هنری

نمایش بهترین های سینمای اکشن در فیلمنو

از گذشته برای دوستاران سینما ژانر فیلم اکشن یکی از بهترین انتخاب ها برای گذراندن اوقات فراقت بوده است . این ژانر نه تنها در ایران بلکه در تمام نقاط جهان از محبوبیتی بسیار بالا برخوردار است و  به یک رده سنی خاص تعلق ندارد . در واقع تمام سینما دوستان از هر سنی مشتاق دیدن فیلم اکشن هستند . از سالهای اولیه سینما هم این سبک (البته با فرم متفاوت) از محبوبترین فیلم ها برای تماشا در سالن های سینما بود . صحنه های متحرک با درگیری و زد و خورد بسیار هیجان بیننده را افزایش میدهد . به همین خاطر فیلم های بسیاری در این سبک در جهان در حال تولید است که همه آنها قطعا ارزش دیدن ندارند . حال چگونه از بین این همه فیلم میتوانیم بهترین گزینه ها را پیدا کنیم ؟ چه معیارهایی برای درست ترین انتخاب وجود دارد ؟ در این مطلب علاوه بر معرفی رسانه filmeno به عنوان مرجعی کامل از بهترین فیلم های اکشن ، به معرفی تعدادی از این فیلم ها میپردازیم . پس تا پایان همراه ما باشید .

فیلمنو مرجعی برای تماشای آنلاین فیلم های اکشن

رسانه تصویری filmeno یکی از بزگترین آرشیوهای فیلم و سریال در هر ژانری را دارد . بی شک یکی از اصلی ترین بخش های آرشیو وب سایت فیلم نو ، فیلم های اکشن است که همواره از محبوبیت بالایی دربین مخاطبین برخوردار هستند . ما میدانیم که فیلم های اکشن در سراسر دنیا تولیدات بسیار زیادی دارند و از همین رو همه فیلم های اکشن تولید شده فیلم های خوبی نیستند و ارزش زمان گذاشتن را ندارند . اینجاست که یک سرویس Vod خوب مثل فیلمنو میتواند نقش بسیار پر رنگی جهت انتخاب و تماشای یک فیلم اکشن خوب داشته باشد . تیم محتوای وب سایت filmeno با وسواس بسیار زیاد بهترین فیلم های اکشن تولید شده در جهان را پیدا میکنند و پس از پالایش آن ، فیلم ها رو جهت تماشا در این رسانه تصویری قرار میدهند . همانطور که در مورد مزایای سرویس های وی او دی میدانید ، کاربر میتواند بدون اشغال فضای هارد دیسک خود و بدون هیچگونه قطعی وسط تماشای فیلم ، آن را به سرعت به صورت آنلاین تماشا کند . حتی بر خلاف دیکر سرویس های وی او دی ، کاربر میتواند بدون پرداختن حتی یک ریال در رسانه پخش محتوای آنلاین فیلمنو از تمامی آرشیو غنی آن استفاده کند . از آنجایی که وب سایت filmeno خود را موظف به انتخاب بهترین فیلم ها از هر سبک میداند ، کاربر به راحتی فقط با یک کلیک بر روی دسته بندی فیلم های اکشن میتواند مطمعن باشد که به تماشای فیلم خوبی از این سبک مینشیند . طبق معمول هر ساله فیلم های اکشن با کیفیت بالایی روانه بازار سینما میشوند که در ادامه این مطلب به معرفی برخی از آنها میپردازیم .

معرفی بهترین اکشن های منتشر شده در filmeno

۱ – کارتر

کارتر یک فیلم ژانر اکشن و دلهره‌آور محصول سال ۲۰۲۲ سینمای کره جنوبی به کارگردانی یونگ بیونگ گیل با بازی جو وون ، لی سونگ جه ، جونگ سوری و کیم بومین است . این فیلم حول محور یک مأمور مخفی می‌چرخد که به وسط یک مأموریت مرموز پرتاب می‌شود ، در حالی که حافظه‌اش را از دست داده‌است . این فیلم توسط کمپانی نتفلیکس در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲۲ منتشر شد .

داستان فیلم ازین قرار است که مأموری به نام کارتر ، که در اتاق یک هتل بین راهی بیدار می‌شود اما چیزی در مورد خودش یا حتی نامش به خاطر نمی‌آورد . او که هیچ خاطره ای از گذشته خود ندارد ، به دل مأموریت خطرناکی فرستاده می‌شود . او باید هنگام فرار از مرگ که سایه به سایه به دنبالش است ، هویت خود را کشف کند و بفهمد چگونه سر از اینجا درآورده و این صدای مرموزی که در گوشش او را کارتر صدا می‌زند کیست و … . این فیلم از وب سایت Imdb امتیاز نه چندان خوب ۵,۱ را دریافت کرد .

۲ – طعمه

شکار یک فیلم درام تاریخی ترسناک علمی تخیلی اکشن آمریکایی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی دن تراختنبرگ و نویسندگی پاتریک آیسون است که بر اساس مجموعه‌ فیلم غارتگر توسط جیم توماس و جان توماس ساخته شده ‌است . این پنجمین قسمت از این مجموعه و پیش‌ درآمد چهار فیلم اول است . امبر میدتاندر ، داکوتا بیورز ، میشل تراش ، استورمی کیپ ، جولیان بلک آنتلوپ و دین دی لیگرو در این فیلم ایفا نقش کردند . داستان این فیلم جذاب از این قرار است که در سال ۱۷۱۹ در دشت‌های بزرگ ، نارو ، یک زن جوان کومانچی که به عنوان یک شفادهنده آموزش دیده‌است ، آرزو دارد مانند برادرش ، تابه ، یک شکارچی ماهر شود . نارو در حالی که یک گوزن را با سگش ساری ، ردیابی می‌کند ، شاهد یک ناهنجاری در ابرها می‌شود که او آن را به مرغ طوفان نسبت می‌دهد . در واقع این ناهنجاری در مورد فضاپیمای متعلق به یک غارتگر است . نارو این امر را نشانه‌ای برای اثبات خود می‌داند . تابه موافقت می‌کند که نارو را برای پیوستن به گروه جست ‌و جوی شیر کوهی ، که به یکی از شکارچیان قبیله حمله کرده بود ، بیاورد ، اما تنها به این دلیل که اگر شکارچی را زنده پیدا کنند ، نارو بتواند به درمان پزشکی وی بپردازد . این گروه شکارچی مجروح را پیدا می‌کنند ، اگرچه تابه پشت سر می‌ماند تا شیر کوهی را پیدا کرده و بکشد و … . این فیلم بازخورد بسیار خوبی در بین مخاطبین داشت و از وب سایت Imdb امتیاز ۷,۲ را دریافت نمود .

برای تماشای آنلاین فیلم های دیگر اکشن پیشنهاد میکنم سری به رسانه فیلمنو بزنید و از تماشای آنها لذت ببرید .

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا