صنعت

بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات تصفیه آب در تهران

تجهیزات تصفیه آب از ضروری ترین دستگاه ها برای تامین آب سالم شرب و صنعتی و کشاورزی است که توسط برندهای مختلف تولید میشوند. این تجهیزات تنوع بالایی داشته و در تولید آنها استانداردهای مختلفی باید رعایت شوند. انتخاب بهترین شرکت تولیدکننده تجهیزات آب در تهران برای واحدهای صنعتی اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چون این کسب و کارها نیاز به محصولات سفارشی با کیفیت و راندمان تضمین شده دارند. آبسازه یکی از شرکت های معتبر در این حوزه است که محصولات خود را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا با قیمت مناسب ارائه می دهد.

بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات تصفیه آب

در تمام آب های سطحی و استخراج شده از چاه عمیق و سفره های آب زیرزمینی، مقدار زیادی آلودگی، املاح، فلزات سنگین و یون وجود دارد. این آلاینده ها و املاح می توانند تهدیدی برای سلامت افرا، محصولات و تاسیسات واحدهای صنعتی به شمار رود. به همین دلیل برندهای مختلف تجهیزات تصفیه آب را با کیفیت و قابلیت های گوناگون طراحی و تولید می کنند. به دلیل تنوع زیاد در شرکت های تولیدکننده تجهیزات آب، انتخاب برندهای باکیفیت کمی سخت است.

بهترین شرکت سازنده تجهیزات تصفیه آب چند ویژگی مهم دارند که عبارتند از:

سازنده تجهیزات تصفیه آب سفارشی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث میشود برخی برندها در زمینه تولید تجهیزات تصفیه آب با استقبال بیشتری مواجه شوند، طراحی و تولید سفارشی دستگاه های مختلف است. چون در صنعت تصفیه آب بر اساس نوع آلاینده ها، کیفیت خروجی مورد نظر و مقدار آب ورودی و خروجی، تغییراتی در روند تصفیه و ظرفیت دستگاه ایجاد می شود. به عنوان مثال، تولیدکننده آب شیرین صنعتی بر اساس مقدار آب تصفیه شده در شبانه روز، نوع و تعداد ممبران ها را باید تعیین کند. در سایر دستگاه ها نیز به همین صورت باید سایر فاکتورها تغییر کنند تا راندمان افزایش پیدا کند.

تولید تجهیزات تصفیه آب با گارانتی

یکی دیگر از ویژگی های بهترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات تصفیه آب، ارائه گارانتی برای تضمین کیفیت محصولات خود است. با توجه به اینکه اغلب دستگاه های تصفیه آب صنعتی دارای قیمت های بالایی هستند، لذا تولیدکننده باید کیفیت محصول خود را تضمین کند. در این صورت، اگر دستگاه با مشکلات و خرابی های جدی در بازه زمانی کوتاه مواجه شد، برند سازنده باید پاسخگو باشد.

بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات تصفیه آب در تهران

ارائه خدمات پس از فروش

دستگاه های تصفیه آب دارای طراحی های متفاوتی هستند و نصب آنها نیاز به تخصص بالایی دارد. این مساله مخصوصا در بخش های صنعتی که ابعاد و اندازه دستگاه زیاد است اهمیت بیشتری پیدا می کند. به همین دلیل یک شرکت سازنده معتبر باید برای محصولات خود خدمات پس از فروش ارائه دهد. خدمات پس از فروش می تواند نصب و راه اندازی و گاها ارتقاء دستگاه باشد.

فروش تجهیزات تصفیه آب بدون واسطه

یکی از دلایل افزایش قیمت ها، تعداد زیاد واسطه ها میان تولیدکننده و خریدار نهایی است. فروشنده تجهیزات تصفیه آب بودن به معنای شرکت برتر تولیدکننده این دستگاه ها نیست؛ بلکه باید شرکتی را انتخاب کنید که سازنده باشد. شرکت های سازنده با حذف واسطه ها باعث کاهش بسیار زیاد قیمت نهایی محصول میشوند و خرید از آنها به نفع مشتری است.

آبسازه؛ شرکت تولیدکننده تجهیزات آب

با توجه به مواردی که به آن اشاره شد، آبسازه یکی از بهترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات تصفیه آب در تهران است. این مجموعه چند ویژگی منحصر به فرد دارد که از مهم ترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

تولید انواع دستگاه های تصفیه آب

به دلیل سابقه فعالیت بالای آبسازه و بهره مندی از دانش و تخصص تیمی از مهندسین باتجربه این حوزه، این مجموعه تنوع بالایی در محصولات خود ارائه داده است. از جمله محصولات آبسازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید دستگاه سختی گیر آب
  • طراحی و تولید فیلتر شنی
  • طراحی و تولید فیلتر کربنی
  • ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی
  • ساخت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • ساخت دیونایزر
  • ساخت فیلتر هیدروسیکلون
  • ساخت دستگاه گندزدای UV
  • ساخت دستگاه ازن ژنراتور

فروش دستگاه تصفیه آب با قیمت مناسب

با توجه به اینکه آبسازه سازنده تجهیزات تصفیه آب است، محصولات خود را بدون واسطه ارائه می دهد. این محصولات مستقیم از سازنده برای خریدار نهایی ارسال میشود و هیچ واسطه ای در این میان حضور ندارد. حذف واسطه ها یکی از مهم ترین دلایل برای کاهش قیمت محصولات است. علاوه براین، دستگاه های تولیدشده در این مجموعه دارای طراحی کاملا اختصاصی و سفارشی هستند. در نتیجه ظرفیت دستگاه متناسب با دبی آب ورودی و خروجی است و نیاز به خرید دستگاه با ظرفیت های بالا برای تصفیه مقدار کم آب نیست.

بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات تصفیه آب در تهران

نصب و راه اندازی تجهیزات تصفیه آب

در طراحی دستگاه های تصفیه آب بسیاری از پیچیدگی ها رفع شده و نصب آنها به سادگی انجام میشود. اما این بدان معنا نیست که بدون دانش و تخصص می توان نصب و راه اندازی آنها را انجام داد. بعد از اتمام مراحل ساخت، کارشناسان باتجربه این مجموعه در محل حضور یافته و با بررسی شرایط محیط نصب دستگاه را انجام می دهند. بعد از نصب و راه اندازی و انجام تست های متعدد در نهایت برگه گارانتی ارائه میشود.

علاوه براین، برخی از محصولات آبسازه از قبیل دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی دارای امکان ارتقا هستند. به عبارت دیگر، این دستگاه ها در صورت لزوم بعد از نصب از نظر نوع و تعداد ممبران ها قابل ارتقاء هستند تا راندمان آن متناسب با شرایط محیط بهبود پیدا کند.

ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید تجهیزات تصفیه آب

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است، آبسازه بهترین شرکت تولیدکننده تجهیزات تصفیه آب به شمار رود، ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید است. به دلیل تنوع بسیار زیاد در محصولات و تفاوت هایی که از نظر ظرفیت و سایر ویژگی ها دارند، قبل از خرید کارشناسان باتجربه اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مشتری قرار می دهند. لذا می توانید متناسب با ویژگی های آب، دبی، شرایط محیط و خروجی مورد نظر بهترین محصولات را از آبسازه خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات آبسازه و نحوه ثبت سفارش و خرید می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۶۴۱۰۲۴۴

۰۲۱-۲۶۴۱۰۲۴۴

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا