبال قیمت آن هستید ، باید گفت به دلایل زیر تعیین قیمت دقیق امکان پذیر نمی باشد . ( لازم به ذکر است این دو مورد از دلایل اصلی هستند و عوامل زیادی وجود دارد که در قیمت یک محصول موثر می باشند .

 میزان عرضه و تقاضا

یکی از فاکتورهای موثر بر قیمت هر کالا ، میزان عرضه و تقاضا است ؛ در رابطه با محصولاتی مثل مخازن پلی اتیلن که در مواقعی از سال بسیار پرطرفدار هستند و گاهی میزان خریدشان کاهش می یابد ، قیمت در حال نوسان می باشد .

 قیمت متریال

قیمت مواد اولیه یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت محصول است ؛ در کشور ما قیمت متریال دائما افزایش و یا کاهش می یابد . در نتیجه ی این تغییر ، قیمت تمام شده و نهایی تانکر آب عمودی بلند ۱۰۰۰ لیتر هم بالا یا پایین می رود .
بنابراین از آنجایی که ممکن است قیمت این مخازن در تاریخ تهیه این مقاله و زمانی که شما آن را مطالعه می کنید ، متفاوت باشد ، مشخص نمودن یک قیمت واضح و دقیق میسر نیست .اما اصلا نگران نباشید ؛ یکی از اهداف اصلی شرکت رادمان پلاست جلب رضایت مشتری می باشد ، به همین علت این مجموعه ضمن تلاش برای تولید و ارائه محصولات مرغوب و درجه یک ، قیمت تمامی مخازن را با نهایت انصاف و نگاه عمیق به شرایط اقتصادی عموم مردم در نظر گرفته است .جهت اطلاع از آخرین قیمت مخزن ۱۰۰۰ لیتری سه لایه می توانید با شماره ۵۳۳۰۲۰۰۰۰-۰۳۱ تماس بگیرید و یا به آدرس https://radmanplast.com مراجعه نمایید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا