راهنمای سرمایه گذاران

چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟ 8 روش کسب درآمد ترجمه متون

کسانی که مترجم خوبی هستند؛ این سوال برایشان پیش می آید که چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟ نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به سوال شما پاسخ بدهیم.

به گزارش تجارت امروز؛ افرادی که سال های زیادی زبان خواننده اندف معمولا به دنبال جواب چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟ هستند. امروزه همه از توانایی های خود برای درآمد زایی استفاده می کنند. پس اگر شما به زبان های مختلفی تسلط داشته باشید می توانید به راحتی از طریق ترجمه متون درآمد نسبتا خوبی را کسب کنید.

چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟

معمولا افرادی هستند که به یادگیری زبان های مختلف علاقه دارند و از سن کودکی به دنبال یادگیری هستند. شما اگر جز این افراد هستید، یک امتیاز خوبی نسبت به بقیه دارید. ترجمه متون در خانه و به راحتی امکان پذیر است در ادمه روش هایی که می توان کسب درآمد کرد را برای شما بازگو می کنیم.

۱. سایت فیور برای درآمد زایی از طریق ترجمه متون

چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟ در مرحله اول باید بگوییم که سایت های مختلفی هستند که شما می توانید به راحتی با ثبت نام کردن در آن ها درآمد زایی کنید. Fiverr یکی از معروف ترین سایت ها برای کسب درآمد در مورد درآمد اضافی است.

این شرکت انواع مختلفی از خدمات مستقل را ارائه می دهد، از جمله شغل برای کسب درآمد ترجمه متون و رونویسی متون. تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام در سایت یا برنامه برای کسب درآمد و لذت بردن است.

۲. Upwork پلتفرمی برای کسب درآمد دلاری

Upwork به عنوان یکی از محبوب ترین پلتفرم های فریلنسینگ در جهان شناخته می شود که به شما امکان می دهد با ارائه خدمات خود به کارفرمایان سراسر دنیا، به صورت آنلاین کسب درآمد کنید.

نحوه کار Upwork به این صورت است که ابتدا باید در آن ثبت نام کنید که کاملا رایگان است. مرحله دوم در این پلتفرم جست وجوی پروژه است. که شما پروژه های دلخواه خود را با جست و جو پیدا می کنید و بعد با دادن پیشنهاد به کارفرما می توانید تاییدیه بگیرید و شروع به انجام کار کنید.

۳. چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟ استفاده از سایت Translated

سایت Translated

چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟ یک سایت عالی با سابقه کاری بالا برای شما داریم. چه سایتی بهتر از Translated، با این سایت به راحتی به درآمد برسید.

با بیش از ۲۰ سال فعالیت در بازار، Translated یکی از شناخته شده ترین سیستم عامل های موجود در بازار است و یکی از گزینه های اصلی برای هر کسی است که مایل به شروع یک کسب و کار در زمینه ترجمه متن است.

با بیش از ۲۰۰۰۰۰ مشتری، حجم کار ارائه شده توسط این پلتفرم قطعا بالا است و همچنین بیش از ۲۰۰ زبان برای ترجمه ارائه می دهد. پس وقتت رو تلف نکن و برای کسب درآمد ثبت نام کن ترجمه متون با ترجمه!

۴. چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟ با Freelancer ترجمه کن و پولدار شو!

برخلاف گزینه های قبلی، Freelancer فقط خدمات ترجمه متن را ارائه می دهد که اگر فقط این نوع کار را بخواهید می تواند ساده تر باشد. پس در این بخش به پاسخ، چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟ را تا حدودی به دست آورده اید.

برای کسب درآمد از ترجمه متون در این سایت، به سادگی ثبت نام کنید، یک پروفایل ایجاد کنید و برای یک فرآیند سریع تر، منابع مربوط به کار خود را اضافه کنید، مانند پروژه ها و بازخورد از کارفرمایان قبلی.

 ۵. کسب درآمد از طریق پلتفرم فریلنسری گورو (Guru)

Guru در درجه اول به عنوان یک پلتفرم فریلنسینگ شناخته می شود که در آن افراد می توانند با ارائه خدمات خود به کارفرمایان سراسر دنیا، به صورت آنلاین کسب درآمد کنند. با این حال، Guru بخش ترجمه ای نیز دارد که در آن می توانید به عنوان مترجم فعالیت کنید و از طریق ترجمه متون مختلف به زبان های مختلف، درآمد کسب کنید.

۶. چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟ با پروترانسلیت به درآمد برس!

Protranslate یکی از سایت های کسب درآمد از ترجمه است که با شرکت های بزرگ همکاری دارد و بنابراین هنگام ترجمه متون از متخصصان کیفیت می خواهد.

بنابراین چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟ خیلی راحت است. اگر دیپلم یا گواهی گواهی صلاحیت خود را به زبان دیگری داشته باشید، مطمئنا در این زمینه کاملا موفق می شوید.

۷. کسب درامد از طریق ترجمه کتاب

ترجمه کتاب

شما اگر به چند یا یک زبان مسلط هستید و کتاب ها علاتقه مندید، می توانید به سراغ ترجمه کتاب ها بروید. البته دقت کنید که هرکتابی ارزش ترجمه ندارد و به همین خاطر باید به دنبال بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا بگردید.

پیدا کردن کتاب هایی که پرفروش و پرطرفدار هستند، کار سختی نیست. تنها با یک سرچ ساده در سایت آمازون می توانید به این نتیجه برسید که کدام کتاب های دنیا پرفروش هستند.

پیدا کردن کتاب ها پرفروش همچین کار سختی نیست. پس نگران نباشید. کافی است پس از آن که به سایت آمازون رفتید، گزینه best seller را انتخاب کنید تا گزینه ها به شما نشان داده شوند. سپس دقت کنید که این کتاب ها قبلا ترجمه نشده باشند. پس این هم گزینهخوبی برای پاسخ به سوال چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم می باشد.

۸. چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟ از طریق ترجمه فیلم درآمد زایی کن!

یکی از راحت ترین روش در این کار، ترجمه فیلم است. ترجمه فیلم و زیرنوویس یک یاز بهترین روش های کسب درآمد از طریق ترجمه می باشد. شما اگر از عاشقاان فیلم و سریال باشید، هیچ وقت از این کار خود خسته نمی شوید و همیشه با کلی عشق این کار خود را انجام می دهید. شیوه‌های مختلفی برای درآمدزایی از طریق ترجمه فیلم وجود دارد که عبارتنداز:

  • ترجمه فیلم‌های آموزشی و تخصصی خارجی به صورت نریشن و یا زیرنویس و بارگذاری در رسانه‌هایی مانند آپارات
  • همکاری با وب سایت‌های داخلی و اخذ سفارش ترجمه فیلم، کلیپ و ویدئو از آن‌ها
  • ترجمه کلیپ و ویدئوهای پرطرفدار در حوزه‌های مختلف و بارگذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی خارجی مانند یوتیوب و کسب درآمد دلاری از آن

حرف آخر

امیدوار هستیم با معرفی سایت های برای کسب درآمد از طریق ترجمه و روش های دیگر به شما در این زیمنه کمک کرده باشیم و تا حدودی توانسته باشیم به سوال چگونه از طریق ترجمه درآمد کسب کنیم؟ پاسخ خوب و کاملی داده باشیم. با آرزوی موفقیت برای شما مترجمان عزیز.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا